Εντατικοποιούνται οι δράσεις, με στόχο τηλεόραση, ραδιόφωνο και έντυπο τύπο
Εγκρίθηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο, η έγκριση του πλάνου τουριστικής προβολής της Τήνου για το 2017. Παρακάτω σας παρουσιάζουμε τις ενέργειες που θα γίνουν, σε επόμενη ανάρτηση μας θα μαζέψουμε συνολικά τις δράσεις που έγιναν για το 2016.
Σύμφωνα με την υπ’ αριθμόν 514666/ 24-12-2014 εγκύκλιο του E.O.T. «Διαδικασία αρμοδιότητας παροχής σύμφωνης γνώμης σε προγράμματα και ενέργειες τουριστικής προβολής των Περιφερειών και των Δήμων Υπουργείου Τουρισμού» που αφορά στις κατευθύνσεις για την ορθή εφαρμογή της διαδικασίας παροχής σύμφωνης γνώμης σε εφαρμογή των διατάξεων του ν. 4276/2014 περί τουριστικής προβολής των φορέων του στενού και ευρύτερου δημοσίου τομέα, προτείνεται το ακόλουθο πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το έτος 2017.
Η προσέγγιση του Ε.Ο.Τ. για τη τουριστική ταυτότητα της χώρας μας, βασίζεται στην δυνατότητα πολλαπλών επιλογών για κάθε επισκέπτη. Δηλαδή εμφανίζεται η χώρα σαν ιδανικός προορισμός που συνδυάζει ατέλειωτες δυνατότητες (επιλογές διαμονής σε βουνό ή θάλασσα, επιλογές διασκέδασης, επιλογές θεματικού τουρισμού, θρησκευτικός, εναλλακτικός, πολιτιστικός, αθλητικός, χαλάρωσης, γαστρονομίας κλπ).
Β. Επιμέρους στόχοι του προγράμματος προβολής της Τήνου είναι:
· η ανάπτυξη ποικίλων – ειδικών και εναλλακτικών μορφών τουρισμού συνδεδεμένων με το ιδιαίτερο φυσικό και πολιτιστικό περιβάλλον, καθώς και με την τοπική οικονομία.
· Έγκυρη και σωστή πληροφόρηση σχετικά με την Τήνο
· Ενημέρωση μέσων, τουριστικών οδηγών, ταξιδιωτικών γραφείων και υπηρεσιών.
· Προβολή πολιτιστικών εκδηλώσεων και ενεργειών που συμβαίνουν καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου και αναδεικνύουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του Δήμου με στόχο την ανάπτυξη και ενίσχυση των επιμέρους ειδών τουρισμού τόσο στην ελληνική όσο και στη διεθνή τουριστική αγορά
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει δράσεις τουριστικής προβολής αξιοποιώντας όλα τα σύγχρονα μέσα προβολής και ενημέρωσης. Περιλαμβάνονται επίσης δράσεις οι οποίες ακολουθούν τις τάσεις του σύγχρονου τουριστικού marketing και είναι προσαρμοσμένες στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της Ελληνικής πραγματικότητας.
Β. Επιμέρους στόχοι του προγράμματος προβολής της Τήνου είναι:
· η ανάπτυξη ποικίλων – ειδικών και εναλλακτικών μορφών τουρισμού συνδεδεμένων με το ιδιαίτερο φυσικό και πολιτιστικό περιβάλλον, καθώς και με την τοπική οικονομία.
· Έγκυρη και σωστή πληροφόρηση σχετικά με την Τήνο
· Ενημέρωση μέσων, τουριστικών οδηγών, ταξιδιωτικών γραφείων και υπηρεσιών.
· Προβολή πολιτιστικών εκδηλώσεων και ενεργειών που συμβαίνουν καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου και αναδεικνύουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του Δήμου με στόχο την ανάπτυξη και ενίσχυση των επιμέρους ειδών τουρισμού τόσο στην ελληνική όσο και στη διεθνή τουριστική αγορά
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει δράσεις τουριστικής προβολής αξιοποιώντας όλα τα σύγχρονα μέσα προβολής και ενημέρωσης. Περιλαμβάνονται επίσης δράσεις οι οποίες ακολουθούν τις τάσεις του σύγχρονου τουριστικού marketing και είναι προσαρμοσμένες στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της Ελληνικής πραγματικότητας.
