νεα κρητη totalfitness news



Απαντήσεις των αρμόδιων Υπουργείων σε ερωτήσεις και αναφορές του βουλευτή Κυκλάδων του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκου Συρμαλένιου.



  1. Απάντηση του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου στην αρ.4833/18-6-2013 αναφορά σχετικά με την αναβολή δρομολογίων του Aqua Maria στην Κύθνο
  2. Απάντηση του Υπουργείου Εργασίας στην αρ.4736/11-6-2013 αναφορά σχετικά με την αλλαγή ημερομηνίας έναρξης του κοινωνικού τουρισμού
  3. Απάντηση του Υπουργείου Εργασίας στην αρ.4724/11-6-2013 αναφορά σχετικά με την ενδεχόμενη συγχώνευση του ΙΑ-ΕΤΑΜ Θήρας
  4. Απάντηση του Υπουργείου Εσωτερικών στην αρ.4745/11-6-2013 αναφορά σχετικά με τις αρμοδιότητες των αντιδημάρχων στις νησιωτικές κοινότητες
  5. Απάντηση του Υπουργείου Οικονομικών στην αρ.11275/31-5-2013 ερώτηση σχετικά με την υποβάθμιση των νησιωτικών Δ.Ο.Υ.

Θέμα: Αναβολή δρομολογίων του πλοίου AQUA MARINA
Ο Βουλευτής Κυκλάδων κ. Νικόλαος Συρμαλένιος καταθέτει αναφορά το έγγραφο του Δήμου Κύθνου της 10.06.13 με αριθμό πρωτ.3464 σχετικά με την αναβολή δρομολογίων του πλοίου AQUA MARINA. Αναφέρει συγκεκριμένα ότι «…Αναβλήθηκαν αιφνιδίως τα δρομολόγια του πλοίου AQUA MARINA χωρίς να ενημερωθεί ο Δήμος Κύθνου με αποτέλεσμα τη δυσαρέσκεια των κατοίκων και των επαγγελματιών του νησιού. Θεωρούμε απαράδεκτο αυτό το γεγονός που αποκλείει την Κύθνο από τις υπόλοιπες Κυκλάδες ιδιαίτερα εν όψει της θερινής περιόδου….»

Επισυνάπτεται το έγγραφο
Παρακαλούμε για την απάντηση και τις ενέργειές σας και να μας ενημερώσετε σχετικά.
                                                                 Αθήνα, 11.06.2013
Ο καταθέτων Βουλευτής
Νικόλαος Συρμαλένιος

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΠΕΙΓΟΝ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                                                   Κύθνος, 10/06/2013

ΝΟΜΟΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ                                                                            Αρ. Πρωτ.3464

ΔΗΜΟΣ ΚΥΘΝΟΥ
Γραφείο Δημάρχου
Ταχ. Δ/νση: Κύθνος
Τ.Κ.: 840 06                                                     ΠΡΟΣ:
Τηλ: 22813-61105                                          -ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΙΓΑΙΟΥ
FAX: 22813-61120 ΥΠΟΨΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ κ. ΜΟΥΣΟΥΡΟΥΛΗ Κ.
e-mail:dkithnou@otenet.gr ΤΗΛ.210 3332637
ΦΑΞ.210-3332775
- Γ.Γ. ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ κ. ΜΠΟΥΣΟ ΑΘΑΝΑΣΙΟ
ΤΗΛ.210-4191242   ΦΑΞ. 210-4220774
-ΓΕΝΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΑΙΓΑΙΟΥ κ.Σπιλάνη Ιωάννη
ΤΗΛ.22510-41161 ΦΑΞ22510-47832
Δ/ΝΤΗ ΘΑΛΑΣΣΙΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
κ.Μάμη Βασίλειο
ΤΗΛ.210-4191173 ΦΑΞ 210-4135673
-ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΥΠΟΨΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ κ. ΒΡΟΥΤΣΗ Ι.
ΤΗΛ.210-3368252-354-5 ΦΑΞ 210-3244377
- ΣΥΡΜΑΛΕΝΙΟ ΝΙΚΟΛΑΟ
ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΚΥΚΛΑΔΩΝ
ΤΗΛ.210-3706173-373
ΦΑΞ 210-3706573
-ΡΗΓΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ
ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΚΥΚΛΑΔΩN
ΤΗΛ. : 210-3706377
ΦΑΞ: 210-3706577


ΘΕΜΑ: «ΑΝΑΒΟΛΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΟΙΟΥ AQUA MARIA».
ΣΧΕΤ. Το υπ’ αριθ. πρωτ.ΔΜ/Φ.231.09/5306/31-05-2013 έγγραφο του Γενικού Γραμματέα Αιγαίου Υπουργείου Ναυτιλίας και Ναυτιλίας.

