Παρασκευή, Αυγούστου 30, 2019

Ανατροπή στην υπόθεση του οδηγού που έσερνε τον σκύλο (φωτο)






Νέα εκδοχή για την υπόθεση του οδηγού, που έδεσε έναν σκύλο από τον λαιμό και τον έσερνε με το αυτοκίνητο έδωσε ένας φιλόζωος, όπως και η Ομάδα Εθελοντών «Νοιάζομαι», μέσω αναρτήσεών τους στο Facebook. Ο Γιάννης Σκεπετζάκης, που έχει πλέον αναλάβει τη φροντίδα του σκύλου, υποστηρίζει ότι ο ηλικιωμένος οδηγός ήθελε να προφυλάξει το ζώο από το να το σκοτώσουν και το μετέφερε λίγα μέτρα. 
 
Δείτε τι γράφει:
 


Ένας φιλόζωος ένας γεράκος 80 χρόνων έκανε μία καλή πράξη... και τώρα βρίσκεται στην αστυνομία κατηγορούμενος…. απλά δεν είχε δύναμη Λόγω ηλικίας να σηκώσει το σκύλο να τον βάλει στο αυτοκίνητο Όχι το διορθώνω ζητώ συγνώμη δεν έμπαινε το σκυλί στο αυτοκίνητο προσπαθούσε να το βάλει όπως λέει και δεν έμπαινε μέσα και τον έδεσε για να τον πάει δέκα μέτρα παραπέρα στο κτήμα του από φόβο μήπως τον σκοτώσουν Αυτοί που είχαν τα πρόβατα το σκυλάκι από σήμερα θα είναι σε εμένα μαζί με τα υπόλοιπα δικά μου ..το θέμα πήρε μεγάλες διαστάσεις και λάθος... γνωστά άτομα σε όλη την Ελλάδα Στοχοποίησαν τον άνθρωπο από μία φωτογραφία που κυκλοφόρησε ευρέως στο διαδίκτυο.. και για να μην νομίζετε ότι τον γνωρίζω τον άνθρωπο απέχει από εμένα 50 περίπου χιλιόμετρα το φιλοζωικό σωματείο εθελοντών Ρεθύμνου νοιάζομαι αυτά τα θαυμάσια κορίτσια έχουν αναλάβει την προστασία του .. Μία συμβουλή από εμένα μην προβαίνετε σε λάθος κοινοποιήσεις χωρίς να διασταυρώνεται τα πραγματικά περιστατικά Μη γίνεστε όχλος γιατί κινδυνεύουν άνθρωποι….



Πηγή

Εξαρθρώθηκε κύκλωμα που κατείχε ναρκωτικές ουσίες με σκοπό τη διακίνηση στη Μύκονο



