νεα κρητη totalfitness news

Έχω πει απ την αρχή ότι την περίπτωση του Γρηγόρη θα την κυνηγήσω μέχρι το τέλος.

Στον αγώνα αυτόν για αλληλεγγύη και δικαίωση του καλού μου φίλου , επιβεβαιώνω καθημερινά ότι δεν είμαι μόνος.

Απλοί άνθρωποι , ΜΜΕ και blogs , έχουν έρθει σε επαφή μαζί μου , θέλοντας να βοηθήσουν.

Χαιρετίζω την προσπάθεια του Δήμου Τήνου και ευχαριστώ όλους τους ανθρώπους εκεί που πάνω απ όλα εξακολουθούν να είναι άνθρωποι.

Προσωπικά είμαι περήφανος που στις φλέβες μου έχω και Τηνιακό αίμα και μπορώ να λέω ότι στο νησί μου οι άνθρωποι είναι Άνθρωποι. Το ή τα κτήνη που έκαψαν το αμάξι του Γρηγόρη , αν τελικά αποδεχτεί ότι είναι απ το νησί , θα αποτελούν απλά την εξαίρεση που θα επιβεβαιώνει τον κανόνα.

Η ανακοίνωση :

“Ο Δήμος Τήνου, σε συνέχεια της ανακοίνωσής του για την αλληλεγγύη στον συμπολίτη μας και Δημοτικό Σύμβουλο κ. Γρηγόρη Κανακάρη, ανακοινώνει ότι τη Δευτέρα 4 Νοεμβρίου και ώρα 19:30 θα πραγματοποιηθεί προβολή ενδιαφέρουσας κινηματογραφικής ταινίας στην αίθουσα του Ιδρύματος Τηνιακού Πολιτισμού.

Η παρουσία σας επιβάλλεται για να εκφραστεί έμπρακτα η αλληλεγγύη όλης της τοπικής κοινωνίας στον άδικα δοκιμαζόμενο συμπολίτη μας, με τον τρόπο και στο βαθμό που μπορεί ο καθένας.”

Όπως ενημέρωσα ήδη τους ανθρώπους εκεί , το σώμα μου δυστυχώς είναι υποχρεωμένο να μείνει στην Αθήνα , η ψυχή μου όμως θα είναι μαζί τους.

Όλοι μαζί μπορούμε να βοηθήσουμε και τον Γρηγόρη , αλλά και οποιονδήποτε μας έχει ανάγκη.

Μετά από αρκετή προσπάθεια και συζήτηση με τον Γρηγόρη , κατάφερα να τον πείσω να μου δώσει τον τραπεζικό του λογαριασμό , ώστε όποιος θέλει να βοηθήσει να μπορέσει.

Του εξήγησα ότι όλοι μας μπορούμε και θέλουμε να σταθούμε δίπλα του και πως το υστέρημα μας δεν είναι ελεημοσυνης αλλά απόδειξη αγάπης και αλληλεγγύης.

Όποιος θέλει και μπορεί :

Τράπεζα Πειραιώς
5717-056525-581

IBAN GR17 0172 7170 0057 1705 6525 581 στο όνομα Γρηγόρης Κανακάρης.

Εξακολουθώ να κάνω έκκληση σε όποιον γνωρίζει κάτι για το περιστατικό να πάει στην αστυνομία ή να μας στείλει μήνυμα.

Πρέπει να βρούμε αυτόν ή αυτούς που το έκαναν και να τους οδηγήσουμε στην δικαιοσύνη.

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ!! Σας παρακαλούμε πατήστε LIKE - "Μου αρέσει"!!

 
Top