νεα κρητη totalfitness news

Πως πρέπει να αναγράφονται οι εκπτώσεις στις τιμές των προϊόντων
Πως πρέπει να αναγράφονται οι εκπτώσεις στις τιμές των προϊόντων Διευκρινίσεις σε σχέση
με τους νέους κανόνες που διέπουν τις εκπτώσεις αλλά και οδηγίες για το πως θα πρέπει να αναγράφονται οι τιμές στα προιόντα που πωλούνται με έκπτωση δίνει η Γενική Γραμματεία Εμπορίου με εγκύκλιο της.

Η εγκύκλιος εκτός από τις διευκρινίσεις που δίνει για την αναγραφή των τιμών την περιόδο των εκπτώσεων δίνονται οδηγίες και για την αναγραφή των τιμών και συγκεκριμένα στα μη εδώδιμα (βιομηχανικά) προϊόντα που πωλούνται σε άλλα καταστήματα, εκτός των παντοπωλείων και καθορίζεται ότι αυτά πρέπει να φέρουν υποχρεωτικά λιανική τιμή πώλησης προ και μετά ΦΠΑ. 

Ως βιομηχανικά προϊόντα, νοούνται όλα τα μη εδώδιμα προϊόντα. Όλα τα αγαθά, δηλαδή τόσο τα τρόφιμα (εδώδιμα) όσο και τα μη εδώδιμα (βιομηχανικά) προϊόντα που πωλούνται σε παντοπωλεία, φέρουν υποχρεωτικά την τιμή λιανικής πώλησης συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ. 

Επίσης τίθεται σε ισχύ νέο χρονικό πλαίσιο για εκπτώσεις (τακτικές και ενδιάμεσες εκπτωτικές περίοδοι). Κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων πέρα από την αναγραφή της παλαιάς και νέας τιμής, επιτρέπεται και η αναγραφή ποσοστού έκπτωσης. 

Η αναγραφή της παλαιάς και της νέας τιμής των προϊόντων που εμπίπτουν σε εκπτώσεις,γίνεται ως εξής: Όσον αφορά μη εδώδιμα προϊόντα τα οποία πωλούνται σε παντοπωλεία,αναγράφεται η αρχική και η τελική τιμή λιανικής πώλησης συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, ενώ επιτρέπεται και η αναγραφή του ποσοστού έκπτωσης. Όσον αφορά μη εδώδιμα προϊόντα τα οποία πωλούνται σε καταστήματα εκτός των παντοπωλείων, αναγράφονται η παλαιά και η νέα λιανική τιμή προ και μετά ΦΠΑ, ενώ επιτρέπεται και η αναγραφή του ποσοστού έκπτωσης. 

Σε κάθε περίπτωση, η αναγραφόμενη τιμή επί της πινακίδας, πρέπει να είναι η ίδια με την αναγραφόμενη τιμή στην ετικέτα του πωλούμενου προϊόντος. Συνεπώς, οι όποιες προτυπωμένες τιμές που δεν ισχύουν, πρέπει να διαγράφονται. 

Επίσης επιτρέπεται από τα καταστήματα λιανικής πώλησης η χρήση price checkers, υπό την προϋπόθεση ότι θα υπάρχει πινακίδα με την αναγραφή της τιμής λιανικής πώλησης για τα εν λόγω προϊόντα, όπως προβλέπεται από την παράγραφο 10 του ιδίου άρθρου. Οι κανόνες επισήμανσης των κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων καθορίζονται από τον Κανονισμό (ΕΕ) αριθ. 1007/2011 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 27ης Σεπτεμβρίου 2011, για τις ονομασίες των υφανσίμων ινών και τη συναφή επισήμανση και τη σήμανση της σύνθεσης των ινών των κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων ο οποίος, σύμφωνα και με την Έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, COM(2013) 656 τελικό έγγραφο/ 259.2013, είναι η μόνη ειδική τομεακή νομοθεσία της ΕΕ που ισχύει για τα κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα. 

Οι προωθητικές ενέργειες αναφέρονται σε είδη μαζικής κατανάλωσης και ενδεικτικά είδη παντοπωλείου πλην νωπών οπωροκηπευτικών, εφημερίδων, περιοδικών και βιβλίων, συμπεριλαμβανομένων και αυτών που χαρακτηρίζονται ως συσκευασμένα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, που πωλούνται λιανικώς στον τελικό καταναλωτή.  Η κοινοποίηση προσφορών δεν περιλαμβάνει αρχική και τελική τιμή αλλά μόνο τα «προσφερόμενα προϊόντα και τη χρονική διάρκεια αυτών».

www.dikaiologitika.gr

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ!! Σας παρακαλούμε πατήστε LIKE - "Μου αρέσει"!!

 
Top