Σκοπός του σχεδίου δράσης είναι να χρησιμοποιηθούν τα κατάλληλα μέσα, με τον αποτελεσματικότερο τρόπο ώστε το μήνυμα να μεταδοθεί στη σωστή αγορά και στο σωστό κοινό. Η επιλογή των προτεινόμενων ενεργειών έγινε με το δεδομένο των ενεργειών που έχουν ήδη λάβει χώρα, βάσει του εγκεκριμένου πλάνου για το έτος 2016 και την συνέχιση και ανάπτυξη αυτών. Κεντρικός στόχος του σχεδίου είναι η συνέχιση της προβολής της Τήνου ως πολυδιάστατου ανταγωνιστικού τουριστικού προορισμού στην παγκόσμια και εγχώρια τουριστική αγορά . Την προηγούμενη χρονιά έγινα σειρά ενεργειών, οι οποίες χαρακτηρίστηκαν αποτελεσματικές .
Τι θέλουμε περαιτέρω να πετύχουμε :
Τι θέλουμε περαιτέρω να πετύχουμε :
· Αύξηση της αναγνωρισιμότητας της Τήνου
· Αύξηση της πληροφόρησης για τις διαθέσιμες επιλογές και με τον τρόπο αυτό αύξηση του βαθμού ικανοποίησης του τουρίστα αλλά και πιθανή περαιτέρω άμβλυνση της εποχικότητας
· Αύξηση των μεγεθών σε όρους επισκεψιμότητας και δαπάνης
· Αύξηση της πληροφόρησης για τις διαθέσιμες επιλογές και με τον τρόπο αυτό αύξηση του βαθμού ικανοποίησης του τουρίστα αλλά και πιθανή περαιτέρω άμβλυνση της εποχικότητας
· Αύξηση των μεγεθών σε όρους επισκεψιμότητας και δαπάνης
Γ. Το σχέδιο δράσης διαρθρώνεται στις κάτωθι ενέργειες :
1. ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ /ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ
Το 2015 προωθήσαμε ως ενέργεια την ανάπτυξη, επανασχεδιασμό του site του δήμου και την ενεργοποίηση της σελίδας του Δήµου Τήνου στο Facebook για τη δηµιουργία µιας online κοινότητας για την Τήνο .
Στη συνέχεια το 2016 προχωρήσαμε στην συμπλήρωση του φωτογραφικού υλικού που έλειπε από το site. Για το 2017 προτείνεται ο εμπλουτισμός των κειμένων και η πρόβλεψη κονδυλίου για την διαφημιστική προβολή των παραπάνω (σταθερή διαφήμιση και προώθηση της σελίδας μέσω Facebook ads (promoted posts & Page ads).
Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 5.000,00 €.
2. ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΩΝ ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ
Σε συνεργασία με τα κατά τόπους γραφεία του Ε.Ο.Τ στο εξωτερικό (χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της εκδήλωσης που έλαβε χώρα στην Γαλλία το 2015 και το 2016 ) θα γίνουν σχεδιασμένες θεματικές εκθέσεις-παρουσιάσεις για προσέλκυση τουριστικών πρακτόρων και κοινού για να γνωρίσει τις παροχές της περιοχής με συνεργασία επιχειρήσεων.
Διοργάνωση θεματικών εκδηλώσεων σε δύο πόλεις του εξωτερικού, όπου θα παρουσιαστεί η Τήνος σε δημοσιογράφους τουριστικών εντύπων και t’os. Προτείνονται οι : Παρίσι και Λονδίνο .
Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 5.000,00 €.
Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 5.000,00 €.
3. ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ & ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ-ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ
Η φιλοξενία Τουριστικών Φορέων και Ειδικών Δημοσιογράφων από την Ελλάδα και το Εξωτερικό (σε συνεργασία με τα κατά τόπους γραφεία του Ε.Ο.Τ .
Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 3.000,00 €.
Η φιλοξενία Τουριστικών Φορέων και Ειδικών Δημοσιογράφων από την Ελλάδα και το Εξωτερικό (σε συνεργασία με τα κατά τόπους γραφεία του Ε.Ο.Τ .
Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 3.000,00 €.
4. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ
Συνέχιση της λειτουργίας του ήδη οργανωμένου γραφείου τύπου για αποστολή δελτίων κλπ. στα ΜΜΕ εσωτερικού
Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 5.000,00 €.
Συνέχιση της λειτουργίας του ήδη οργανωμένου γραφείου τύπου για αποστολή δελτίων κλπ. στα ΜΜΕ εσωτερικού
Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 5.000,00 €.
5. ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ είτε με μεμονωμένη παρουσία του Δήμου είτε και μέσω των περιπτέρων της Περιφέρειας ή του ΕΟΤ . Προτείνεται η συμμετοχή σε εκθέσεις :
Που θα ανακοινωθούν και θα συμμετέχουν η Περιφέρεια και ο ΕΟΤ.
Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 3.000,00 €.
Που θα ανακοινωθούν και θα συμμετέχουν η Περιφέρεια και ο ΕΟΤ.
Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 3.000,00 €.
6. ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΗΜΕΡΙΔΩΝ / ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ .
Η ολοκληρωμένη τουριστική προβολή του τόπου μας επιβάλλει το σχεδιασμό και την υλοποίηση ορισμένων θεματικών εκδηλώσεων και ημερίδων. Συνεπεία αυτού προτείνεται η πρόβλεψη κονδυλίου για την με κάθε τρόπο ( συμμετοχή / χορηγία κλπ. ) συνδιοργάνωση με επαγγελματικούς και τοπικούς ή άλλους φορείς εκδηλώσεων πολιτιστικών, μουσικών, εικαστικών εκθέσεων και διαφόρων άλλων εκδηλώσεων που προάγουν το τουριστικό προϊόν της περιοχής με στόχευση τη στήριξη και ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού και την επιμήκυνση της περιόδου .
Η ολοκληρωμένη τουριστική προβολή του τόπου μας επιβάλλει το σχεδιασμό και την υλοποίηση ορισμένων θεματικών εκδηλώσεων και ημερίδων. Συνεπεία αυτού προτείνεται η πρόβλεψη κονδυλίου για την με κάθε τρόπο ( συμμετοχή / χορηγία κλπ. ) συνδιοργάνωση με επαγγελματικούς και τοπικούς ή άλλους φορείς εκδηλώσεων πολιτιστικών, μουσικών, εικαστικών εκθέσεων και διαφόρων άλλων εκδηλώσεων που προάγουν το τουριστικό προϊόν της περιοχής με στόχευση τη στήριξη και ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού και την επιμήκυνση της περιόδου .
Οργάνωση εκδηλώσεων με έμφαση στην ανάπτυξη του εναλλακτικού τουρισμού όπως πεζοπορία, καταδύσεις, αναρρίχηση κλπ κυρίως σε μήνες χαμηλής επισκεψιμότητας. Επίσης οργάνωση εκδηλώσεων με τους επαγγελματίες του νησιού και τους Συλλόγους και φορείς για το marketing plan της Τήνου. Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 5.000,00 €.
7. ΠΑΡΑΓΩΓΗ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΥΛΙΚΟΥ / press kit
Για την υποστήριξη όλων των δράσεων προβολής αξιολογείται το υπάρχον δημιουργικό υλικό (photo gallery, videos, μακέτες εντύπων, οδηγοί κ.λ.π.) και είτε θα γίνουν επανεκτυπώσεις (με κάποιες μικρές αλλαγές/προσθήκες) είτε θα παραχθούν από την αρχή νέα υλικά ( ενδεικτικά χάρτες και λοιπό υλικό σε σύγχρονη μορφή είτε και σε ηλεκτρονική μορφή).