 Ερμούπολη Σύρου, 29 Αυγούστου 2019

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 

Εξαρθρώθηκε κύκλωμα που κατείχε ναρκωτικές ουσίες με σκοπό τη διακίνηση στη Μύκονο
Συνελήφθησαν -6- αλλοδαποί ηλικίας από 19 έως 28 ετών
Κατασχέθηκαν 514 γρ. κάνναβης
Εξαρθρώθηκε χθες (28 Αυγούστου 2019) ύστερα από μεθοδική έρευνα των Αστυνομικών Αρχών στη Μύκονο, κύκλωμα αλλοδαπών που κατείχε ναρκωτικές ουσίες με σκοπό τη διακίνηση τους στο νησί.
Συνελήφθησαν έξι άνδρες ηλικίας από 19 έως 28 ετών σε βάρος των οποίων σχηματίστηκε ποινική δικογραφία αυτόφωρης διαδικασίας για σύσταση εγκληματικής οργάνωσης και κατοχή ναρκωτικών με σκοπό τη διακίνηση.
Για την εξάρθρωση του κυκλώματος και τον τερματισμό της εγκληματικής του δραστηριότητας συγκροτήθηκε, στο πλαίσιο εφαρμογής επιχειρησιακού σχεδιασμού της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Νοτίου Αιγαίου, ειδική ομάδα από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Μυκόνου και της Υποδιεύθυνσης Δίωξης Εγκλημάτων κατά Ζωής και Ιδιοκτησίας της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής σε συνεργασία με στελέχη του Λιμενικού Σώματος- Ελληνικής Ακτοφυλακής.
Ειδικότερα, έπειτα από αξιολόγηση στοιχείων και επισταμένη αστυνομική έρευνα προέκυψε ότι οι κατηγορούμενοι είχαν συγκροτήσει εγκληματική ομάδα με διακριτούς ρόλους (τσιλιαδόρου, μεταφορέα, διακινητή) και προέβαιναν σε προμήθεια ναρκωτικών με σκοπό τον περαιτέρω διαμοιρασμό τους με μικροσυσκευασίες σε ενδιαφερομένους χρήστες, εφαρμόζοντας πρακτικές αποφυγής αστυνομικών ελέγχων.
Ως προς το ιστορικό των συλλήψεων προχθές (27.08.2019) το βράδυ αστυνομικοί και λιμενικοί που διερευνούσαν την υπόθεση εντόπισαν δυο αλλοδαπούς ηλικίας 30 και 19 ετών, οι οποίοι επέστρεφαν στο νησί με πλοίο της γραμμής Ραφήνα-Μύκονος, έπειτα από μονοήμερο ταξίδι τους στην Αττική και τους υπέβαλαν σε έλεγχο.
Από τον έλεγχο που διενεργήθηκε διαπιστώθηκε ότι ο 30χρονος προπορευόταν και παρείχε κάλυψη στον 19χρονο που μετέφερε ναρκωτικά, προκειμένου να αποφύγουν τυχόν εντοπισμό τους από διωκτικές αρχές.
Στην κατοχή 30χρονου βρέθηκαν και κατασχέθηκαν:
  • Κάνναβη ακατέργαστη βάρους 510 γραμμαρίων
  • 94 κενές περιεχομένου πλαστικές συσκευασίες που χρησιμοποιούνται για το διαμοιρασμό των ναρκωτικών
Ακολούθως χθες (28.08.2019) πρώτες πρωινές ώρες πραγματοποιήθηκαν στοχευμένες προσαγωγές των υπολοίπων τεσσάρων μελών του κυκλώματος και βρέθηκε στην κατοχή του καθενός από μια μικροσυσκευασία που περιείχε ακατέργαστη κάνναβη έτοιμη προς πώληση, συνολικού βάρους 4,2 γραμμαρίων.
Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στην κα Εισαγγελέα Πρωτοδικών Σύρου.

Αδυναμία προσέγγισης Ε/Γ – Ο/Γ πλοίου στην Άνδρο



Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Γαυρίου, πρωινές ώρες σήμερα, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ ''ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π” Ν.Π. 11479,  το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο με τελικό προορισμό το λιμένα της Ραφήνας, ότι, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών,  κρίνεται επισφαλής η προσέγγιση του πλοίου στο λιμένα Γαυρίου ν. Άνδρου και ότι θα συνέχιζε το δρομολόγιό του για λιμένα Ραφήνας.
Από το πλοίο δεν υπήρχαν επιβάτες και οχήματα προς αποβίβαση, ενώ στο λιμένα ανέμεναν προς επιβίβαση διακόσιοι είκοσι τέσσερις (224) επιβάτες, σαράντα εννέα (49) Ι.Χ.Ε και τρία (03) Δ/Κ, οι οποίοι πρόκειται να προωθηθούν με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρείας.

Εργαζόμενοι ΟΑΕΔ: Έτσι μόνο γίνεται η μηνιαία ανανέωση της κάρτας ανεργίας




Τους τρόπους με τους οποίους γίνεται η μηνιαία ανανέωση της κάρτας ανεργίας αναφέρει σε ανακοίνωσή η Ομοσπονδία Υπαλλήλων ΟΑΕΔ,