Βάση του παραπάνω σχετικού εγγράφου το πλοίο “AQUA JEWEL” αντικαθίσταται από το πλοίο “AQUA MARIA” από 1-06-2013 έως 27-06-2013, συνδέοντας ακτοπλοϊκά την Κύθνο με το Λαύριο, αλλά και τις υπόλοιπες Κυκλάδες .Παρ’ όλα αυτά για αυτή την εβδομάδα αναβλήθηκαν αιφνιδίως τα δρομολόγια του πλοίου AQUA MARIA, χωρίς να ενημερωθεί ο Δήμος Κύθνου, με αποτέλεσμα τη δυσαρέσκεια των κατοίκων και των επαγγελματιών του νησιού.
Θεωρούμε απαράδεκτο αυτό το γεγονός που αποκλείει την Κύθνο από τις υπόλοιπες Κυκλάδες , ιδιαίτερα εν όψει της θερινής περιόδου,διότι ο τουρισμός αποτελεί μοχλό ανάπτυξης για το νησί μας.
Παρακαλούμε όπως επιληφθείτε επί του θέματος και ενημερώσετε το Δήμο Κύθνου.

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΥΘΝΟΥ
  
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
1)ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ΄΄ΑΝΕΡΟΥΣΑ΄΄ΜΕΡΙΧΑΣ ΚΥΘΝΟΥ
ΤΗΛ.22810-32242       ΦΑΞ 22810-32025
2)ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ΄΄ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΛΑΡΕΝΤΖΑΚΗΣ΄΄ΜΕΡΙΧΑΣ ΚΥΘΝΟΥ
ΤΗΛ.22810-32104       ΦΑΞ 22810-32291
3)ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ΄΄THERMIA TRAVEL΄΄MEΡΙΧΑΣ ΚΥΘΝΟΥ
ΤΗΛ.22810-32354       ΦΑΞ 22810-32245

Θέμα: Αλλαγή της ημερομηνίας έναρξης του προγράμματος  κοινωνικού τουρισμού
Ο Βουλευτής Κυκλάδων, Νικόλαος Συρμαλένιος, καταθέτει αναφορά το έγγραφο της 26.05.2013 των συλλόγων ενοικιαζόμενων δωματίων και τουριστικών καταλυμάτων Πάρου-Αντιπάρου «Ο Ποσειδώνας», «Μαντώ Μαυρογένους» και « Ο Φιλόξενος Δίας» σχετικά με την αλλαγή ημερομηνίας έναρξης του προγράμματος κοινωνικού τουρισμού. Μεταξύ των άλλων αναφέρουν ότι «Οι οικονομικές  υποχρεώσεις μας λόγω  χαρατσιού της ΔΕΗ και του φόρου μεγάλης ακίνητης περιουσίας είναι μεγάλες και για αυτό  ζητάμε το πρόγραμμα  να τρέξει από τον Ιούνιο του 2013 για να μην χαθεί  η τουριστική περίοδος. Θα ήτανε σημαντική οικονομική  βοήθεια για τα καταλύματα που  θέλουν να  συμμετέχουν στο πρόγραμμα  αλλά και  στο ευρύτερο φάσμα  επαγγελμάτων και εργαζομένων του νησιού.»
Επισυνάπτεται το έγγραφο
Παρακαλούμε για την απάντηση και τις ενέργειές σας και να μας ενημερώσετε σχετικά.

Αθήνα, 05.06.2013
Ο καταθέτων  βουλευτής
Νικόλαος Συρμαλένιος

ΠΡΟΣ : ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ
κ. Ιωάννη Βρούτση
ΚΟΙΝ. : -     ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ  ΚΥΚΛΑΔΩΝ
-          ΚΥΚΛΑΔΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ
-      ΣΕΕΔΔΕ
-      ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ  ΚΥΚΛΑΔΩΝ
ΠΑΡΟΣ  26/5/2013
ΑΙΤΗΜΑ
Αξιότιμε κε Υπουργέ,

