Εισήγηση προς το Δημοτικό Συμβούλιο για λήψη απόφασης που αφορά στο πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Δήμου μας για το έτος 2015 .
- Η «Στρατηγική Προώθησης και Προβολής του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού για την τριετία 2014-2015-2016» όπως αυτή εγκρίθηκε με τις αποφάσεις 176/25η συν./09-09-2013 ΔΣ και 514876/24-10-2013 (ΑΔΑ:ΒΛΛΤ469ΗΙΖ- ΩΔΒ) Γενικού Γραμματέα ΕΟΤ.
- Η με αρ. 514666/2015 εγκύκλιο του ΕΟΤ με θέμα «Διαδικασία αρμοδιότητας παροχής σύμφωνης γνώμης σε προγράμματα και ενέργειες τουριστικής προβολής των Περιφερειών και των Δήμων»
- Η σχετική συζήτηση και απόφαση που έλαβε η Επιτροπή Τουρισμού κατά την συνεδρίαση της 12/2/ 2015
- Τα κάτωθι :
«Μόνο σε μια αδικαιολόγητη παρεξήγηση θα μπορούσε κανείς να αποδώσει το γεγονός ότι, για πολλά χρόνια, πολύς κόσμος δίσταζε να τοποθετήσει την Τήνο στον κατάλογο με τους εν δυνάμει προορισμούς των θερινών διακοπών του. Μια παρεξήγηση που οφείλεται στην ταύτιση του ταξιδιού αυτού με το προσκύνημα στη θαυματουργή εικόνα της Παναγίας και τις υπερβολικές -πολλές φορές- εκδηλώσεις θρησκευτικής πίστης πολλών συνανθρώπων μας. Η εικόνα της Παναγίας και τα θρησκευτικά μνημεία της Τήνου δεν χρειάζονται βέβαια διαφήμιση. Βρίσκονται πάντα εκεί και περιμένουν τους ενδιαφερόμενους. Η Τήνος, όμως διαθέτει τόσα πολλά και συναρπαστικά πρόσωπα. Μπορείτε να τα αναζητήσετε στα γοητευτικά ορεινά χωριά της και στη γλυκιά ύπαιθρο που τη διασχίζουν αμέτρητα μονοπάτια και τη στολίζουν περίτεχνοι περιστεριώνες. Στις όμορφες ακτές της, που είναι γεμάτες με μικρές και μεγάλες εκπλήξεις, ου θα χαραχτούν για πάντα στη μνήμη σας. Στην καλλιτεχνική φύση των ανθρώπων που στόλισαν τα χωριά της σκαλίζοντας θαυμάσια έργα στο μάρμαρο. Στην επίσης «καλλιτεχνική» διάθεση της φύσης, που έσπειρε τόσες πολλές ομορφιές σε μια τόσο μικρή έκταση» Εισαγωγικό σημείωμα από την έκδοση του 2009 «308 ΤΗΝΟΣ - ΣΚΑΙ ΧΑΡΤΕΣ/TERRAIN CARTOGRAPHY».
A. Στρατηγική τουριστικής προβολής
1. Το σχέδιο προώθησης και τουριστικής προβολής έχει ως σκοπό τη δημιουργία μιας ξεκάθαρης και στοχευμένης στρατηγικής προβολής του τουριστικού προϊόντος της περιοχής στις επιλεγμένες γεωγραφικές αγορές (αγορές – στόχοι) και στα επιλεγμένα τμήματα αυτών των αγορών (κοινά – στόχοι).
Κεντρικός στόχος του σχεδίου είναι «η επανατοποθέτηση της Τήνου στην παγκόσμια και εγχώρια τουριστική αγορά ως πολυδιάστατου ανταγωνιστικού τουριστικού προορισμού».
