νεα κρητη totalfitness news



Περικοπές δρομολογίων και μειώσεις μισθωμάτων έρχονται, τους επόμενους μήνες, σε ενδονησιωτικές συνδέσεις, όπως αποτυπώνεται στην προκήρυξη για την κάλυψη γραμμών με επιδότηση.
Η προκήρυξη έχει αναρτηθεί στην ηλεκτρονική σελίδα του υπουργείου (για να διαβάσετε την προκήρυξη πατήστε εδώ) και ορίζει ότι ο διαγωνισμός για την κάλυψη των γραμμών μέχρι 31 Οκτωβρίου 2014 θα διεξαχθεί στις 19/11.

Η εκτιμώμενη προϋπολογισθείσα δαπάνη κυμαίνεται από 11.195.859 ευρώ μέχρι 12.581.907 για τις 19 γραμμές, που ήταν αρμοδιότητας του υπουργείου Ναυτιλίας και σε 9.391.200 ευρώ για τις δρομολογιακές γραμμές της Γραμματείας Αιγαίου (πρώην υπουργείου Αιγαίου).

Στις 19 γραμμές, που ήταν αρμοδιότητας του υπουργείου Ναυτιλίας δεν υπάρχει διαφοροποιήσεις ούτε στην συχνότητα δρομολογίων ούτε στα προσφερόμενα μισθώματα. Μοναδική αλλαγή, που υπάρχει, είναι η δυνατότητα, που δίνεται στις εταιρείες να χρησιμοποιούν ως αφετήριο λιμάνι αντί του Πειραιά, το Λαύριο. 

Ωστόσο, κάτι τέτοιο στο παρελθόν δεν είχε αποδειχτεί λειτουργικό και για τις εταιρείες και γρήγορα εγκαταλείφθηκε.

Αντίθετα, στις γραμμές της Γραμματείας Αιγαίου υπάρχουν σημαντικές μειώσεις δρομολογίων αλλά και εξορθολογισμοί σε μισθώματα και γραμμές.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα, η γραμμή (Πειραιά- Μήλο- Θήρα)- Ανάφη- Κάσος- Πηγάδια Καρπάθου- Διαφάνι- Χάλκη- Ρόδος- Ηράκλειο- Σητεία και επιστροφή είχε «κοπεί» σε 3 κομμάτια, είχε ανατεθεί στο «Πρέβελη» και καταβαλλόταν συνολικά μίσθωμα (62.000+30.000+64.000=) 136.000 ευρώ ανά δρομολόγιο!....

Τώρα, στη νέα προκήρυξη η γραμμή ενοποιείται (Ηράκλειο- Σητεία- Κάσος- Πηγάδια Καρπάθου- Χάλκη- Ρόδος) προκηρύσσεται σε ενιαία μορφή, χωρίς, όμως, τις προσεγγίσεις στην Ανάφη (σ.σ. η Μήλος και η Θήρα ήταν εκτός επιδότησης) και στον Πειραιά και το προσφερόμενο μίσθωμα για 2 δρομολόγια την εβδομάδα περιορίζεται στα 28.000 ευρώ ανά δρομολόγιο.

Από εκεί και πέρα:

Στην γραμμή Κάλυμνο- Λέρο- Λειψοί- Πάτμο- Αρκιοί- Αγαθονήσι- Πυθαογόρειο Σάμου τα εβδομαδιαία δρομολόγια μειώνονται κατά ένα σε 3 και το προσφερόμενο μίσθωμα κατά 1.000 € , σε 8.000€ ανά δρομολόγιο.

Στην γραμμή Χάλκη- Σκάλα Καμείρου τα δρομολόγια μειώνονται κατά ένα σε 3 την εβδομάδα.

Στην γραμμή Κάσος- Πηγάδια Καρπάθου τα δρομολόγια μειώνονται κατά ένα σε 3 την εβδομάδα.

Στην γραμμή Καρκινάγρι- Τραπαλού- Μαγγανίτης- Άγιος Κήρυκος τα δρομολόγια παρέμειναν 3 την εβδομάδα αλλά μειώθηκε το προσφερόμενο τίμημα κατά 200 € και διαμορφώθηκε στα 1.200 € ανά δρομολόγιο.

Η γραμμή Θηρασιά- Οία Θήρας, που προέβλεπε 3 δρομολόγια ημερησίως δεν προκηρύχθηκε ενώ αντίθετα προκηρύχθηκε ως είχε, με 5 δρομολόγια εβδομαδιαίως η γραμμή Θηρασιά- Θήρα.

Τέλος, στην γραμμή Φούρνοι- Θύμαινα- Άγιος Κήρυκος- Καρλόβασι τα δρομολόγια μειώθηκαν κατά ένα σε 4 την εβδομάδα.

Χωρίς τροποποιήσεις είναι τα δρομολόγια σε 6 τοπικές γραμμές.


Πηγή  pireas2day.gr

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ!! Σας παρακαλούμε πατήστε LIKE - "Μου αρέσει"!!

 
Top