Ενημερώνουμε τους πολίτες ότι η ανανέωση του δελτίου ανεργίας μπορεί να γίνει μόνο:
  1. Μέσω διαδικτύου
Για την ανανέωση του δελτίου ανεργίας μέσω διαδικτύου θα πρέπει να πιστοποιηθείτε ως χρήστης στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες του ΟΑΕΔ είτε: • παραλαμβάνοντας Κλειδάριθμο από ένα Κέντρο Προώθησης Απασχόλησης – ΚΠΑ ΟΑΕΔ, είτε
  • χρησιμοποιώντας τους κωδικούς σας από την Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων (ΓΓΠΣ)
  1. Μέσω ΚΕΠ
Για την ανανέωση του δελτίου ανεργίας μέσω Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) θα πρέπει να απευθυνθείτε σε ένα Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών ΚΕΠ, έχοντας μαζί σας ΑΦΜ, ΑΜΚΑ και αποδεικτικό ταυτοπροσωπίας (δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, διαβατήριο, δίπλωμα οδήγησης ή ασφαλιστικό βιβλιάριο).
Φυσικά (και) στον ΟΑΕΔ χρειάζεται ακόμα πολύ δουλειά για να μιλάμε για ένα ολοκληρωμένο πληροφοριακό και ηλεκτρονικό  σύστημα που θα διευκολύνει εργαζομένους και συναλλασσομένους, το να ξαναφτιάχνουμε όμως (φαντασιακά) ή να ξανά- ανακοινώνουμε όσα έχουν ήδη γίνει,  είναι χάσιμο χρόνου, λαϊκισμός ή άγνοια. 

Υπάρχει πάντως πεδίο δόξης λαμπρό να ασχοληθεί ο αρμόδιος για θέματα απλούστευσης διαδικασιών κος  Υπουργός, αρκεί να ασχοληθεί πραγματικά και όχι επικοινωνιακά» καταλήγει στη σχετική ανακοίνωση.
 
 
 
 

Εξιχνιάστηκε άμεσα υπόθεση θανάσιμου τραυματισμού 37χρονου



Ερμούπολη Σύρου, 27 Αυγούστου 2019

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Συνελήφθησαν 52χρονος και 53χρονος, κατηγορούμενοι για τα κατά περίπτωση αδικήματα της πρόκλησης θανατηφόρας βλάβης, απόπειρας επικίνδυνης σωματικής βλάβης και οπλοχρησίας 

Κατασχέθηκαν δυο αυτοσχέδια ρόπαλα και πτυσσόμενος σουγιάς 

Συνελήφθησαν σήμερα (27 Αυγούστου 2019) στη Ρόδο, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Ρόδου, 52χρονος αλλοδαπός και 53χρονος ημεδαπός, κατηγορούμενοι για τα κατά περίπτωση αδικήματα της πρόκλησης θανατηφόρας βλάβης, απόπειρας επικίνδυνης σωματικής βλάβης και οπλοχρησίας.
Ειδικότερα, όπως διαπιστώθηκε από τα στοιχεία της αστυνομικής έρευνας, σήμερα πρώτες πρωινές ώρες στην πόλη της Ρόδου οι κατηγορούμενοι διερχόμενοι από σημείο που βρισκόταν δυο αλλοδαποί, ηλικίας 37 και 38 ετών, διαπληκτίστηκαν μεταξύ τους για ασήμαντη αφορμή και αποχώρησαν. 

Ακολούθως επέστρεψαν στο σημείο όπου χρησιμοποιώντας αυτοσχέδια ρόπαλα επιτέθηκαν και συνεπλάκησαν με τους προαναφερόμενους αλλοδαπούς.
Κατά την εξέλιξη του επεισοδίου ο 52χρονος τραυμάτισε θανάσιμα τον 37χρονο με πτυσσόμενο σουγιά και διέφυγε. 

Παράλληλα, ο 53χρονος καταδίωξε τον 38χρονο, ωστόσο έγινε αντιληπτός από περιπολούντες αστυνομικούς οι οποίοι τον ακινητοποίησαν και τον αφόπλισαν.
Στην περιοχή μετέβησαν άμεσα αστυνομικές δυνάμεις και έπειτα από επισταμένες αναζητήσεις, εντόπισαν και συνέλαβαν τον 52χρονο δράστη.
Βρέθηκαν και κατασχέθηκαν δύο αυτοσχέδια ρόπαλα, καθώς και ο πτυσσόμενος σουγιάς που κατείχε και χρησιμοποίησε ο 52χρονος. 

Οι συλληφθέντες, με τη δικογραφία που σχηματίζεται σε βάρος τους, θα οδηγηθούν στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Ρόδου.




Πτώση οχήματος σε βραχώδη ακτή.