Η στρατηγική στο τομέα της τουριστικής προβολής πρέπει να εστιάσει :
• Σε στρατηγική προώθησης εναλλακτικού τουρισμού ( τουρισμός φύσης – περιηγητικός - . Η Τήνος αποτελεί τον ιδανικό προορισµό κάθε επισκέπτη. Εκτός από τα ιστορικά κατάλοιπα, τις παραδόσεις, την γαστρονομία και την πολιτιστική δραστηριότητα, έχει να προβάλει και άλλες δυνατότητες που καλύπτουν ακόµη και τον πιο απαιτητικό επισκέπτη ( δραστηριότητες: ψάρεμα , καταδύσεις , αναρρίχηση , Trekking (πεζοπορία) κ.α.α ) . Το ίδιο το νησί διαθέτει φυσικές ομορφιές – παραλίες – αξιοθέατα – χωριά – πόλη – καταλύματα – εστίαση – νυχτερινή διασκέδαση – οργάνωση – δραστηριότητες – εκδηλώσεις -
• Σε στρατηγική προώθησης Τουρισμού Τέχνης & Πολιτισμού . Η Τήνος έχει να προσφέρει μία σπουδαία πολιτιστική και ιστορική κληρονομιά. Αναφέρονται επιγραμματικά θεματικοί άξονες με περιθώρια περαιτέρω εξωτερίκευσής τους στο ελληνικό και διεθνές περιβάλλον:
> α) Ζωγραφική – Γλυπτική – Μαρμαροτεχνία – Αρχιτεκτονική - Αγιογραφία κλπ.
> β) Μουσεία – Εκθέσεις – Φεστιβάλ,
> γ) Η Αρχαία Τήνος - Ο Ναός του Ποσειδώνα και της Αμφιτρίτης ως καθαρτήριο για το Ιερό Νησί της Δήλου
> δ) «Η Πνευματικότητα στην Τήνο από τους αρχαίους χρόνους μέχρι σήμερα» «Spirituality in Tinos» (διαλογισμός-αυτογνωσία-yoga)
• Σε στρατηγική προώθησης Θρησκευτικού Τουρισμού . "Εκτός της συμβολής της εις τους άλλους τομείς, η Τήνος μας έχει και κάτι άλλο. Κάτι που δεν έχουν τα άλλα μέρη, κάτι τελείως ιδιαίτερον και ξεχωριστόν, έχειτο θαύμα! Έχει «Σημείον μέγα!»" (από το βιβλίο «Τηνιακές Παρουσίες, Ιστορία Λαογραφία»).
B. ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ
1. Αύξηση της αναγνωρισιμότητας της Περιοχής
2. Δημιουργία καλής εικόνας για το νησί
3. Αύξηση της πληροφόρησης για τις διαθέσιμες επιλογές και με τον τρόπο αυτό αύξηση του βαθμού ικανοποίησης του τουρίστα αλλά και πιθανή άμβλυνση της εποχικότητας
4. Αύξηση των μεγεθών σε όρους επισκεψιμότητας και δαπάνης
5. Καλλιέργεια τουριστικής κουλτούρας και υποστήριξη των επαγγελματιών
Γ. Αγορές – Στόχοι :
Η μέχρι σήμερα εμπειρία μας λαμβανομένου υπόψιν και του είδους και αριθμού των επισκεπτών μας συγκλίνουν στο να προσδιορίσουμε τις αγορές που θέλουμε να στοχεύσουμε . Αυτές είναι :
- Εγχώρια αγορά ( Αθήνα – Ελλάδα )
- Διεθνής Αγορά
- Μ. Βρετανία ( περιηγητικός τουρισμός – πολιτιστικός )
- Γαλλία ( τουρισμός υπαίθρου – πολιτιστικός )
- Ιταλία
- Ολλανδία
- Γερμανία
Δ. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΒΟΛΗΣ / ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ
