νεα κρητη totalfitness news

Σφοδρή επίθεση εναντίον των εκπροσώπων των κοινοβουλευτικών κομμάτων εξαπέλυσε νεαρή μαθήτρια μιλώντας στην  εκπομπή καλημέρα ΣΚΑΙ με τον Γιώργο Αυτιά και την Μάγδα Τσέγκου...

Η ίδια βρέθηκε στην Αθήνα από την περιφέρεια με αφορμή τους εορτασμούς για την 28η Οκτωβρίου.
"Σας ρωτάω ευθέως, κοιτάξτε με στα μάτια και πείτε μου τι θα κάνετε για εμάς. Μας κόβουν τα πούλμαν, μας κόβουν το φαγητό, είμαι δευτέρα λυκείου και έχω κάνει μόνο μια χρονιά από το όργανο επιλογής μου.

Είναι κρίμα να έχω μπει σε μουσικό σχολείο και να μην μπορώ να κάνω μάθημα.

Στείλτε πούλμαν, στείλτε καθηγητές, ανανεώστε τις συμβάσεις, δώστε φαγητό σε όλα τα παιδιά σε όλη την Ελλάδα και στην περιφέρεια.

Και τότε πείτε μας ότι δεν κόβετε τη φωνή μας. Δεν έχουμε τα εφόδια που θέλουμε για να έχουμε σωστή παιδεία.

Είμαι 17 χρονών, δεν είμαι 5, μπορώ να καταλάβω αν μας λέτε ψέματα ή όχι. Μη μας δίνετε μασημένη τροφή", είπε χαρακτηριστικά η νεαρή Ηλέκτρα.

Η κ. Φαρμάκη από το ΠΑΣΟΚ, δήλωσε, "είναι αλήθεια. Κάνουμε μια μεγάλη προσπάθεια για να εξασφαλιστούν αυτά για τα οποία μιλάει η κοπέλα".

Στο ίδιος πάνελ βρισκόταν και ο Α. Ντινόπουλος από τη ΝΔ, ο κ. Μελάς από τους ΑΝΕΛ και ο κ. Κουράκης από τον ΣΥΡΙΖΑ.

"Μην κλείσετε αυτά τα σχολεία γιατί θα χαθούν μυαλά που θα είναι από τα κορυφαία αυτού του τόπου αύριο. Δεν έχουμε αίθουσες να κάνουμε μάθημα", δήλωσε άλλη μαθήτρια.

Δείτε το βίντεο απο την εκπομπή καλημέρα Σκαι


                                                                                   Πηγη: news247.gr  - - http://www.plektani.gr

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ!! Σας παρακαλούμε πατήστε LIKE - "Μου αρέσει"!!

 
Top