Πτώση οχήματος σε βραχώδη ακτή στην Πάρο

 

Ενημερώθηκε, απογευματινές ώρες χθες, η Λιμενική Αρχή Πάρου, για πτώση Ι.Χ.Ε οχήματος σε βραχώδη ακτή στη θαλάσσια περιοχή “ΤΡΥΠΗΤΗ” Πάρου.

Άμεσα στο σημείο μετέβησαν στελέχη της οικείας Λιμενικής Αρχής, διαπιστώνοντας τα ανωτέρω καθώς και ότι οι δύο (02) αλλοδαπές επιβαίνουσες του οχήματος είχαν εξέλθει από αυτό πριν την πτώση του. 

Οι ανωτέρω, οι οποίες έφεραν εκδορές στα πόδια, μεταφέρθηκαν στο Κέντρο Υγείας Πάρου για παροχή πρώτων βοηθειών, ενώ το Ι.Χ.Ε ανελκύθηκε χωρίς να διαπιστωθεί θαλάσσια ρύπανση.
     Προανάκριση διενεργείται από το Λιμεναρχείο Πάρου.

Φοιτητές: Πόσο κοστίζουν τα ενοίκια ανά περιοχή (χάρτες)


Το Airbnb και οι υπόλοιπες πλατφόρμες βραχυχρόνιας μίσθωσης ανεβάζουν στα ύψη τις τιμές των διαμερισμάτων που νοικιάζουν οι φοιτητές και προκαλούν πονοκέφαλο στις οικογένειες των παιδιών που θα αναζητήσουν στέγη για τα επόμενα χρόνια. Με ελάχιστες εξαιρέσεις, φέτος η φοιτητική στέγη αναμένεται να είναι ακριβότερη κατά τουλάχιστον 10% – 15% στις περισσότερες πανεπιστημιουπόλεις της Ελλάδας, ενώ υπάρχουν και περιοχές στις οποίες τα ενοίκια είναι διπλάσια από πέρυσι.
Ο πρόεδρος του Πανελλαδικού Δικτύου Κτηματομεσιτών E-Real Estates, Θέμης Μπάκας, τονίζει ότι η αναζήτηση των ακινήτων στην Αθήνα είναι ευκολότερη φέτος, ωστόσο οι τιμές των ακινήτων δεν είναι προσιτές. «Οι τιμές στην Αθήνα σε σχέση με το 2018 παρουσιάζουν αυξήσεις από 10-15% στις περισσότερες περιοχές, ειδικότερα όπου υπάρχει έντονα το φαινόμενο των βραχυχρόνιων μισθώσεων».
Το μέλος του ΔΣ της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ιδιοκτητών Ακινήτων (ΠΟΜΙΔΑ), Μάνος Κρανίδηςκάνει ιδιαίτερη αναφορά στη μικρή προσφορά ακινήτων προς ενοικίαση που καταγράφεται φέτος. «Αυτό συμβαίνει γιατί υπήρχε εδώ και κάποια χρόνια μία τάση προς τη βραχυχρόνια μίσθωση, η οποία προς το παρόν φαίνεται να μην έχει ισορροπήσει, ιδιαίτερα σε περιοχές που παρουσιάζουν τουριστικό ενδιαφέρον. Η μικρή προσφορά των διαθέσιμων ακινήτων οδηγεί σε ανεβασμένα ενοίκια, με αποτέλεσμα οι φοιτητές να δυσκολεύονται να βρουν καλά ακίνητα σε καλές τιμές. Παρόλα αυτά σε καμία περίπτωση δεν μπορούμε να πούμε ότι δεν υπάρχουν ακίνητα προς μίσθωση. Υπάρχουν, αλλά θέλει έγκαιρη και καλή αναζήτηση. Θεωρώ ότι του χρόνου το ζήτημα της βραχυχρόνιας μίσθωσης θα εξισορροπήσει και θα υπάρχουν σπίτια που θα βγουν για ενοικίαση, τα οποία θα είναι πολύ καλά και ανακαινισμένα λόγω του Airbnb», τονίζει.
ΑΘΗΝΑ