Για την υποστήριξη όλων των δράσεων προβολής αξιολογείται το υπάρχον δημιουργικό υλικό (photo gallery, videos, μακέτες εντύπων, οδηγοί κ.λ.π.) και είτε θα γίνουν επανεκτυπώσεις (με κάποιες μικρές αλλαγές/προσθήκες) είτε θα παραχθούν από την αρχή νέα υλικά ( ενδεικτικά χάρτες και λοιπό υλικό σε σύγχρονη μορφή είτε και σε ηλεκτρονική μορφή).
Στα νέα «έντυπα» θα πρέπει να υπάρχει όσο το δυνατό ισορροπημένη παρουσίαση των προορισμών και των προσφερόμενων προϊόντων. Στο έντυπο θα πρέπει να αναγράφεται εμφανώς η ιστοσελίδα, η οποία αποτελεί το βασικό εργαλείο από το οποίο θα μπορεί να αντλεί περισσότερες πληροφορίες ο ενδιαφερόμενος. Το έντυπο θα διανέμεται σε όλα τα ξενοδοχεία – καταλύματα – Δήμος εκθέσεις κλπ. Θα πρέπει να υπάρχει έκδοση τουλάχιστον στα Αγγλικά και να αναρτάται στην ιστοσελίδα του δήμου / θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα σε εκτυπώσιμη μορφή. Ειδική μορφή αυτού του υλικού θα ενσωματωθεί σε ειδική συσκευασία ( σε usb ) ώστε να χρησιμοποιηθεί ως press kit. Επίσης προτείνεται η δημιουργία εντύπου στα γαλλικά.
Ιδιαίτερη αναφορά θα πρέπει να γίνει εδώ στην δημιουργία οδηγού για την αναρρίχηση και το bouldering.
Επίσης προτείνεται η δημιουργία video για την Τήνο μιας και θα πρέπει να ανανεωθεί το υπάρχον τουριστικό βίντεο.
Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 10.000,00 €.
8. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Το 2016 έγινε η ανάθεση μελέτης για τη δημιουργία Ανάλυσης και Σχεδίου Μάρκετινγκ του τουριστικού προϊόντος προορισμού & δημιουργική στρατηγική & master plan προώθησης της Τήνου
Το 2016 έγινε η ανάθεση μελέτης για τη δημιουργία Ανάλυσης και Σχεδίου Μάρκετινγκ του τουριστικού προϊόντος προορισμού & δημιουργική στρατηγική & master plan προώθησης της Τήνου
. Αντικείμενο του έργου / ενέργειας θα είναι η εξέταση και η ανάλυση των ακόλουθων ζητημάτων :
· ανάλυση μάρκετινγκ με βάση τα χαρακτηριστικά του τουριστικού προορισμού, μετά και από την αναγνώριση και ανάλυση των τουριστικών υποδομών και δυνατοτήτων του προορισμού (έρευνα κι ανάλυση στοιχείων
· συγκέντρωση των χαρακτηριστικών που μπορούν να συντελέσουν στην δημιουργία ανταγωνιστικής ταυτότητας και πρότασης αξίας για το προϊόν/προορισμό.
· ανάλυση των κυριότερων ισχυρών και αδύναμων σημείων του προορισμού
· ανάλυση που αποσκοπεί στην διαπίστωση τυχόν αδυναμιών ώστε να προταθούν λύσεις που θα αυξήσουν την ανταγωνιστικότητα στρατηγική τοποθέτηση και δημιουργία ανταγωνιστικής ταυτότητας για το προϊόν, ώστε να ξεχωρίζει από ανταγωνιστικά προϊόντα/προορισμούς και να προσελκύει τα κατάλληλα κοινά στόχους.
· ανάλυση μάρκετινγκ με βάση τα χαρακτηριστικά του τουριστικού προορισμού, μετά και από την αναγνώριση και ανάλυση των τουριστικών υποδομών και δυνατοτήτων του προορισμού (έρευνα κι ανάλυση στοιχείων
· συγκέντρωση των χαρακτηριστικών που μπορούν να συντελέσουν στην δημιουργία ανταγωνιστικής ταυτότητας και πρότασης αξίας για το προϊόν/προορισμό.