Με  αφορμή την ανακοίνωση σας στο πλαίσιο της παρουσίας σας στο Διοικητικό Συμβούλιο του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας (ΞΕΕ) σχετικά με το πρόγραμμα Κοινωνικού Τουρισμού για 100.000 δικαιούχους δαπάνης 10 εκατ. ευρώ που θα πραγματοποιηθεί από τον Νέο ΟΑΕΔ και η αρχή του θα είναι η 1η Σεπτεμβρίου 2013, με στόχο τη μερική επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, θα θέλαμε να σας εκθέσουμε την αντίρρηση μας όσον αφορά  την  ημερομηνία 1η Σεπτεμβρίου 2013.
Κύριε Υπουργέ τα ενοικιαζόμενα  δωμάτια και διαμερίσματα στην  ΠΑΡΟ που συμμετείχαν σε προηγούμενα  προγράμματα  ήτανε  37  πέραν  των  Ξενοδοχείων, τα οποία  με την συμμετοχή τους αυτή βοηθούσαν σημαντικά  στην οικονομία του  νησιού.
Η λειτουργία των καταλυμάτων  αυτών  είναι εποχιακή,  το αργότερο μέχρι  της  30/9/2013, διότι  οι πελάτες που επιλέγουν την ΠΑΡΟ  έρχονται κατά κύριο  λόγο  το  καλοκαίρι  για την θάλασσα.
Οι κοινωνικοί τουρίστες είναι εργαζόμενοι σε εργοστάσια και καταστήματα. Σημαντικός αριθμός από αυτούς είναι  οικογενειάρχες με παιδιά που από το Σεπτέμβριο αρχίζουν τα σχολεία. Με ημερομηνία έναρξης του  προγράμματος 1η Σεπτεμβρίου 2013 ουσιαστικά  αποκλείονται τα καταλύματα που βρίσκονται  στη Παρο καθώς και στα αλλά Κυκλαδονήσια.
Ποιος κοινωνικός  τουρίστας  θα επιλέξει να  κάνει διακοπές σε νησί  εκτός από καλοκαίρι;
Το ίδιο έγινε το 2011 με πρόγραμμα  του ΟΓΑ με ίδια ημερομηνία έναρξης στο οποίο  δηλώσαμε  συμμετοχή  αλλά δεν υπήρξε ενδιαφέρον  από  τους κοινωνικούς  τουρίστες.
Η Παρος στερείτε  διεθνές αεροδρόμιο το οποίο θα έφερνε περισσότερους αλλοδαπούς τουρίστες και επίσης θα βοηθούσε τα ενοικιαζόμενα  καταλύματα   να ανακάμψουν  οικονομικά.
Οι οικονομικές  υποχρεώσεις μας λόγω  χαρατσιού της ΔΕΗ και του φόρου μεγάλης ακίνητης περιουσίας είναι μεγάλες και για αυτό  ζητάμε το πρόγραμμα  να τρέξει από τον Ιούνιο του 2013 για να μην χαθεί  η σαιζόν. Θα ήτανε σημαντική οικονομική  βοήθεια για τα καταλύματα που  θέλουν να  συμμετέχουν στο πρόγραμμα  αλλά και  στο ευρύτερο φάσμα  επαγγελμάτων και εργαζομένων του νησιού.
Επί πρόσθετα μια σημαντική κατηγορία κοινωνικών τουριστών στα προηγούμενα προγράμματα  είχε σαν επιλογή της τα ενοικιαζόμενα δωμάτια  και διαμερίσματα  λόγω χαμηλότερης  εισφοράς  και την προσωπική επαφή  με τον ιδιοκτήτη του καταλύματος. Περνάμε μια δύσκολη οικονομική περίοδο όλοι μας και παρακαλούμε να δείτε με κατανόηση το αίτημα  μας.
Για όλους τους παραπάνω λόγους ζητάμε να αλλαχθεί  η ημερομηνία έναρξης του προγράμματος ώστε να ξεκινά από τέλος ΙΟΥΝΙΟΥ  ή από 1η Ιουλίου 2013.

οι  αιτούντες  Σύλλογοι
ΣΥΛΛΟΓΟΣ   ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΩΝ  ΔΩΜΑΤΙΩΝ   ΠΑΡΟΥ –ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ
«Ο  ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ»
ΣΥΛΛΟΓΟΣ   ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΩΜΑΤΙΩΝ  ΠΑΡΟΥ-  ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ
« ΜΑΝΤΩ  ΜΑΥΡΟΓΕΝΟΥΣ»
ΣΥΛΛΟΓΟΣ  ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ ΝΑΟΥΣΑ
«Ο ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ  ΔΙΑΣ»

Για τον κ. Υπουργό Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας.
Θέμα: Συγχώνευση του ΙΚΑ Θήρας.
Ο Βουλευτής Κυκλάδων, Νικόλαος Συρμαλένιος, καταθέτει αναφορά το έγγραφο του Δήμου Θήρας της 4ηςΙουνίου 2013 με αριθμό πρωτ.8021 σχετικά με την πιθανή συγχώνευση του ΙΚΑ Θήρας. Συγκεκριμένα αναφέρει ότι «Δηλώνεται κατηγορηματικά η αντίθεση του Δήμου Θήρας σε οποιαδήποτε καταστρατήγηση του όρου νησιωτικότητα. Το ΙΚΑ Θήρας εξυπηρετεί χιλιάδες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται τόσο στο νησί της Θήρας και της Θηρασιάς όσο και στα νησιά της Σικίνου, Φολεγάνδρου και Ανάφης με συνολικό πληθυσμό 16.859 άτομα. Η διατήρηση του ΙΚΑ Θήρας είναι επιτακτική ανάγκη καθώς τα ανωτέρω νησιά αν και μικρά σε έκταση και πληθυσμό είναι βασικοί παράγοντες του ελληνικού τουρισμού…»
Επισυνάπτεται το έγγραφο
Παρακαλούμε για την απάντηση και τις ενέργειές σας και να μας ενημερώσετε σχετικά.

