νεα κρητη totalfitness news

Πώς η κρίση άλλαξε την καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων -Ποιες είναι πλέον οι προτεραιότητες

Οι Ελληνες αγαπούν να αγοράζουν μάρκες, σκοπεύουν να ξοδεύουν λιγότερα για αγορές εφεξής, να κάνουν πιο στοχευμένες αγορές, αλλά και να προτιμούν προϊοντα που η αγορά τους θα έχει κάποιο ανταμοιβή, όπως πόντους, διαφημιστικά δώρα, κουπόνια και άλλα.

Ολα αυτά προκύπτουν από την έρευνα της Boston Consulting Group για την ψυχολογία των καταναλωτών στην Ελλάδα της συνεχιζόμενης ύφεσης. Σχετικά με τον σχεδιασμό των δαπανών των Ελλήνων καταναλωτών, η έρευνα έδειξε ότι τα μελλοντικά σχέδια περιλαμβάνουν μείωση εξόδων αλλά με αρκετά λιγότερους Έλληνες να δηλώνουν ότι θα περιορίσουν σε κάποιο βαθμό τις δαπάνες τους (55%) συγκριτικά με το 2012 (68%).

Τι σκοπεύουν να μειώσουν
Οι Έλληνες σκοπεύουν μεν να ξοδέψουν λιγότερα, αλλά οι δαπάνες τους θα είναι στοχευμένες σε σχέση με το παρελθόν. Συγκεκριμένα, 83% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι σκοπεύουν να μειώσουν τις δαπάνες τους στα λιγότερα σημαντικά προϊόντα, ενώ το 66% δήλωσαν ότι στα προϊόντα που θεωρούν βασικά δεν θα κάνουν περικοπές, όπως είναι τα φρέσκα τρόφιμα, γαλακτοκομικά και οι βρεφικές τροφές, ενώ σκοπεύουν να μειώσουν τις δαπάνες σε ταχυφαγία και εστιατόρια. Αρκετοί επίσης δήλωσαν ότι θα μειώσουν τις δαπάνες σε υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας και αγοράς κοσμημάτων, αλλά λίγοι σκέφτονται να μειώσουν τα έξοδα σε παιδικά ρούχα, προϊόντα για την υγεία και τη γυμναστική.

Τι αγορές κάνουν από το Διαδίκτυο
Οσον αφορά το Διαδίκτυο, οι περισσότεροι Ελληνες το χρησιμοποιούν για να αγοράσουν αεροπορικά εισιτήρια, ηλεκτρονικές συσκευές και ρούχα και ελάχιστα για φαγητό, αλκοολούχα ποτά, βιταμίνες και προϊόντα σπιτιού.

Ιεραρχώντας τις αξίες
Οπως σημειώνουν οι επικεφαλής της συγκεκριμένης έρευνας οι Ελληνες ιεραρχούν τις αξίες τους ως εξής:
  • Υγεία
  • Ηρεμία
  • Οικογένεια
  • Παιδεία
  • Σταθερότητα
  • Σπίτι
  • Αποταμίευση
  • Ευκολία
  • Καλοζωία
Το 2012 στις πέντε πρώτες θέσεις ήταν η ευκολία, η υγεία, η ηρεμία, το περιβάλλον και η καλοζωία και το 2011 στις αντίστοιχες θέσεις ήταν η αποταμίευση, η καλοζωία, η ευθυμία, η ηρεμία και το σπίτι μου.



Πηγή: Πώς η κρίση άλλαξε την καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων -

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ!! Σας παρακαλούμε πατήστε LIKE - "Μου αρέσει"!!

 
Top