νεα κρητη totalfitness news

«Γεια σου, είμαι ο Φραγκίσκος», το απρόσμενο τηλεφώνημα του πάπα σε έναν 19χρονο
Σίγουρα του πήρε μερικά λεπτά για να το συνειδητοποιήσει. Οταν σήκωσε το τηλέφωνο και άκουσε κάποιον να του λέει «Καλό απόγευμα, είμαι ο Φραγκίσκος», ο Στέφανο Καμπίτσα δεν μπορούσε να πιστέψει πως στην άλλη άκρη της γραμμής ήταν ο πάπας.


Κι όμως, ο Ποντίφικας έκανε έκπληξη στον 19χρονο φοιτητή από την Πάδοβα.

Ο Καμπίτσα είχε στείλει γράμμα στη θερινή κατοικία του πάπα Φραγκίσκου, στο Καστέλ Γκαντόλφο και έτσι εκείνος αποφάσισε να του τηλεφωνήσει. Μάλιστα, τον κάλεσε δύο φορές πριν καταφέρει να τον εντοπίσει, μιλώντας την πρώτη φορά με την αδερφή του 19χρονου, που παίζει μπάσκετ και σπουδάζει στο Πολυτεχνείο.

Ο Καμπίτσα δεν μπορούσε να πιστέψει πως όχι απλά επικοινώνησε με τον Ποντίφικα, αλλά και ότι ο τελευταίος του ζήτησε να του μιλάει στον ενικό. «Είναι απίστευτο. Γελάσαμε και αστειευτήκαμε. Μεταξύ άλλων μου είπε ότι κι ο Ιησούς με τους Αποστόλους μιλούσαν στον ενικό», είπε ο Ιταλός φοιτητής στην τοπική εφημερίδα της Πάδοβας Ιλ Γκατζετίνο.

«Ο Φραγκίσκος μου έδωσε την ευλογία του και μου ζήτησε να προσεύχομαι πολύ για τον Αγιο Στέφανο αλλά και για τον ίδιο και το έργο του», πρόσθεσε ο 19χρονος, ο οποίος είπε πως έζησε την ωραιότερη εμπειρία της ζωής του.

Αυτή δεν ήταν η πρώτη φορά που ο πάπας Φραγκίσκος επικοινωνεί τηλεφωνικά με πιστούς που δεν γνωρίζει προσωπικά. Οπως έχει εξηγήσει, στόχος του είναι η όσο το δυνατόν στενότερη ανθρώπινη επαφή θεωρώντας τον εαυτό του πρώτα απ΄ όλα έναν ποιμένα.


Πηγή: «Γεια σου, είμαι ο Φραγκίσκος», το απρόσμενο τηλεφώνημα του πάπα σε έναν 19χρονο φοιτητή 

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ!! Σας παρακαλούμε πατήστε LIKE - "Μου αρέσει"!!

 
Top