Αθήνα, 05.06.2013
Ο καταθέτων  βουλευτής
Νικόλαος Συρμαλένιος


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ
ΔΗΜΟΣ  ΘΗΡΑΣ
ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ  ΓΡΑΦΕΙΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
ΑΙΡΕΤΩΝ  ΟΡΓΑΝΩΝ
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΓΡΑΦΕΙΟ  ΔΗΜΑΡΧΟΥ
* Φηρά Θήρας  84.700
( 22863 60109
Fax: 22860 22118
Πληροφορίες: Φλώρα Αναπλιώτη


Θήρα, 4 Ιουνίου 2013
Αρ. πρωτ.: 8021


Προς : 1) Υπουργό Εργασίας & Κοινωνικής
Ασφάλισης
κ. Ιωάννη Βρούστη
Σταδίου 29
Τ.Κ. 101 10, Αθήνα
Τηλ. 3368257 / Φαξ 210 3368210
2) Διοικητή ΙΚΑ – ΕΤΑΜ
κ. Ροβέρτο Σπυρόπουλο
Αγ. Κων/νου 8
Τ.Κ. 102 41, Αθήνα
Τηλ. 210 5224861 / Φαξ 210 5229180
Κοιν.: 1) Βουλευτές Κυκλάδων
- κ. Ιωάννη Βρούτση
- κ. Παναγιώτη Ρήγα
- κ. Νίκο Συρμαλένιο
2) Υποκατάστημα ΙΚΑ Θήρας
3) Σύλλογο Εμπόρων Θήρας
4) Δήμος Ανάφης
5) Δήμος Σικίνου
6) Δήμος Φολεγάνδρου
Θέμα: «Διαμαρτυρία επί της πιθανής συγχώνευσης του ΙΚΑ Θήρας».
Σύμφωνα με το Νέο Οργανωτικό Μοντέλο του Ιδρύματος, αποφασίστηκαν δράσεις όπως είναι η ανάπτυξη Γραφείων Κοινωνικής Ασφάλισης του ΙΚΑ – ΕΤΑΜ με γεωγραφική αναφορά σε Καλλικρατικούς Δήμους με πληθυσμούς 10.000 – 15.000 άτομα. Αυτό σημαίνει ότι θα υποβιβαστεί ο ρόλος του ΙΚΑ Θήρας αφού από Υποκατάστημα μετατρέπεται σε απλό Γραφείο που θα έχει υποτυπώδεις αρμοδιότητες και στελέχωση με δύο άτομα.
Δηλώνεται κατηγορηματικά η αντίθεση του Δήμου Θήρας σε οποιαδήποτε καταστρατήγηση του όρου νησιωτικότητα. Το ΙΚΑ Θήρας εξυπηρετεί χιλιάδες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται τόσο στο νησί της Θήρας και της Θηρασίας που ανήκουν στο Δήμο Θήρας, όσο και τα νησιά της Σικίνου, Φολεγάνδρου και Ανάφης, με συνολικό πληθυσμό 16.859 άτομα.
Η διατήρηση του ΙΚΑ Θήρας είναι επιτακτική ανάγκη καθώς τα ανωτέρω νησιά αν και μικρά σε έκταση και πληθυσμό είναι βασικοί παράγοντες του ελληνικού τουρισμού και το κράτος θα πρέπει να υποστηρίξει και το εργοδοτικό και το εργατικό δυναμικό τους. Ενδεικτικά αναφέρουμε τον αριθμό των 5.500 και πλέον επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην περιοχή και τον μεγάλο αριθμό συνταξιούχων, 20.000 περίπου, του ΙΚΑ αλλά και του ΟΑΕΕ που εξυπηρετεί το Υποκατάστημα και γενικά των ασφαλισμένων σε όλα τα ταμεία όσο αφορά τα φάρμακα υψηλού κόστους (νεφροπαθείς, καρκινοπαθείς κλπ).
Στο ΙΚΑ Θήρας τέλος εργάζονται μόνιμα 13 άτομα, τα οποία θίγονται άμεσα από την ενδεχόμενη κατάργηση του ΙΚΑ Θήρας.
Παρακαλούμε όπως λάβετε υπόψη την πάγια και κατηγορηματική θέση μας και διατηρήσετε το Υποκατάστημα ΙΚΑ – ΕΤΑΜ Θήρας.
Ο Δήμαρχος Θήρας
Αναστάσιος – Νικόλαος Ζώρζος



Θέμα: Αρμοδιότητες αντιδημάρχων στις Νησιωτικές Κοινότητες
Ο Βουλευτής Κυκλάδων κ. Νικόλαος Συρμαλένιος καταθέτει αναφορά την επιστολή της 26/04/13 του Αντιδημάρχου του Δήμου Νάξου και  Μικρών Κυκλάδων με χωρική αρμοδιότητα τη Σχοινούσα κ. Ηλία Μάνη σχετικά με τις αρμοδιότητες των αντιδημάρχων στις Νησιωτικές Δημοτικές Κοινότητες. Συγκεκριμένα αναφέρει ότι «Επειδή  η δημοτική κοινότητα Σχοινούσας δεν διαθέτει δημοτικές υπηρεσίες καθώς έχει  παντελή έλλειψη προσωπικού, ο δήμαρχος δεν μας έχει μεταβιβάσει τέτοιες αρμοδιότητες, ενώ   δεν διαθέτουμε και τις τεχνικές γνώσεις ούτε τα ανάλογα  στοιχεία. Παρακαλώ να μας γνωρίσετε αν οι αιρετοί (αντιδήμαρχος, πρόεδρος) έχουν το δικαίωμα να εκδίδουν βεβαιώσεις καθώς και να τις υπογράφουν. Επίσης οι υπηρεσίες του Δήμου δεν μεταβαίνουν για αυτοψία στα νησιά μας και ζητάνε από εμάς να βεβαιώσουμε σε αυτές (στις υπηρεσίες) και μετά να δώσουν (οι υπηρεσίες) τη βεβαίωση στον πολίτη που αιτείται. Η κατάσταση αυτή δημιουργεί πολλά προβλήματα αφού οι άλλοι αντιδήμαρχοι του Δήμου παραπέμπουν τους  πολίτες σε εμάς ενώ μας ζητάνε και τηλεφωνικά να δώσουμε τις βεβαιώσεις στους πολίτες. Επίσης οι υπηρεσίες όπως η ΔΟΥ και ο ΕΟΤ λένε στους πολίτες ότι μπορούν να δώσουν τις βεβαιώσεις ο Αντιδήμαρχος και ο Πρόεδρος του νησιού ενώ οι υπηρεσίες του Δήμου τους παραπέμπουν σε εμάς.»
Επισυνάπτεται η επιστολή
Παρακαλούμε για την απάντηση και τις ενέργειές σας και να μας ενημερώσετε σχετικά.