Το Κουκάκι, μια περιοχή στην οποία παραδοσιακά έμεναν οι φοιτητές, είναι πλέον απλησίαστο, λόγω των βραχυχρόνιων μισθώσεων. Το μέσο μηνιαίο ενοίκιο για ένα δυάρι κυμαίνεται από 450 έως 750 ευρώ, από 420 έως 500 ευρώ που ήταν πέρυσι. Για επιπλωμένη γκαρσονιέρα, η οικογένεια του φοιτητή θα κληθεί να πληρώσει από 450 ευρώ έως 720 ευρώ. Ακόμα και για ένα απλό επιπλωμένο δωμάτιο το ενοίκιο μπορεί να φτάσει τα 400 ευρώ.
Στα Εξάρχεια, την περιοχή του Μουσείου και τη Νεάπολη το ενοίκιο για ένα δυάρι κυμαίνεται από 400 έως 470 ευρώ. Στο Κολωνάκι -αν βρεθεί διαθέσιμο διαμέρισμα- φτάνει τα 600, ενώ αντίστοιχη είναι η τιμή ενοικίασης και στο Μέτς. Αντίθετα, ο Νέος Κόσμος είναι μια πιο προσιτή επιλογή, με το ενοίκιο του δυαριού να κυμαίνεται στα επίπεδα των 400 ευρώ. Στο Αιγάλεω καταγράφεται αύξηση των τιμών κατά 15%, κάτι που εκτοξεύει το μίσθωμα μιας γκαρσονιέρας στα 300 ευρώ και του δυαριού ακόμα και στα 400 ευρώ.
Οι μεσίτες προτείνουν στους φοιτητές να αναζητήσουν στέγη σε περιοχές με πιο προσιτά ενοίκια, όπως τα Κάτω Πατήσια, η Άνω Κυψέλη και του Γουδή.
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Σημαντικά μειωμένος είναι ο αριθμός των διαμερισμάτων προς ενοικίαση στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, όπου συγκεντρώνεται το ενδιαφέρον των φοιτητών. Εναλλακτική λύση αποτελούν πλέον οι συνοικίες της Τριανδρίας και της Άνω Πόλης.  Οι κατώτατες τιμές ενοικίασης παρουσιάζουν αύξηση 5% σε σχέση με πέρυσι.
ΠΑΤΡΑ
Σε αντίθεση με ό,τι συμβαίνει στην υπόλοιπη Ελλάδα, τα ενοίκια στην Πάτρα παρουσιάζουν μείωση της τάξης του 20%. Φέτος η προσφορά διαμερισμάτων είναι μεγαλύτερη, καθώς αναμένεται μείωση του αριθμού των φοιτητών.
ΡΟΔΟΣ
Η μείωση κατά 50% των διαθέσιμων διαμερισμάτων, λόγω των βραχυχρόνιων μισθώσεων, οδηγεί σε αντίστοιχη αύξηση των τιμών ενοικίασης. Η φθηνότερη γκαρσονιέρα νοικιάζεται 310 ευρώ, ενώ το μίσθωμα μπορεί να φτάσει και τα 380 ευρώ.
ΚΟΜΟΤΗΝΗ
Σταθερές παραμένουν οι τιμές στην Κομοτηνή, όπου τα τελευταία χρόνια έχουν προστεθεί μερικές δεκάδες διαμερίσματα τα οποία νοικιάζονται σε φοιτητές. Μάλιστα, παρατηρείται και μικρή μείωση στις τιμές των πιο ακριβών δυαριών.
ΧΑΝΙΑ
Εξαιρετικά δύσκολη είναι η κατάσταση που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι φοιτητές στα Χανιά. Το Airbnb έχει βγάλει από την αγορά δεκάδες διαμερίσματα, με αποτέλεσμα, σε πολλές περιπτώσεις, το μίσθωμα να είναι διπλάσιο από το περσινό. Ένα δυάρι μπορεί να φτάσει ακόμα και τα 450 ευρώ.
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Αύξηση 35% παρουσιάζουν τα ενοίκια στο Ηράκλειο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η τιμή ενός δυαριού, το μίσθωμα του οποίου φτάνει φέτος τα 400 ευρώ από 300 που ήταν πέρυσι. Για τον λόγο αυτόν οι φοιτητές ενθαρρύνονται να αναζητήσουν σε στέγη σε περιοχές εκτός κέντρου όπως η Αλικαρνασσός και τα Καμίνια.