Το σχέδιο δράσης αναφέρεται στον τρόπο υλοποίησης της στρατηγικής προβολής που παρουσιάστηκε συνοπτικά παραπάνω. Σκοπός του σχεδίου δράσης είναι να χρησιμοποιηθούν τα κατάλληλα μέσα, με τον αποτελεσματικότερο τρόπο ώστε το μήνυμα να μεταδοθεί στη σωστή αγορά και στο σωστό κοινό. Η επιλογή των μέσων προβολής έγινε με βάση τα χαρακτηριστικά των αγορών – στόχων και των κοινών – στόχων, με απώτερο σκοπό πάντα την επίτευξη των στόχων της στρατηγικής προβολής. Το σχέδιο δράσης λαμβανομένου υπόψιν του σχετικού προϋπολογισμού διαρθρώνεται στις κάτωθι ενέργειες:
1. Ιστοσελίδα / μέσα κοινωνικής δικτύωσης
α. Δεν μπορεί να γίνει λόγος για ανταγωνιστικό προϊόν αν δεν υπάρχει μια άρτια και σύγχρονη ιστοσελίδα. Η ιστοσελίδα θα αποτελέσει ένα κεντρικό εργαλείο προβολής και προώθησης του νησιού αλλά και ένα σύγχρονο και διαδραστικό εργαλείο επικοινωνίας, ενημέρωσης και πληροφόρησης, συμμετοχής αλλά και οργάνωσης της πληροφορίας που αφορά το νησί λειτουργώντας έτσι και ως ένα αποθετήριο (repository) πληροφοριακού υλικού. Το περιεχόμενο της θα αποτυπώνει/καταγράφει την (τουριστική) πληροφορία που θα καλύπτει το νησί μας στο σύνολό της (από τη γενικότερη περιγραφή ενός τόπου μέχρι τις μεμονωμένες τουριστικές δραστηριότητες που αναπτύσσονται εκεί ή τα ξεχωριστά προϊόντα που παράγει) σε μια ευέλικτη πλατφόρμα, η οποία θα επιτρέπει στους ταξιδιώτες αλλά και στην τουριστική βιομηχανία να διεπιδρούν και να έρχονται σε επαφή με νέα, επικαιροποιημένη και έγκριτη πληροφόρηση. Βασική ιδέα ανάπτυξης είναι ότι το περιεχόμενο της πύλης που θα αποκτηθεί θα υπακούει στη γενική ιδέα ότι o επίσημος τουριστικός δικτυακός τόπος ενός προορισμού δεν λειτουργεί ως ένα είδος ταξιδιωτικής αρθρογραφίας, αλλά με τη χρήση κειμενικού και οπτικοακουστικού περιεχομένου μεταφέρει σε ψηφιακή μορφή όλα τα θετικά στοιχεία της ταυτότητας (brand identity) που έχει/θέλουμε να έχει η Τήνος . Σημειώνεται ότι θα καταβληθεί προσπάθεια να αξιοποιηθεί όλο το υλικό που έχει σήμερα ο Δήμος και η Περιφέρεια με την κατάλληλη επεξεργασία και εφόσον υπάρχουν σχετικά δικαιώματα που προβλέπονται από τις διατάξεις του ν,. 2121/1993 περί πνευματικής ιδιοκτησίας .
-> Στο πλαίσιο αυτό η ιστοσελίδα τουριστικού ενδιαφέροντος του Δήμου Τήνου θα αποτελέσει το βασικό εργαλείο διάθεσης της πληροφορίας για το προσφερόμενο τουριστικό προϊόν της περιοχής τόσο για την εγχώρια αγορά όσο και για τον εισερχόμενο τουρισμό. Θα γίνουν μία σειρά προσαρμογές στην αρχιτεκτονική της σελίδας ώστε να αποκτήσει ενδιαφέρον , σύγχρονη αντίληψη στην αισθητική της . Ο δικτυακός τόπος αυτός θα παρέχει τη δυνατότητα σε κάθε επισκέπτη, Έλληνα ή αλλοδαπό, να αντλήσει κάθε δυνατή πληροφορία είτε πρόκειται για πληροφορία γενικού ενδιαφέροντος όπως γενικά χαρακτηριστικά της περιοχής, τρόποι μετακίνησης, τηλέφωνα πρώτης ανάγκης κ.α. είτε πιο συγκεκριμένες πληροφορίες όπως αξιοθέατα, διαμονή, οδηγός διασκέδασης, οδηγός μονοπατιών κ.α . Θα καταβληθεί προσπάθεια ώστε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας να ανανεώνεται συχνά .