Αθήνα, 06.06.2013
Ο καταθέτων Βουλευτής
Νικόλαος Συρμαλένιος


ΔΗΜΟΣ ΝΑΞΟΥ & ΜΙΚΡΩΝ ΚΥΚΛΑΔΩΝ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ
ΗΛΙΑ ΜΑΝΗ
Τηλ. 6986150140  mail. hliasmanis@yahoo.com
26/04/2013
Προς:  1. ΥΠΕΣΑΗΔ
2. ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΙΓΑΙΟΥ


Σύμφωνα με το ΦΕΚ 85 Α , νόμος 4071  11/04/2012 στο άρθρο 3 ορίζονται οι αρμοδιότητες του αντιδημάρχου και του προέδρου στις ‘’ Νησιωτικές Δημοτικές Κοινότητες ‘’.
Στην αιτιολογική έκθεση  καθώς και στην έκθεση αξιολόγησης συνεπειών ρυθμίσεων του  νόμου  4071/2012 αναφέρεται ότι η αρμοδιότητα για τη διαχείριση των θεμάτων του νησιού δίδεται στο πρόεδρο της νησιωτικής δημοτικής κοινότητας ο οποίος εκπροσωπεί το νησί στη δημοτική αρχή και τη δημοτική αρχή στο νησί .Επίσης αναφέρεται ότι  ο Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας έχει περισσότερες ex lege αρμοδιότητες από τους υπόλοιπους προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων της χώρας και ασκεί και τις αρμοδιότητες που ο νομοθέτης επιφυλάσσει για τον αντιδήμαρχο με τοπική αρμοδιότητα .
Μ ε την υπ΄ αριθμ.  1  ΑΔΑ : ΒΕΦΔΩΚΗ-ΘΤΟ 02/01/2013 απόφαση του Δημάρχου Νάξου & Μικρών Κυκλάδων , σε εφαρμογή του νόμου 4071/2012 , μεταβιβάστηκαν στους αντιδημάρχους των νησιών ( Σχοινούσα , Ηρακλειά , Κουφονησίων και Δονούσας ) οι εξής αρμοδιότητες :
1.Αρμοδιότητα τέλεσης των πολιτικών γάμων στα όρια των νησιωτικών δημοτικών κοινοτήτων
2. Αρμοδιότητα για την υλοποίηση των προγραμμάτων τοπικής ανάπτυξης.
3. Αρμοδιότητα για την υλοποίηση προγραμμάτων απασχόλησης και τουριστικής προβολής
4. Αρμοδιότητα για την παρακολούθηση της εκπόνησης μελετών και της εκτέλεσης έργων και προμηθειών .
Επίσης όλοι οι Αντιδήμαρχοι ασκούν το δικαίωμα
  1. Υπογραφής εγγράφων των θεμάτων της αρμοδιότητάς τους
  2. Θεώρησης του γνησίου της υπογραφής
  3. Θεώρησης της ακρίβειας των φωτοαντιγράφων.
Έγγραφα της Αρμοδιότητας των Αντιδημάρχων που χαράσσουν πολιτική του Δήμου ή δεσμεύουν οικονομικά το Δήμο προς οιονδήποτε , συντάσσονται σε σχέδιο από τους Αντιδημάρχους και φέρουν την τελική υπογραφή του Δημάρχου .
Σύμφωνα με την εγκύκλιο 41  ΑΔΑ : 1ΙΦΝΚ-ΔΘ  14/12/2010 , οι αρμοδιότητες που μεταβιβάζονται πρέπει να αναγράφονται συγκεκριμένα προς αποφυγή σύγχυσης ως προς το εύρος αυτών .