· ανάλυση των κυριότερων ισχυρών και αδύναμων σημείων του προορισμού
· ανάλυση που αποσκοπεί στην διαπίστωση τυχόν αδυναμιών ώστε να προταθούν λύσεις που θα αυξήσουν την ανταγωνιστικότητα στρατηγική τοποθέτηση και δημιουργία ανταγωνιστικής ταυτότητας για το προϊόν, ώστε να ξεχωρίζει από ανταγωνιστικά προϊόντα/προορισμούς και να προσελκύει τα κατάλληλα κοινά στόχους.
· ορισμός των ελκυστικότερων αγορών στόχων και τμημάτων αγοράς, με βάση την προσδοκώμενη κερδοφορία και σε σχέση με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των προϊόντων του προορισμού σχεδιασμός και προσδιορισμός επικοινωνιακών και προωθητικών ενεργειών
· παρουσίαση των θεματικών και εμπειριών που ανταποκρίνονται στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του προορισμού, τους στόχους και την ελκυστικότητα του τμήματος αγοράς που απευθύνονται.
Σκοπός: Η σύνθεση του βασικού τουριστικού προϊόντος του προορισμού (χαρτοφυλάκιο και κύρια προϊόντα προτεραιότητας), η ανταγωνιστική του ταυτότητα, η δημιουργία του κεντρικού μηνύματος διαφοροποίησης, η δημιουργική πλατφόρμα και το σχέδιο ενεργειών προβολής που θα το καθιστούν ελκυστικό και ανταγωνιστικό στις ομάδες στόχους.
Σκοπός: Η σύνθεση του βασικού τουριστικού προϊόντος του προορισμού (χαρτοφυλάκιο και κύρια προϊόντα προτεραιότητας), η ανταγωνιστική του ταυτότητα, η δημιουργία του κεντρικού μηνύματος διαφοροποίησης, η δημιουργική πλατφόρμα και το σχέδιο ενεργειών προβολής που θα το καθιστούν ελκυστικό και ανταγωνιστικό στις ομάδες στόχους.
Η άνω μελέτη θα συνεχιστεί για το 2017
Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 12.000,00 €.
9. ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Το πλάνο τουριστικής προβολής για το έτος 2016 συμπληρώθηκε με την προώθηση εναλλακτικών μορφών τουρισμού
Το πλάνο τουριστικής προβολής για το έτος 2016 συμπληρώθηκε με την προώθηση εναλλακτικών μορφών τουρισμού
Ο Δήμος Τήνου, στο πλαίσιο ανάπτυξης του πεζοπορικού τουρισμού, προτίθεται να προχωρήσει στην ανάθεση υπηρεσίας με αντικείμενο την εκπόνηση σχεδίου με στόχο την ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού στο νησί, την ανάδειξη του φυσικού, πολιτισμικού και ιστορικού περιβάλλοντος και την ενίσχυση και τον εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος. Ο Δήμος Τήνου, έχει ήδη προβεί στην αποτύπωση και τον καθαρισμό των μονοπατιών του νησιού. Για την αξιοποίηση τους στην κατεύθυνση του πεζοπορικού τουρισμού, σύμφωνα με τη Στρατηγική Προώθησης και Προβολής του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού όλες οι δράσεις προώθησης και προβολής οφείλουν να υποστηρίζουν δημιουργία ζήτησης για ολοκληρωμένα θεματικά οδοιπορικά – εμπειρίες. Το προτεινόμενο «Σχέδιο Ανάπτυξης Πεζοπορικού Τουρισμού» θα περιλαμβάνει προτάσεις για την ανάπτυξη του πεζοπορικού τουρισμού με βάσει ευρωπαϊκές και διεθνείς πρακτικές για την προσέλκυση στην Τήνο επισκεπτών – πεζοπόρων και προβολή της στο εξωτερικό.