-> Στην ιστοσελίδα θα είναι αναρτημένο όλο το προωθητικό υλικό (διαφημιστικά φυλλάδια, χάρτες, κ.α. σε ψηφιακή μορφή με δυνατότητα του επισκέπτη για download )
-> Η ιστοσελίδα θα παρέχει τη δυνατότητα σύνδεσης με άλλες ενδεικτικά : ιστοσελίδες ξενοδοχείων / Προσθήκη micro site με πληροφορίες για καταλύματα νησιού ( θα δοθεί συγκεκριμένη φόρμα στους ιδιοκτήτες καταλυμάτων ώστε να συλλεγούν πληροφορίες για κάθε κατάλυμα και να εμπλουτιστεί ο σχετικός κατάλογος / βλ.http://hotels.incrediblecrete.gr/ ) , συλλόγων για δραστηριότητες κλπ., καθώς και με τόπους κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, twitter , video στο you-tube )
-> Η ιστοσελίδα θα διασυνδεθεί με την επίσημη ιστοσελίδα του ΕΟΤ
-> Η ιστοσελίδα , ακολουθώντας την επίσημη πολιτική του κράτους , θα προσπαθήσει να δεσμεύσει το URLS visit tinos .
β. Η ενεργοποίηση της σελίδας του Δήµου στο Facebook / twitter για τη δημιουργία µια online κοινότητας για την Τήνο ώστε να επιτευχτεί :
- Δημιουργία στρατηγικής επικοινωνίας & περιεχομένου για τη σελίδα στο Facebook
- Αύξηση της διάδρασης μεταξύ των χρηστών και της σελίδας Facebook
- Ανάρτηση περιεχομένου που να παροτρύνει τους χρήστες να επισκεφθούν την ιστοσελίδα για περισσότερες πληροφορίες
- Ενίσχυση της αναγνωρησιµότητας της Τήνου, ιδίως προς το ξένο κοινό
- Αναβάθμιση της εικόνας, αναδεικνύοντας τις αυθεντικές πτυχές του νησιού, τον αρχαίο πολιτισμό , αλλά και τη σύγχρονη διάσταση του προορισμού
Χαρακτηριστικά αυτής της δράσης :
• Περιεχόμενο και επικοινωνία σε Ελληνικά και τουλάχιστον σε Αγγλικά .Το περιεχόμενο της κάθε γλώσσας θα είναι ανάλογα με Branded περιεχόμενο .
• Ανάρτηση post σε εβδομαδιαία βάση με ειδικά διαμορφωμένο κείμενο, το οποίο μπορεί να κάνει και ερωτήσεις προς τους χρήστες για να αυξήσει τη διάδραση .
• Προσέγγιση όλων των δυνητικών κοινών με περιεχόμενο που να έχει απήχηση σε εκείνους
• Σταθερή διαφήμιση και προώθηση της σελίδας μέσω Facebook ads (promoted posts & Page ads)
• Ανάδειξη των ποικίλων δραστηριοτήτων του νησιού / 4 κεντρικές θεματολογίες: Τέχνη & Πολιτισμός, Παραλίες & Καλοκαίρι, Γαστρονομία, Εναλλακτικός Τουρισμός
2. Ενέργειες δημοσίων σχέσεων :
α. Ανεύρεση φορέα δημοσίων σχέσεων για την προώθηση της Τήνου στο εξωτερικό και δη στις αγορές Αγγλίας και Γαλλίας . Περιλαμβάνει ενδεικτικά :
· sales calls και παρουσιάσεις σε επιλεγμένους Τ.Οs και ταξιδιωτικούς πράκτορες, παρουσιάζοντας τις επιλογές και τα καταλύματα που προσφέρει το νησί.
· αποστολή δελτίων τύπου σε δημοσιογράφους, µε νέα του νησιού, προσφορές και ιστορίες που θα δημιουργήσουμε από κοινού, µε στόχο τη δημοσίευση σε print media & online media / blogs, µε χιλιάδες αναγνώστες.
· Οργάνωση Press trips (οµαδικό ή µεµονωµένα) µε 8-10 δημοσιογράφους, σημαντικών βρετανικών και γαλλικών μέσων, οι οποίοι θα δημοσιεύσουν σχετική αρθρογραφία για τα ξενοδοχεία
β. Διοργάνωση θεματικών εκδηλώσεων στο εξωτερικό
Σε συνεργασία με τα κατά τόπους γραφεία του Ε.Ο.Τ στο εξωτερικό, θα γίνουν σχεδιασμένες θεματικές παρουσιάσεις για προσέλκυση τουριστικών πρακτόρων και δημοσιογράφων για να γνωρίσει τις παροχές του νησιού μας . Η ενέργεια αυτή θα λάβει χώρα σε συνεργασία με επιχειρήσεις και θεσμικούς φορείς του νησιού .