Στη Δημοτική Κοινότητα Σχοινούσας δεν υπάρχουν υπάλληλοι του Δήμου εκτός από την υπάλληλο του ΚΕΠ.
Οι δημόσιες υπηρεσίες όπως ο ΕΟΤ , η εφορία και άλλες , ζητάνε να τους βεβαιώσει ο τοπικός αντιδήμαρχος ή ο πρόεδρος της δημοτικής κοινότητας διάφορες βεβαιώσεις όπως :
Βεβαίωση ότι το ακίνητο υδροδοτείται νόμιμα καθώς και ότι δύναται η δημοτική κοινότητα να παρέχει μια άλφα ποσότητα νερού
Βεβαίωση σύνδεσης στο δίκτυο αποχέτευσης καθώς και καλής λειτουργίας του αποχετευτικού συστήματος
Βεβαίωση ότι η Σχοινούσα είναι χαρακτηρισμένη ως άγονη νησιωτική περιοχή
Βεβαίωση καταλληλότητας κτηρίου για επαγγελματική στέγη
Αυτοψία κτηρίου για έναρξη εργασιών στη ΔΟΥ
Βεβαίωση ότι το ακίνητο δεν το νοίκιαζε στο παρελθόν ο ιδιοκτήτης .
Βεβαίωση ότι ο τάδε κάτοικος έχει τον τάδε αριθμό αιγοπροβάτων
Βεβαίωση ότι ο δρόμος είναι κοινοτικός , κοινόχρηστος, ή αγροτικός  ή ότι προϋπήρχε του έτους τάδε
Ότι το οίκημα είχε κτιστεί πριν από του έτους τάδε.
Βεβαίωση κοινόχρηστου χώρου
Καθώς και πολλές άλλες βεβαιώσεις
Επειδή  η δημοτική κοινότητα Σχοινούσας δεν διαθέτει δημοτικές υπηρεσίες καθώς έχει  παντελή έλλειψη προσωπικού , ο δήμαρχος δεν μας έχει μεταβιβάσει τέτοιες αρμοδιότητες ,ενώ   δεν διαθέτουμε και τις τεχνικές γνώσεις , ούτε τα ανάλογα  στοιχεία , παρακαλώ να μας γνωρίσετε , αν οι αιρετοί (αντιδήμαρχος , πρόεδρος) έχουν το δικαίωμα να εκδίδουν  τέτοιες βεβαιώσεις καθώς και να τις υπογράφουν.
Επίσης οι υπηρεσίες του Δήμου δεν μεταβαίνουν για αυτοψία στα νησιά μας και ζητάνε από εμάς να βεβαιώσουμε σε αυτές (στις υπηρεσίες) και μετά να δώσουν (οι υπηρεσίες )τη βεβαίωση στον πολίτη που αιτείται .
Η κατάσταση αυτή δημιουργεί πολλά προβλήματα αφού οι άλλοι αντιδήμαρχοι του Δήμου παραπέμπουν τους  πολίτες σε εμάς ενώ μας ζητάνε και τηλεφωνικά να δώσουμε τις βεβαιώσεις στους πολίτες  , επίσης οι υπηρεσίες όπως η ΔΟΥ και ο ΕΟΤ λένε στους πολίτες ότι μπορούν να δώσουν τις βεβαιώσεις ο Αντιδήμαρχος και ο Πρόεδρος του νησιού ενώ οι υπηρεσίες του Δήμου τους παραπέμπουν σε εμάς .
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα οι πολίτες να νομίζουν ότι δεν θέλουμε  να τους εξυπηρετήσουμε και οι άλλοι αντιδήμαρχοι ότι είμαστε ευθυνόφοβοι και δεν εξυπηρετούμε τους πολίτες .
Παρακαλώ να μας γνωρίσετε , καθώς να ενημερώσετε και τις υπηρεσίες αν έχουμε το δικαίωμα να εκδίδουμε βεβαιώσεις αυτής της μορφής , αν μπορούμε να τις υπογράψουμε ή αν μπορούμε να βεβαιώνουμε στις αρμόδιες υπηρεσίες του δήμου .

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ

ΗΛΙΑΣ ΜΑΝΗΣ

Θέμα: «Σχετικά με την περαιτέρω υποβάθμιση των νησιωτικών Δ.Ο.Υ.»