Συγκεκριμένα, το «Σχέδιο Ανάπτυξης Πεζοπορικού Τουρισμού» θα περιλαμβάνει:
Συγκεκριμένα, το «Σχέδιο Ανάπτυξης Πεζοπορικού Τουρισμού» θα περιλαμβάνει:
• τη δημιουργία δικτύου πεζοπορικού τουρισμού των υφιστάμενων μονοπατιών του Δήμου Τήνου με βάση ευρωπαϊκά και διεθνή κριτήρια – πρακτικές πεζοπορίας, για την προσέλκυση επισκεπτών-πεζοπόρων του εξωτερικού (συμπεριλαμβανομένων των πρακτικών που αφορούν στην ευρωπαϊκή πιστοποίηση).
• την παραγωγή ψηφιακών αρχείων μετά από λεπτομερή καταγραφή σε ηλεκτρονική μορφή του δικτύου κατόπιν επίσκεψης και πεζοπορίας των μονοπατιών για τη δημιουργία πεζοπορικής εφαρμογής (application). Στα ψηφιακά αρχεία θα σημειώνονται όλα τα τεχνικά στοιχεία (αρίθμηση/ονομασία διαδρομών, συνολικό μήκος, βαθμός δυσκολίας, χρόνος πεζοπορίας).
• την περιγραφή της απαιτούμενης σήμανσης του δικτύου με αναφορά στα σημεία τοποθέτησης, τη μορφή των πινακίδων, τα στοιχεία πληροφόρησης των πινακίδων κατεύθυνσης (προορισμός, χρόνος, απόσταση, κατεύθυνση βέλους).
• πρόταση προβολής και προώθησης του προτεινόμενου δικτύου σε βάθος πενταετίας σε εθνικό και διεθνές επίπεδο».
• την παραγωγή ψηφιακών αρχείων μετά από λεπτομερή καταγραφή σε ηλεκτρονική μορφή του δικτύου κατόπιν επίσκεψης και πεζοπορίας των μονοπατιών για τη δημιουργία πεζοπορικής εφαρμογής (application). Στα ψηφιακά αρχεία θα σημειώνονται όλα τα τεχνικά στοιχεία (αρίθμηση/ονομασία διαδρομών, συνολικό μήκος, βαθμός δυσκολίας, χρόνος πεζοπορίας).
• την περιγραφή της απαιτούμενης σήμανσης του δικτύου με αναφορά στα σημεία τοποθέτησης, τη μορφή των πινακίδων, τα στοιχεία πληροφόρησης των πινακίδων κατεύθυνσης (προορισμός, χρόνος, απόσταση, κατεύθυνση βέλους).
• πρόταση προβολής και προώθησης του προτεινόμενου δικτύου σε βάθος πενταετίας σε εθνικό και διεθνές επίπεδο».
Η δράση αυτή προτείνεται και για το 2017.
Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 20.000,00 €.
10. ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΑΝΑΡΡΙΧΗΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Εκτός από τα μονοπάτια προτείνεται και η ανάπτυξη δράσεων που έχουν να κάνουν με τη βελτίωση του αναρριχητικού πεδίου και ιδιαίτερα με την προμήθεια καινούργιων πασσάλων αναρρίχησης που θα τοποθετηθούν από εθελοντές αναρριχητές στο αναρριχητικό πεδίο του Εξωμβούργου καθώς και με την αντικατάσταση των παλιών.
Εκτός από τα μονοπάτια προτείνεται και η ανάπτυξη δράσεων που έχουν να κάνουν με τη βελτίωση του αναρριχητικού πεδίου και ιδιαίτερα με την προμήθεια καινούργιων πασσάλων αναρρίχησης που θα τοποθετηθούν από εθελοντές αναρριχητές στο αναρριχητικό πεδίο του Εξωμβούργου καθώς και με την αντικατάσταση των παλιών.
Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 5.000,00 €.
ΠΗΓΉ cyclades24.gr
0 Comments :
Δημοσίευση σχολίου