Το ζήτημα των υδροπλάνων είναι “βασανισμένο και ευαίσθητο”. Οι επενδυτές είναι “must” να βοηθηθούν, γιατί η Πολιτεία θα πρέπει διαφορετικά να ξεχάσει τις
επενδύσεις στο διηνεκές. Αυτές που η Ελλάδα έχει ανάγκη όσο ποτέ άλλοτε σήμερα.
Είναι μεγάλος ο “Γολγοθάς” που πέρασαν και περνούν οι επενδυτές που απεφάσισαν να ιδρύσουν εταιρείες υδροπλάνων στην Ελλάδα.
Η άκρατη γραφειοκρατία που κόβει την όρεξη κάθε επενδυτή, δοξάσθηκε και εδώ. Άλλωστε, από 10ετίας και πλέον επενδυτής από Καναδά απελπίστηκε όταν προσπάθησε να επενδύσει στον τομέα και ζημιώθηκε ανάλογα.
Σήμερα τα υδατοδρόμια του Λαυρίου, Ραφήνας (Αγία Μαρίνα), Αλεξανδρούπολης, Πάτρας, Βόλου και Θεσσαλονίκης είναι κοντά στην αδειοδότηση που ήδη εξασφάλισε η Κέρκυρα. Περαιτέρω προβλέπονται αντίστοιχα και charter πτήσεις σε ολόκληρο τον Αργοσαρωνικό ίσως και Δωδεκάνησα. Για τις Κυκλάδες που υπάρχει βλέψη είμαστε απαισιόδοξοι ιδιαίτερα, λόγω καιρικών συνθηκών το καλοκαίρι. Ίσως η Πελοπόννησος και κάποιες παραλίμνιες περιοχές να είναι πρόσφορες….
Μεγάλη ανάγκη έχει και η Χαλκιδική, που απαιτούνται πτήσεις για νοσοκομειακά έκτακτα περιστατικά.
Το ζήτημα των υδροπλάνων είναι “βασανισμένο και ευαίσθητο”. Οι επενδυτές είναι “must” να βοηθηθούν, γιατί η Πολιτεία θα πρέπει διαφορετικά να ξεχάσει τις επενδύσεις στο διηνεκές. Αυτές που η Ελλάδα έχει ανάγκη όσο ποτέ άλλοτε σήμερα.
Πηγή: traveldailynews.gr
0 Comments :
Δημοσίευση σχολίου