Η κυβέρνηση συνεχίζει να προκαλεί τη νησιωτική κοινωνία με σχέδια που αν υλοποιηθούν, θα διαλύσουν τον κρατικό μηχανισμό σε πολλά νησιά του Νοτίου Αιγαίου.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα στο διαδίκτυο, αλλά και στην ιστοσελίδα της Ομοσπονδίας Εφοριακών Ελλάδος (poedoy.gr), το σχέδιο μιας νέας απόφασης του υπουργείου Οικονομικών για την αναδιοργάνωση των Δ.Ο.Υ., η οποία αποτελεί τροποποίηση της απόφασης του Υπουργού Οικονομικών με αρ. Δ6Α 1133106ΕΞ2011/21.9.2011, προωθεί ανάμεσα στις άλλες διατάξεις της και την κατάργηση τμημάτων δικαστικού και ελέγχου σε ορισμένες Δ.Ο.Υ. Μεταξύ των υπηρεσιών αυτών είναι οι Δ.Ο.Υ. Μυκόνου, Νάξου, Θήρας, Πάρου, Τήνου στις Κυκλάδες και η Δ.Ο.Υ. Κω στη Δωδεκάνησο.
Αν εφαρμοστεί αυτή η απόφαση, θα οδηγήσει σε περαιτέρω συρρίκνωση και πιθανότατα κλείσιμο και άλλων Δημόσιων Οικονομικών Υπηρεσιών στο Νότιο Αιγαίο. Μετά την απόφαση για κατάργηση των Δ.Ο.Υ. Λέρου, Καλύμνου και Καρπάθου στα Δωδεκάνησα, και Τήνου, Κέας, Άνδρου, και Μήλου στις Κυκλάδες, υποβαθμίζεται περισσότερο ο φοροεισπρακτικός μηχανισμός  στο όνομα των μνημονιακών δεσμεύσεων.
Η μεταφορά των δύο βασικών τμημάτων, Δικαστικού και Ελέγχου,  από πολλές Δ.Ο.Υ. των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου θα έχει σαν αποτέλεσμα τη σημαντική μείωση των φορολογικών εσόδων καθώς και την αύξηση της ταλαιπωρίας και της οικονομικής επιβάρυνσης των φορολογούμενων κατοίκων.
Επιπλέον, όπου μέχρι σήμερα σε άλλες περιοχές της χώρας έχουν κλείσει οι Δ.Ο.Υ. και έχουν αντικατασταθεί από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων, οι πολίτες όχι μόνο δε μπορούν να εξυπηρετηθούν αλλά αναγκάζονται να μετακινούνται σε μεγάλες αποστάσεις από τον τόπο κατοικίας τους.
Η κυβέρνηση αδιαφορεί παντελώς για τα νησιά και συνεχίζει την υποβάθμιση του επιπέδου ζωής των νησιωτών. Οι κυβερνητικοί χειρισμοί σχετικά με τις Δ.Ο.Υ. εντείνουν την απομόνωση των νησιών και επιβαρύνουν περαιτέρω τους νησιώτες, οι οποίοι ήδη υποφέρουν από τα σκληρά μέτρα λιτότητας σε κάθε τομέα της οικονομικής και κοινωνικής τους δραστηριότητας.
Δεδομένου ότι:
  • δυσκολίες στη συγκοινωνιακή πρόσβαση των νησιωτών καθιστούν πολύ δύσκολη και οικονομικά δυσβάσταχτη τη μετακίνηση τους
  • ακόμα δεν είναι έτοιμο το νέο ΤΑΧIS
  • είναι συνταγματικά και ευρωπαϊκά κατοχυρωμένη η νησιωτική ιδιαιτερότητα με τα δημογραφικά και τα άλλα ειδικά χαρακτηριστικά που φέρει
  • ο σχεδιασμός αφορά δεκάδες χιλιάδες κατοίκους διαφορετικών νησιών διάσπαρτων σε μεγάλη γεωγραφική έκταση που εξυπηρετούνται από τις υπό κατάργηση Δ.Ο.Υ.
  • οι αποφάσεις που αφορούν σε προσβάσεις πολιτών μικρών νησιών σε κρατικές υπηρεσίες θα πρέπει να συμβάλουν στην ανάπτυξη των νήσων και όχι στην υποβάθμισή τους

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
  1. Προτίθεται να επανεξετάσει και να επανασχεδιάσει τη δομή και την κατανομή των φορολογικών υπηρεσιών με βασικό κριτήριο τη νησιωτικότητα;
  2. Προτίθεται να μην προχωρήσει στην υλοποίηση της σχεδιαζόμενης μεταφοράς των τμημάτων Ελέγχου και Δικαστικού των Δ.Ο.Υ.;
  3. Έχει εκτιμηθεί το πλήγμα που θα δεχτούν τα δημόσια έσοδα, καθώς σε νησιά με σημαντική οικονομική δραστηριότητα θα πάψει να λειτουργεί η τοπική εφορία και συνεπώς οι φορολογικοί έλεγχοι θα διενεργούνται -αν διενεργούνται- σε πολύ αραιά διαστήματα, γεγονός που θα αυξήσει την φοροδιαφυγή;
  4. Ποιος είναι ο σχεδιασμός της κυβέρνησης, για να διασφαλιστεί η πρόσβαση των πολιτών των μικρών νησιών στις υπηρεσίες του Υπουργείου Οικονομικών, στο νησί τους;
  5. Μετά τις αλλεπάλληλες παρατάσεις στη λειτουργία των υπό κατάργηση νησιωτικών Δ.Ο.Υ. και τη μέχρι σήμερα αρνητική εμπειρία από την πλήρη ανεπάρκεια των ΚΕΦ σε άλλες περιοχές της χώρας, εξετάζει την αναστολή της κατάργησης των νησιωτικών Δ.Ο.Υ.;
Οι ερωτώντες Βουλευτές
Δημήτρης Γάκης
Νίκος Συρμαλένιος

