Άλλοι 14 άνθρωποι νοσηλεύονται σε Μονάδες Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ), καθώς η κατάστασή τους εξελίχθηκε ραγδαία μετά την προσβολή τους από τον ιό της γρίπης.
Υπενθυμίζεται ότι κατά την περυσινή περίοδο γρίπης είχαν καταλήξει 49 άτομα, ενώ άλλα 56 είχαν χάσει τη ζωή τους την περίοδο 2011- 2012. Από τον Οκτώβριο του 2010 έως τον Μάιο του 2011 οι απώλειες λόγω γρίπης στη χώρα μας ανέρχονταν σε 180 ανθρώπους.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

0 Comments :
Δημοσίευση σχολίου