νεα κρητη totalfitness news

Είμαι ο Νίκος ο κομμωτής και αποφάσισα για μία ακόμα φορά να δεχθώ την πρόσκληση που μου έγινε και να είμαι υποψήφιος στις δημοτικές εκλογές και να συνεχίσω να προσφέρω στον τόπο μου.
Επειδή κάποιοι με προσβάλουν και με προκαλούν, θέλω να σας ανοίξω την καρδιά μου.

Στις προηγούμενες εκλογές αποφάσισα να στηρίξω και να είμαι υποψήφιος με τον νυν Δήμαρχο Παναγιώτη Κροντηρά, γιατί υπήρξαν διαφωνίες με το Σίμο τον Ορφανό.     

Ο Παναγιώτης Κροντηράς στην πορεία φάνηκε ασυνεπής στις υποσχέσεις του. Απογοητεύτηκα τόσο από τη συνεργασία μαζί του, όσο και από τη συνεργασία με τον Πρόεδρο του Λμενικού Ταμείου Γεώργιο Σανταμούρη, με τον οποίο συνεργαζόμουν ως μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Λιμενικού Ταμείου. Το ποτήρι ξεχείλισε όταν αγανάκτησα από την αδιαφορία του Γιώργου Σανταμούρη για την αποκατάσταση κατεστραμμένων πινακίδων με το όνομά του πρώην Δημάρχου Κωνσταντίνου Αθηναίου, από έργα που εκτέλεσε. Η απαξίωση του Κωνσταντίνου Αθηναίου και η αδιαφορία αυτή με ενοχλεί ιδιαίτερα γιατί τον υπερεκτιμούσα και είχα πλήρη ταύτιση μαζί του. Δεν ήταν η μόνη διαφωνία μου με τον Γιώργο Σανταμούρη γιατί εκτός αυτού υπήρχαν σοβαρά προβλήματα στον τρόπο που διοικεί το Λιμενικό Ταμείο, αλλά και σε εκτελεσθέντα έργα στη λιμενική ζώνη της Τήνου, όπου υπήρξαν παραβάσεις και στα οποία αναφέρομαι σε ιδιαίτερη επιστολή μου προς το Δήμο Τήνου και Άνδρου την οποία δημοσιοποιώ.

Καταλαβαίνω ότι το να είμαι και πάλι υποψήφιος με το Σίμο τον Ορφανό θα παραξενέψει κάποιους. Στην αρχή είχα αποφασίσει να απέχω τελείως από τις εκλογές. Στη συνέχεια ήρθε η επίμονη πρόταση από το Σίμο. Έναν Σίμο ο οποίος δείχνει να έχει κάνει την αυτοκριτική του και προσπαθεί να αλλάξει πολλά πράγματα σε σχέση με το παρελθόν.

Με μόνο οδηγό την αγάπη για τον τόπο μας αποφάσισα τελικά να είμαι υποψήφιος και να στηρίξω και πάλι το Σίμο τον Ορφανό. Όσοι με εκτιμούν για το έργο και την προσφορά μου είμαι βέβαιος ότι θα καταλάβετε την απόφαση αυτή. Ελπίζω ότι θα με τιμήσετε με την υποστήριξή σας για να συνεχίσω να προσφέρω στον τόπο μας, ότι καλύτερο μπορώ.

Γιατί για μένα, πάνω και πέρα από παρατάξεις και συνδυασμούς, σημαία μου είναι  η Τήνος.

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ!! Σας παρακαλούμε πατήστε LIKE - "Μου αρέσει"!!

 
Top