Προτείνεται η διοργάνωση θεματικών εκδηλώσεων σε τρεις πόλεις του εξωτερικού , όπου θα παρουσιαστεί η Τήνος σε δημοσιογράφους τουριστικών εντύπων και t’os και συγκεκριμένα σε Παρίσι - Μιλάνο - Άμστερνταμ . Ο προγραμματισμός αυτών των εκδηλώσεων θα γίνει για τους επόμενους μήνες και θα καταβληθεί προσπάθεια να γίνει εντός του επόμενου τριμήνου .
γ. Φιλοξενία δημοσιογράφων – τουριστικών φορέων – προσωπικοτήτων
Η φιλοξενία Τουριστικών Φορέων και Ειδικών Δημοσιογράφων από την Ελλάδα και το Εξωτερικό (σε συνεργασία με τον φορέα δημοσίων σχέσεων και τα κατά τόπους γραφεία του Ε.Ο.Τ ).
δ. Οργάνωση γραφείου τύπου για αποστολή δελτίων κλπ. στα ΜΜΕ εσωτερικού . Προτείνεται η συνεργασία με δημοσιογράφο / τουριστικό συντάκτη .
Στα πλαίσια αυτής της δράσης προβλέπεται τουλάχιστον 2 φορές τον μήνα αποστολή Δελτίων Τύπου – newsletter σε δημοσιογράφους - ΜΜΕ – κλπ., Η συγκεκριμένη ενέργεια - δράση αποτελεί έναν από τους πιο παραδοσιακούς, διαδεδομένους, χαμηλού κόστους και αποτελεσματικούς τρόπους άμεσης προβολής. Αποτελεί (μαζί με το διαδίκτυο) βασικό εργαλείο της επικοινωνιακής στρατηγικής για την πρόληψη και διαχείριση κινδύνων. Προτείνεται η εκτεταμένη χρήση δελτίων τύπου όχι μόνο για τα συνέδρια και τις ημερίδες αλλά και σε κάθε περίπτωση που υπάρχει κάποια σημαντική δραστηριότητα στην Περιοχή που αφορά τον τουρισμό της περιοχής
ε. Συμμετοχή σε εκθέσεις εξωτερικού μέσω των περιπτέρων της Περιφέρειας ή του ΕΟΤ . Προτείνεται ενδεικτικά η συμμετοχή σε εκθέσεις στις :
· Λονδίνο 2015 ( World Travel Market )
· Φιλοξενία Θεσσαλονίκη 2015
· Καθώς και άλλη που πιθανόν θα επεξεργαστούμε και αποφασίσουμε για την σκοπιμότητά της .
στ. Διενέργεια ημερίδων που αφορούν στον τουρισμό ( ενδεικτικά : ημερίδα αγροτουρισμού – τουρισμού φύσης σε συνεργασία με Ελληνο - ιταλικό Επιμελητήριο – Περιφέρεια Τοσκάνης – Προξενείο Μιλάνο κ.ά )
3. Παραγωγή – δημιουργία υλικού
α. Εμπλουτισμός αρχείου με νέο υλικό
β. Παραγωγή τουριστικού εντύπου: Πρόκειται για ένα έντυπο με στόχο την προβολή της τουριστικής ταυτότητας του νησιού. Το εν λόγω έντυπο θα πρέπει να υπάρχει όσο το δυνατό ισορροπημένη παρουσίαση των προορισμών και των προσφερόμενων προϊόντων. Στο έντυπο θα πρέπει να αναγράφεται εμφανώς η ιστοσελίδα, η οποία αποτελεί το βασικό εργαλείο από το οποίο θα μπορεί να αντλεί περισσότερες πληροφορίες ο ενδιαφερόμενος. Το έντυπο θα διανέμεται σε όλα τα ξενοδοχεία – καταλύματα – Δήμος κλπ. Θα πρέπει να υπάρχει έκδοση τουλάχιστον στα Αγγλικά και να αναρτάται στην ιστοσελίδα του δήμου / θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα σε εκτυπώσιμη μορφή. Το έντυπο αυτό θα περιέχει χάρτη της περιοχής συνεταγμένο σύμφωνα και με τις οδηγίες που δίδονται από την άνω εγκύκλιο του ΕΟΤ
γ. Παραγωγή press kit ( σχεδιασμός – υλοποίηση – αποστολή σε δημοσιογράφους τουριστικού ρεπορτάζ ).
