νεα κρητη totalfitness news

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, χαμογελάει, κάθεται, στέκεται και εσωτερικός χώρος
Βιογραφικό

Είμαι η Ευγενία Καμολίνου, γεννήθηκα το 1971 (48 χρονών), κόρη του Γιάννη Καμολίνου από τα Υστέρνια και της Σούλας (Αθανασίας) Αλεξοπούλου από τον Πύργο. Είμαι παντρεμένη με το Γιάννη Βιδάλη από το Φαλατάδο και γιος μας είναι ο Αναστάσης Βιδάλης, φοιτητής του τμήματος Διοίκησης Τουρισμού του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής.
Είμαι γέννημα θρέμμα Τηνιακιά και παθιασμένη με τον τόπο μου. Μεγάλωσα στο μαγαζί των γονιών μου, στην πιάτσα και στη μονάδα ενοικιαζομένων δωματίων τους και απέκτησα τις πρώτες μου επαγγελματικές εμπειρίες που τις είχα σαν μπούσουλα στην επαγγελματική μου ενασχόληση με καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος και με τουριστικές μονάδες φιλοξενίας.
Απο παιδάκι συμμετείχα όπου χρειάζονταν βοήθεια και το συνεχίζω μέχρι και σήμερα.
Σαν μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Γονέων κ´ Κηδεμόνων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Τήνου και σαν πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων κ´ Κηδεμόνων του Γυμνασίου Τήνου είχα άψογη συνεργασία και με τα παιδιά και με τους εκπαιδευτικούς λύνοντας αθόρυβα το παραμικρό πρόβλημα που προέκυπτε.

Από το 2010 μέχρι το 2016, σαν πρόεδρος του Συλλόγου Επιχειρηματιών Ενοικαζομένων Καταλυμάτων Τήνου «η Ξενία» με την ομόφωνη στήριξη των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου, άρχισα να εκπροσωπώ και να προβάλω την Τήνο μας στις μεγαλύτερες διεθνείς εκθέσεις Τουρισμού στην Ευρώπη με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Διεθνής Έκθεση Τουρισμού στο Μιλάνο B.I.T.
Διεθνής Έκθεση Τουρισμού στο Βερολίνο I.T.B.
Διεθνής Έκθεση Τουρισμού στο Λονδίνο W.T.M.
Διεθνής Έκθεση Τουρισμού στη Θεσσαλονίκη Philoxenia
Έκθεση Τουρισμού στη Στοκχόλμη Grekland Panorama
Διεθνής Έκθεση Τουρισμού στο Παρίσι Salon Mondial Du Tourisme
Διεθνής Έκθεση Τουρισμού στην Αθήνα Greek Tourism Expo 


Με τις επαναλαμβανόμενες συμμετοχές κατάφερα να γνωρίσω, να προσκαλέσω και σε συνεργασία με τους άλλους επαγγελματικούς συλλόγους, να φιλοξενήσουμε δημοσιογράφους από μεγάλα κανάλια της Ευρώπης που κάνουν θεματικές εκπομπές προβολής προορισμών, ανοίγοντας έτσι το δρομο για τις επόμενες κινήσεις τουριστικής προβολής.
Προχωράω πάντα στη ζωή μου έχοντας σημαία μου τη συμβουλή της μαμάς μου:
«Ό,τι αποφασίσεις να κάνεις στη ζωή σου, κάνε το με πάθος. Να ξέρεις ότι δεν υπάρχουν άνθρωποι δεύτερης κατηγορίας και ποτέ μην θεωρήσεις άνθρωπο κατώτερο από εσένα.»

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ!! Σας παρακαλούμε πατήστε LIKE - "Μου αρέσει"!!

 
Top