Θέμα: «Οξύνονται τα προβλήματα στο Κέντρο Υγείας Πάρου» 
Παρά τις πρόσφατες διαβεβαιώσεις του υπουργού Υγείας περί «υγειονομικής θωράκισης» των νησιών του Αιγαίου, οξύνονται λόγω έναρξης της τουριστικής περιόδου τα προβλήματα που προκαλούν οι ελλείψεις σε ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, καθώς και σε διασώστες του ΕΚΑΒ, τα οποία αντιμετωπίζει το Κέντρο Υγείας Πάρου. Στα τέλη Μαρτίου ο υπουργός Υγείας, μετά από συνεχείς πιέσεις και διαμαρτυρίες των κατοίκων που έφθασαν να ταξιδέψουν ομαδικά στην Αθήνα για να του εκθέσουν τα προβλήματά τους, υπέγραψε απόφαση για το διορισμό δύο επικουρικών γιατρών και συγκεκριμένα ενός Παιδιάτρου και ενός Ορθοπεδικού, παρότι οι κάτοικοι είχαν ζητήσει επειγόντως την κάλυψη των οργανικών θέσεων με μόνιμους γιατρούς ειδικοτήτων, όπως προβλέπεται από το οργανισμό του Κέντρου Υγείας.
Παρά ταύτα, και ενώ ο ορθοπεδικός ανέλαβε καθήκοντα, η θέση του παιδιάτρου παραμένει κενή, αφού δεν προσήλθε ως όφειλε, για να αναλάβει υπηρεσία.
Πέραν αυτού, το νοσηλευτικό προσωπικό αδυνατεί να καλύψει τις ανάγκες του Κέντρου Υγείας σε 24ωρη βάση, η οργανική θέση της μαίας παραμένει κενή και οι 5 διασώστες του ΕΚΑΒ δεν είναι αρκετοί για την κάλυψη του ΕΚΑΒ όλο το 24ωρο.

Όσον αφορά τις αεροδιακομιδές, το υγειονομικό αεροσκάφος του Βελεντζείου Ιδρύματος παραμένει καθηλωμένο στο έδαφος, από το Σεπτέμβριο του 2012 μέχρι σήμερα, επειδή το υπουργείο δεν αντιμετώπισε το πρόβλημα της χρηματοδότησής του και της ένταξής του στο ΕΚΑΒ, με αποτέλεσμα το ελληνικό δημόσιο να δαπανά πολλαπλάσια χρήματα για διακομιδές με καΐκια προς το νοσοκομείο Σύρου ή με ελικόπτερα super puma προς την Αθήνα.
Συνεπώς η τουριστική περίοδος, που σημαίνει την έλευση στο νησί χιλιάδων τουριστών, αρχίζει με το κέντρο να παραμένει υποστελεχωμένο, και με δεδομένη τη γεωγραφική ιδιαιτερότητα της περιοχής που κάνει συχνά αδύνατη την μετακίνηση, υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να υπάρξει κόστος σε ανθρώπινες ζωές, ή να υπάρξουν μόνιμες ή προσωρινές βλάβες και αναπηρίες, που θα μπορούσαν  να είχαν αποφευχθεί εάν θα υπήρχε η δυνατότητα να αντιμετωπιστούν τοπικά.

Σημειώνεται ότι στα παραπάνω ζητήματα έχει γίνει εκτενής αναφορά από  την Επιτροπή Αγώνα των πολιτών της Πάρου για το Κέντρο Υγείας, από Συλλόγους και Φορείς του τόπου, από μέσα ενημέρωσης, αλλά και από τον ίδιο τον Υπουργό Υγείας.

Σε συνέχεια των ως άνω
Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
  1. 1. Σε ποιες ενέργειες θα προβεί, προκειμένου να καλυφθούν άμεσα τα κενά στο Κέντρο Υγείας Πάρου, µε προσλήψεις μόνιμου ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού και διασωστών του ΕΚΑΒ, ώστε να στελεχωθούν το ΕΚΑΒ και το Κέντρο Υγείας Πάρου µε επάρκεια σε αριθμό και ειδικότητες βάση των αναγκών των κατοίκων και των επισκεπτών της Πάρου και της Αντίπαρου;
  2. 2. Σε ποιες ενέργειες θα προβεί ώστε να εξασφαλιστούν όλα τα απαραίτητα μέσα µε την κατάλληλη στελέχωση, για τις θαλάσσιες τακτικές και επείγουσες διακομιδές και αεροδιακομιδές ασθενών, αλλά και για τη μεταφορά των ασθενών μέσα στο νησί;
  3. 3. Σε ποιες ενέργειες θα προβεί, προκειμένου να αποκατασταθεί η άδικη μεταχείριση των κατοίκων της Πάρου σε σχέση με τους κατοίκους των υπολοίπων ηπειρωτικών περιοχών της χώρας, σε ό,τι αφορά την υγειονομική τους περίθαλψη, με δεδομένη και την υποχρέωση σεβασμού της νησιωτικότητας, που πηγάζει από το ίδιο το Σύνταγμα της χώρας;
Οι ερωτώντες  βουλευτές
Συρμαλένιος Νικόλαος
Μανώλης Γλέζος



Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ!! Σας παρακαλούμε πατήστε LIKE - "Μου αρέσει"!!

 
Top