Πηγή

Ένας εφοπλιστής αναλαμβάνει Πολιτικός Διοικητής του Αγίου Όρους


Ο εφοπλιστής Αθανάσιος Μαρτίνος αναλαμβάνει Πολιτικός Διοικητής του Αγίου Όρους, έπειτα από απόφαση που έλαβε, σύμφωνα με πληροφορίες, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
Στο πρόσωπο του κ. Μαρτίνου συγκλίνουν όλοι, από τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο, τους Πατριάρχες Αλεξανδρείας και Ιεροσολύμων αλλά και τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών κ. κ. Ιερώνυμο.

Αξιοσημείωτο είναι ότι ο κ. Μαρτίνος έχει ενισχύσει οικονομικά πολύ το Άγιο Όρος, με δωρεές του σε όλες τις ιερές Μονές της Αθωνικής Πολιτείας.
Σύμφωνα με το εκκλησιαστικό site orthodoxianewsagency, oι πληροφορίες θέλουν εκτός από τον Διοικητή κ. Μαρτίνο να διορίζεται και υποδιοικητής ο οποίος θα τον αναπληρώνει όταν απουσιάζει και θα γνωρίζει με κάθε λεπτομέρεια τις υποχρεώσεις της Διοίκησης. 

Για τη θέση αυτή υπάρχουν πολλές προτάσεις αλλά όπως όλα δείχνουν θα καταλήξουν σε πρόσωπο κοινής αποδοχής. Σύμφωνα με πληροφορίες του Πρακτορείου «Ορθοδοξία» υποδιοικητής θα είναι ο κ. Αρίστος Κασμίρογλου, ο οποίος είχε διατελέσει παλαιότερα και Πολιτικός Διοικητής του Αγίου Όρους, αντικαθιστώντας τον Σταύρο Ψυχάρη.



Πηγή

Δήμοι: Τα «πάντα» μετά τις ορκωμοσίες -Πλήρης οδηγός για συμπράξεις, επιτροπές, ρόλους συμβούλων

Λίγο πριν τις ορκωμοσίες δημοτικών αρχών, το ΥΠΕΣ, εξέδωσε μια σειρά εγκυκλίων – οδηγών για το πώς θα λειτουργήσουν τα νέα συμβούλια. Κάνοντας κλικ στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να ενημερωθείτε για όλες τις αλλαγές και να δείτε τους χρήσιμες πληροφορίες για αιρετούς, αντιδημάρχους, προέδρους κοινοτήτων, παρατάξεις, προεδρεία, επιτροπές κτλ.

ΥΠΕΣ: Πώς γίνονται οι συμπράξεις δημοτικών πρατάξεων (εγκύκλιος)

Δήμοι: Διαδικασία συγκρότησης και εκλογής μελών Επιτροπών

Δημοτικές παρατάξεις: Τι ισχύει για διαγραφές, ανεξαρτητοποιήσεις

ΥΠΕΣ: Διευκρινήσεις για την ορκωμοσία των νέων δημοτικών αρχών

Πώς εκλέγονται τα μέλη προεδρείων δημοτικών συμβουλίων

Οδηγός νεοεκλεγέντων δημοτικών συμβούλων

ΥΠΕΣ: Διαδικασία ορισμού και θέματα Αντιδημάρχων 

Κατάρτιση προϋπολογισμού Δήμων

Διευκρινίσεις για τη λειτουργία των Κοινοτήτων 




Πηγή

Κυριακή, Αυγούστου 25, 2019

Aqua Blue – Το αρχοντοβάπορο της Seajets

Προσφέρει απλόχερα κάτι που έχει χαθεί την τελευταία δεκαετία από την Ακτοπλοΐα: το θαλασσινό ταξίδι

Βαπόρι στιβαρό και βαρύ, γιαπωνέζικη γερή κατασκευή, καλοτάξιδο με δύσκολους καιρούς και άνετο στη φιλοξενία. Aqua Blue, ένα πλοίο που μεταφέρει μια αίγλη και έναν αέρα μιας άλλης εποχής, είχαμε την ευκαιρία να ταξιδέψουμε και να απολαύσουμε στο μέγιστο βαθμό, κάτι που έχει χαθεί την τελευταία δεκαετία από την Ακτοπλοΐα: το θαλασσινό ταξίδι!
Βαπόρι στιβαρό και βαρύ, γιαπωνέζικη γερή κατασκευή, καλοτάξιδο με δύσκολους καιρούς και άνετο στη φιλοξενία
Το Ε/Γ-Ο/Γ “Aqua Blue”, το όμορφο συμβατικό πλοίο του στόλου της Seajets, είναι ένα πραγματικά αρσενικό θαλασσοβάπορο, που προσφέρει απλόχερα τέτοια μοναδικά αισθήματα και συναισθήματα στους ταξιδευτές του και έπειτα από την ευρεία ανακαίνιση που πραγματοποίησε η εταιρεία του τα τελευταία δύο χρόνια, είναι ένας ζωντανός θρύλος που ταξιδεύει στην Ακτοπλοΐα μας, την οποία υπηρετεί 28 περίπου χρόνια. 

