ΙΔΡΥΜΑ ΤΗΝΙΑΚΟΥ
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
|
Μαθητής και δάσκαλος, Κωνσταντίνος Βιδάλης και Τίτος Γούβελης, παρουσιάζουν ένα πανόραμα διάσημων πιανιστικών έργων που καλύπτουν ένα φάσμα τριών αιώνων μουσικής δημιουργίας, από τον Μότσαρτ (18ος αιώνας) ως τον Προκόφιεφ (20ος). Ο νεαρός, ταλαντούχος μουσικός Κωνσταντίνος Βιδάλης παρουσιάζει έργα πέντε συνθετών, που εκπροσωπούν διαφορετικές εποχές και στιλ – πιο συγκεκριμένα τον κλασικισμό (Μότσαρτ, Μπετόβεν), τον Ρομαντισμό (Γκρηγκ), τον Ιμπρεσιονισμό (Ντεμπυσύ) και τον Μοντερνισμό (Προκόφιεφ). Η μελέτη αυτών των γοητευτικών και συγχρόνως απαιτητικών έργων έγινε στο πλαίσιο της μαθητείας του κοντά στον πιανίστα Τίτο Γουβέλη (σολίστ και καθηγητή του Ωδείου Αθηνών), ο οποίος στην πρώτη του εμφάνιση στην Τήνο ερμηνεύει ένα από τα συγκλονιστικότερα έργα του ρομαντικού ρεπερτορίου, τις Εικόνες από μία έκθεση του Ρώσου συνθέτη Μόντεστ Μούσοργκσκυ. Το επικό αυτό έργο αποτυπώνει με ενάργεια και λεπταίσθητη περιγραφικότητα την επίσκεψη του Μούσοργκσκυ σε μία έκθεση έργων του ζωγράφου Βίκτορ Χάρτμαν (1934 – 1873) που πραγματοποιήθηκε λίγο μετά (1874) τον αιφνίδιο θάνατό του. Η συναυλία θα κλείσει με σύντομη σύμπραξη μαθητή και δασκάλου στο εύθυμο κομμάτι (Humoresque) του Λέοπολντ Γκοντόφσκυ, ενός από τους μεγαλύτερους πιανίστες όλων των εποχών.
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 4 ΜΑΪΟΥ 2019, στις 20:00
ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ
ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ: ΙΔΡΥΜΑ ΤΗΝΙΑΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ: FASTFERRIES, AEOLO
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Φωνή της Τήνου δημοσιεύει κάθε σχόλιο.
Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς.
Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να ΜΗΝ δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε, όπως και να διαγράφονται όταν αυτά εντοπίζονται καθώς δεν ελέγχονται κάθε φορά που αναρτάτε κάποιο σχόλιο.
Τέλος τα σχόλια στο ΜΠΛΟΚ υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο.
Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.