Η HSW ΔΡΟΜΟΛΟΓΕΙ ΤΟ «ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ»
«Ναυμαχία» στις Κυκλάδες με έπαθλο 5 εκατ. επιβάτες
Tου Γιώργου Μανέττα
gmanettas@pegasus.gr
gmanettas@pegasus.gr
«Φωτιά» στον ανταγωνισμό στις γραμμές των Κυκλάδων βάζει η Hellenic Seaways (HSW), η οποία ανακοίνωσε τη δρομολόγηση του πλήρως ανακαινισμένου πλοίου,«Νήσος Σάμος» στην γραμμή Πειραιάς - Πάρος - Νάξος - Σαντορίνη από σήμερα. Όπως ανέφερε χθες ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Αντώνης Αγαπητός, η εταιρεία επιστρέφει στη δημοφιλή γραμμή των Κυκλάδων (περίπου 1,8 εκατ. επιβάτες σε ετήσια βάση) ύστερα από πολλά χρόνια απουσίας και παρά τους ισχυρούς αντιπάλους στοχεύει στην κατάκτηση μεριδίου της τάξης του 20%, το οποίο αντιστοιχεί σε περίπου 350.000 με 400.000 επιβάτες.
«Πιστεύουμε ότι ο κόσμος θα ανταποκριθεί και θα προτιμήσει το πλοίο μας, με το έμπειρο πλήρωμά του», σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Αγαπητός, τονίζοντας πως ο στόχος που έχει τεθεί είναι εφικτός. Η αισιοδοξία της διοίκησης για το εγχείρημα πηγάζει από τις αναβαθμισμένες υπηρεσίες που προσφέρει το «Νήσος Σάμος», όντας το μεγαλύτερο πλοίο που έχει δρομολογηθεί ποτέ στη συγκεκριμένη γραμμή αλλά και στη βραδινή ώρα αναχώρησης του δρομολογίου κατά την καλοκαιρινή περίοδο (από τις 16 Ιουνίου και μέχρι τις 31 Οκτωβρίου το πλοίο θα αναχωρεί καθημερινά λίγο πριν από τα μεσάνυχτα (στις 23:55) και θα φθάνει περίπου στις 04:45 στην Πάρο, στις 05:45 στη Νάξο και στις 08:55 στη Σαντορίνη). Να σημειωθεί πως το Νήσος Σάμος έχει μήκος 192,91 μέτρα, και μπορεί να μεταφέρει συνολικά 2.210 επιβάτες και 750 οχήματα.
Η εταιρεία ποντάρει κυρίως στον εισερχόμενο τουρισμό που αναμένεται και φέτος ενισχυμένος, σε αντίθεση με τον εσωτερικό που βρίσκεται σε φθίνουσα πορεία. Μάλιστα, η κατακόρυφη κάμψη της επιβατικής κίνησης από το 2009 έως το 2016 (-37%) αποδίδεται σε μεγάλο βαθμό στο ότι οι Έλληνες περιόρισαν δραστικά τις διακοπές τους στα ελληνικά νησιά. Τα σχέδια της HSW, όπως είπε ο κ. Αγαπητός, δεν σταματούν εδώ, αντίθετα περιλαμβάνουν τη δρομολόγηση και άλλων πλοίων στις γραμμές των Κυκλάδων, όπου η συνολική κίνηση αγγίζει τα 5 εκατ. επιβάτες αλλά και στο Νότιο Αιγαίο. Απέφυγε ωστόσο να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες, λέγοντας πως οι ανακοινώσεις θα γίνουν όταν θα έχει ολοκληρωθεί ο σχετικός σχεδιασμός.
O Grimaldi
Ο επικεφαλής της Hellenic αναφέρθηκε και στη διαμάχη που υπάρχει με τις Μινωικές Γραμμές τονίζοντας πως οι αιχμές που αφήνει περί κακοδιαχείρισης δεν ισχύουν, ενώ πρόσθεσε πως η διαφάνεια διασφαλίζεται και από τους ελεγκτικούς μηχανισμούς της Τράπεζας Πειραιώς, τον βασικό μέτοχο της εταιρείας.
Ο επικεφαλής της Hellenic αναφέρθηκε και στη διαμάχη που υπάρχει με τις Μινωικές Γραμμές τονίζοντας πως οι αιχμές που αφήνει περί κακοδιαχείρισης δεν ισχύουν, ενώ πρόσθεσε πως η διαφάνεια διασφαλίζεται και από τους ελεγκτικούς μηχανισμούς της Τράπεζας Πειραιώς, τον βασικό μέτοχο της εταιρείας.
Προς επίρρωσιν των λόγων του, υπογράμμισε ότι η νυν διοίκηση σε λιγότερο από 40 μήνες κατάφερε να βελτιώσει θεαματικά τις πωλήσεις και την κερδοφορία της εταιρείας (για το 2016 οι πωλήσεις ανήλθαν σε 132 εκατ. ευρώ και τα καθαρά κέρδη σε 6,5 εκατ. ευρώ), και παράλληλα πέτυχε να μειώσει κατά 40 εκατ. ευρώ το δανεισμό της. Εκτίμησε δε ότι πιθανότατα η τακτική των Μινωικών στο θέμα της HSW οφείλεται σε προσπάθεια απαξίωσης της εταιρείας ενόψει της πώλησης του 40,4% του μετοχικού της κεφαλαίου, το οποίο διεκδικούν στο πλαίσιο του εν εξελίξει διαγωνισμού ενώ δεν έκρυψε την απογοήτευσή του, για το γεγονός πως δεν έχει ακούσει ποτέ από την πλευρά των Μινωικών κάτι εποικοδομητικό για το μέλλον της HSW. Ξεκαθάρισε πάντως πως δεν θεωρεί πως υπάρχει προσωπική κόντρα με τον κ. Grimaldi και πως ο καθένας προσπαθεί για το καλύτερο της επιχείρησής του.
Πηγή imerisia.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Φωνή της Τήνου δημοσιεύει κάθε σχόλιο.
Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς.
Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να ΜΗΝ δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε, όπως και να διαγράφονται όταν αυτά εντοπίζονται καθώς δεν ελέγχονται κάθε φορά που αναρτάτε κάποιο σχόλιο.
Τέλος τα σχόλια στο ΜΠΛΟΚ υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο.
Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.