Aqua Blue Το αρχοντοβάπορο της Seajets (3)

Το γιαπωνέζικο βαπόρι με ολικό μήκος 137 μέτρα (μήκος μεταξύ καθέτων 125), πλάτος 22 μέτρα και βύθισμα 5,81 μέτρα ναυπηγήθηκε το 1975 με το όνομα Green Arch στα ναυπηγεία Kanda Zosencho Dockyards στη Χιροσίμα της Ιαπωνίας. Στην Ελλάδα ήρθε το 1991 για λογαριασμό της ΑΝΕΚ με το όνομα «Κύδων», ένα όνομα που κράτησε μέχρι το 1995 όπου πραγματοποιήθηκε και η μεγαλύτερη ανακατασκευή, με σκοπό να μετατραπεί από την εταιρεία του σε ένα σύγχρονο 5άστερο cruise ferry που θα προσφέρει υψηλές υπηρεσίες φιλοξενίας και ταξιδιού, στις γραμμές της Αδριατικής και κυρίως της Βενετίας όπου ήταν τον περισσότερο καιρό δρομολογημένο.
Έτσι το 1995 μετονομάστηκε σε «Τάλως» και πλήρως αναγεννημένο ταξίδεψε για ακόμη 5 σχεδόν χρόνια με τα σινιάλα της ANEK , έως το 1999 που άλλαξε χέρια και φόρεσε τα σινιάλα της ΛΑΝΕ και μετονομάστηκε σε «Ιεράπετρα Λ». Πλέον με λιμάνι αναχώρησης τον Πειραιά, εξυπηρετούσε για τα επόμενα χρόνια με συνέπεια και αξιοπιστία τον Άγιο Νικόλαο, τη Σητεία, την Κασοκαρπαθία και τη Ρόδο. Το 2009 το πλοίο φόρεσε ξανά τα σινιάλα της ΑΝΕΚ και με το ίδιο όνομα εξυπηρέτησε σε γραμμές του Αιγαίου, της Ικαροσαμίας και της άγονης, σαν ακούραστος εργάτης της Ακτοπλοΐας όπου χάρις στη σημαντική χωρητικότητά του τόσο σε φορτηγά και οχήματα όσο και σε επιβάτες, έφερε εις πέρας σημαντικό μεταφορικό έργο των νησιών.
Aqua Blue Το αρχοντοβάπορο της Seajets (75) 

Στο στόλο της Seajets περιήλθε το 2016 και μετονομάστηκε σε «Κιάρα». 
Μετά από εκτεταμένες εργασίες ανακαίνισης και ανακατασκευής, μετονομάστηκε ξανά σε «Aqua Blue» και το καλοκαίρι του 2018 δρομολογήθηκε στην ιστορική γραμμή Θεσσαλονίκη – Σκιάθος – Άνδρος – Σύρος – Τήνος – Μύκονος – Νάξος – Σαντορίνη – Ηράκλειο.  

