Πέμπτη, Απριλίου 30, 2015

Στη σειρά… Νάξος, Αμοργός, Κάλυμνος, Λέρος, Λειψοί, Μήλος: Προχωρά η υλοποίηση υδατοδρομίων σε έξι νησιά της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου

unnamed (1)
Με γοργούς ρυθμούς η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου προχωρά στην υλοποίηση του δικτύου υδατοδρομίων, μιας κατεξοχήν αναπτυξιακής πρωτοβουλίας της
περιφερειακής αρχής, που θα διαμορφώσει νέα δεδομένα στον τομέα των μεταφορών, κυρίως για τα μικρά νησιά της Δωδεκανήσου και των Κυκλάδων.
Ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου κ. Γιώργος Χατζημάρκος υπέγραψε τις αποφάσεις ανάθεσης των μελετών και της αδειοδότησης, για τα υδατοδρόμια της Νάξου, της Αμοργού, της Καλύμνου, της Λέρου, των Λειψών και της Μήλου.
Η δημιουργία του δικτύου υδατοδρομίων στα νησιά της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, είναι μια από τις βασικές προτεραιότητες που ιεράρχησε η νέα περιφερειακή αρχή του κ. Γιώργου Χατζημάρκου, την οποία έθεσε σε τροχιά υλοποίησης, άμεσα, με την ανάληψη των καθηκόντων της τον περασμένο Σεπτέμβριο και, μέχρι σήμερα, οι διαδικασίες προχωρούν με γρήγορους ρυθμούς.
Σκοπός της Περιφέρειας είναι να κατασκευαστούν υδατοδρόμια σε όσο γίνεται περισσότερα νησιά των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου, όπου λόγω του πολυνησιακού χαρακτήρα τους, η χρήση υδροπλάνων είναι απολύτως αναγκαία.
Το υδροπλάνο, ως πολυχρηστικό μέσο,  συμβάλλει στην ενδοπεριφερειακή σύνδεση και μπορεί να παίξει πολύ σημαντικό ρόλο, όχι μόνο στον προφανή τομέα του τουρισμού, αλλά και για να καλύψει πάγιες ανάγκες των μόνιμων κατοίκων των μικρών νησιών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Φωνή της Τήνου δημοσιεύει κάθε σχόλιο.
Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς.
Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να ΜΗΝ δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε, όπως και να διαγράφονται όταν αυτά εντοπίζονται καθώς δεν ελέγχονται κάθε φορά που αναρτάτε κάποιο σχόλιο.
Τέλος τα σχόλια στο ΜΠΛΟΚ υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο.
Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.