4. Οργάνωση προγράμματος ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ
Θα καταβληθεί προσπάθεια ώστε να αναπτυχθεί και θα υλοποιηθεί ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα ευαισθητοποίησης των πολιτών με στόχο την απόκτηση τουριστικής κουλτούρας από τους πολίτες, ώστε να διευκολύνεται η λειτουργία της πόλης και των πολιτών σε σχέση με τους επισκέπτες. Οι προτάσεις του προγράμματος αφορούν την:
· Ευαισθητοποίηση με Διαφήμιση για την ευθύνη και συμμετοχή των πολιτών στον τουρισμό: ο τουρισμός είναι υπόθεση όλων.
· Οργάνωση του εθελοντισμού για τον τουρισμό, με την παρακίνηση και συμμετοχή των πολιτών σε δράσεις και πρωτοβουλίες
Σύνολο ενδεικτικού προϋπολογισμού προγράμματος προβολής 60.000 ευρώ
Περιγραφή δαπάνης για :
|
Ενδεικτικός Προϋπολογισμός
| |
Ιστοσελίδα Redesign
Facebook / διαχείριση ετήσια
Αγορά url
(ως αναλύεται ανωτέρω στο Δ1 )
|
10.000
| |
Συνεργασία με φορέα δημοσίων σχέσεων
(ως αναλύεται ανωτέρω στο Δ.2.α.)
|
8.000
| |
Διοργάνωση θεματικών εκδηλώσεων
( ως αναλύεται ανωτέρω στο Δ2.β )
|
10.000
| |
Φιλοξενία δημοσιογράφων – έξοδα εισιτηρίων κλπ.
(ως αναλύεται ανωτέρω στο Δ2.γ)
|
5.000
| |
Γραφείο Τύπου
(ως αναλύεται ανωτέρω στο Δ2.δ)
|
4.000
| |
Συμμετοχή σε εκθέσεις ( Έξοδα μετα-κίνησης – υλικού κλπ.)
(ως αναλύεται ανωτέρω στο Δ2.ε)
|
4.000
| |
Διοργάνωση ημερίδων – συνεδρίων
( ως αναλύεται ανωτέρω στο Δ2.στ )
|
3.000
| |
Αγορά υλικού
(ως αναλύεται ανωτέρω στο Δ.3.α )
|
3.000
| |
Παραγωγή εντύπου – χάρτη
(ως αναλύεται ανωτέρω στο Δ.3.β )
|
1.000
| |
Παραγωγή press kit
(ως αναλύεται ανωτέρω στο Δ.3.γ )
|
2.000
| |
Δαπάνες – έξοδα μετάβασης κλπ. εκπροσώπων του Δήμου για συμμετοχή στις άνω δράσεις
(ως αναλύεται ανωτέρω στο Δ3.γτ)
|
6.000
| |
Απρόβλεπτα – λοιπές ενέργειες
|
4.000
| |
ΣΥΝΟΛΟ
|
60.000
|
Το έργο προβολής προφανώς δεν εξαντλείται στις ανωτέρω δράσεις. Οι προσπάθειες του Δήμου ενισχύονται σημαντικά με την δραστηριότητα της Τουριστικής Επιτροπής και των τοπικών φορέων. Μία σημαντική διάσταση του έργου προβολής αφορά στον εντοπισμό ευκαιριών προβολής χωρίς κόστος ή τουλάχιστον χωρίς σημαντική οικονομική επιβάρυνση όπως η συμμετοχή σε προωθητικές ενέργειες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, η προβολή και διενέργεια διαγωνισμών με δωρεάν φιλοξενίες σε ραδιοφωνικούς σταθμούς και site . Στο πνεύμα αυτό θα αναζητηθούν στρατηγικές συμμαχίες με τον ΕΟΤ, φορείς, επιχειρήσεις του νησιού .
0 Comments :
Δημοσίευση σχολίου