Φέτος το καλοκαίρι του 2019 το συναντήσαμε στην πιο ανταγωνιστική γραμμή, Ραφήνα – Άνδρος – Τήνος – Μύκονος με επέκταση του δρομολογίου προς Ικαρία και Σάμο 2 φορές την εβδομάδα. 
Η χωρητικότητα των γκαράζ είναι αρκετά καλή, καθώς ανέρχεται στα 400 Ι.Χ. οχήματα, ενώ μπορεί να φιλοξενήσει 1300 επιβάτες.
Οι εσωτερικοί και εξωτερικοί κοινόχρηστοι χώροι του πλοίου, είναι ανακαινισμένοι και άνετοι και μοιράζονται σε τρία συνολικά deck: στο 6, το 7 και το 8. Στο 6 βρίσκεται ο μεγάλος χώρος της Reception με τις αίθουσες των αεροπορικών θέσεων «Ποσειδών» και «Αφροδίτη» να συμπληρώνουν μέχρι πρύμα τους χώρους, ενώ πλώρα το deck 6 συμπληρώνεται με καμπίνες. Στο 7 βρίσκεται το μεγάλο σαλόνι «Main» με το δικό του bar, ο μεγάλος χώρος του Self – Service που μπορεί να φιλοξενήσει 180 άτομα και η αίθουσα με τα πολυτελή αεροπορικά «Club». Μέχρι πλώρα το υπόλοιπο deck ολοκληρώνεται με καμπίνες.
Εντυπωσιάζουν πραγματικά οι πλωριές λουξ καμπίνες, οι οποίες σε άνεση και πολυτέλεια δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από τις αντίστοιχες των σύγχρονων ακτοπλοϊκών πλοίων
Στο deck 8 ασφαλώς ο χώρος της Discotheque κλέβει την παράσταση με το ξεχωριστό στυλ και την ανάλογη διακόσμηση, ενώ το bar εξυπηρετεί και τους επιβάτες που επιλέγουν να καθίσουν στο αντίστοιχο ανοιχτό κατάστρωμα. Λίγο πιο πλώρα βρίσκεται το πιο όμορφο σαλόνι του πλοίου, το «Aqua», το οποίο διαθέτει κι αυτό το δικό του bar. Στο υπόλοιπο deck 8 υπάρχουν καμπίνες. Το πλοίο διαθέτει συνολικά 370 κλίνες διανεμημένες σε 115 καμπίνες, μεταξύ των οποίων υπάρχουν 2 ΑΜΕΑ και 9 πλωριές lux. Εντυπωσιάζουν πραγματικά οι πλωριές λουξ καμπίνες, οι οποίες σε άνεση και πολυτέλεια δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από τις αντίστοιχες των σύγχρονων ακτοπλοϊκών πλοίων. Στη συνέντευξη που μας παραχώρησε ο Προϊστάμενος Αρχιθαλαμηπόλος, κ. Δημήτρης Καρύδης, μας αναλύει περισσότερο τον τομέα της επιστασίας του, με τους εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους φιλοξενίας των επιβατών ( δείτε εδώ ).

Ο χώρος της Γέφυρας κλασικός γιαπωνέζικος, ημικυκλικός με το γνωστό φυστικί απαλό χρωματισμό. Το διπλό μεταλλικό τιμονάκι το οποίο έχουμε συναντήσει και παλαιότερα και σε άλλα γιαπωνέζικα ακτοπλοϊκά της δεκαετίας ’70 και ο κλασικός πανέμορφος τηλέγραφος μας εντυπωσίασαν περισσότερο.
Κατεβαίνοντας στο μηχανοστάσιο όπου χτυπάει η καρδιά του πλοίου, συναντάμε τις δύο κύριες μηχανές Pielstick 16PC2-5V των 10400 bhp και τις 3 ηλεκτρομηχανές Daihatsu, ενώ οι χώροι διατηρούνται σε ιδιαίτερα καλή κατάσταση και καθαριότητα. Το πλοίο διαθέτει και ένα bow thruster 680 kw. Η υπηρεσιακή ταχύτητα ξεπερνά τους 18 κόμβους, μια ταχύτητα αρκετά ικανοποιητική για την κατηγορία του πλοίου και τις γραμμές που έχει αναλάβει μέχρι σήμερα.
Ιδανική επιλογή για όσους θέλουν πραγματικά να χαρούν το καθεαυτού άνετο θαλασσινό ταξίδι
Το Aqua Blue είναι ένα αρχοντοβάπορο που με αξιώσεις διεκδικεί τους επιβάτες όποιας γραμμής κι αν αναλάβει στην ακτοπλοΐα μας. Ιδανική επιλογή για όσους θέλουν πραγματικά να χαρούν το καθεαυτού άνετο θαλασσινό ταξίδι, γεμίζοντας όμορφες εικόνες και στιγμές.

Για το Arxipelagos
Σίμος Μιχάλογλου




Πηγή