νεα κρητη totalfitness news

Φίλες και φίλοι, αγαπητοί συμπολίτες,

Σας ευχαριστώ θερμά που με στηρίξατε γενναιόδωρα με την ψήφο και με την εμπιστοσύνη σας και που αναγνωρίσατε την αγνότητα και αλήθεια των προθέσεων μου.
Θέλω να ξέρετε ότι την εμπιστοσύνη και την πίστη που μου δείξατε και μου δείχνετε δεν θα την προδώσω. Μπορούμε να κοιταζόμαστε κατάματα, με την ίδια ευθύτητα με την οποία μιλάμε, γιατί είμαστε συνοδοιπόροι στην ίδια οδό για την επίτευξη του στόχου μας, για ν’ ανοίξουμε στην Τήνο μας τους δρόμους της προοπτικής που δικαιούται.

Ευχαριστώ, περαιτέρω, και τους συμπολίτες μου που δεν με ψήφισαν, γιατί σε τελική ανάλυση όλους τους δημότες ενώνει (ή θα πρέπει να ενώνει) η αγάπη για την Τήνο μας. Γιατί όλοι αντλούμε τη δύναμη από την ομορφιά και το μεγαλείο της περιοχής μας. Δεν υπάρχει και δεν θα υπάρξει τίποτε που να μας χωρίζει. Σήμερα όλοι για όλους. Αύριο όλοι για όλους. Και σήμερα και αύριο θα είμαστε μαζί, εδώ.

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ!! Σας παρακαλούμε πατήστε LIKE - "Μου αρέσει"!!

 
Top