Σύμφωνα με αυτόν, τα ΙΧ που κυκλοφόρησαν μετά από την 31η Οκτωβρίου του 2010, τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρα:
0-90 γρ. CO2 – Μηδέν ευρώ
91-100 γρ. CO2 – 0,90 ευρώ / γραμμάριο
101-120 γρ. CO2 – 0,98 ευρώ / γραμμάριο
121-140 γρ. CO2 – 1,20 ευρώ / γραμμάριο
141-160 γρ. CO2 – 1,85 ευρώ / γραμμάριο
161-180 γρ. CO2 – 2,45 ευρώ / γραμμάριο
181-200 γρ. CO2 – 2,78 ευρώ / γραμμάριο
201-250 γρ. CO2 – 3,05 ευρώ / γραμμάριο
Άνω από 251 γρ. CO2 – 3,72 ευρώ / γραμμάριο
Η αλλαγή επηρεάζει μόνο τους ιδιοκτήτες νέων αυτοκινήτων οι οποίοι θα δουν το κόστος των ετήσιων τελών κυκλοφορίας να εκτοξεύεται αν δεν αλλάξει κάτι στην ελληνική νομοθεσία.
Καμία επιβάρυνση στους πολίτες
Ωστόσο, όπως προανήγγειλε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας, δεν θα υπάρξει καμία επιβάρυνση: «Οι πολίτες δεν πρόκειται να πληρώσουν τις αλλαγές που θα προκαλέσει το νέο πρότυπο WLTP και η κυβέρνηση θα πραγματοποιήσει αναπροσαρμογές οι οποίες θα είναι προς όφελος των πολιτών!
Άλλωστε η μείωση της επιβάρυνσης των πολιτών και των επιχειρήσεων αποτελεί βασικό στόχο της κυβέρνησης Μητσοτάκη» ξεκαθάρισε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.
Πηγή
0 Comments :
Δημοσίευση σχολίου