νεα κρητη totalfitness news

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, ωκεανός, υπαίθριες δραστηριότητες, φύση και νερό

Βιογραφικό

Φωσκόλου Άννα – Μαρία

Ονομάζομαι Φωσκόλου Άννα – Μαρία ,είμαι 30 ετών, γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Τήνο και από την ηλικία των 17 ετών αντιμετωπίζω πρόβλημα με την όρασή μου.
Με την στήριξη της οικογένειάς μου στάθηκα πάλι στα πόδια μου και αντέστρεψα τους όρους ,μιας και αυτό δεν στάθηκε εμπόδιο αλλά έγινε κινητήριος δύναμη να εξελιχθώ.

Ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, μέσω e-learning, στο Τουριστικό marketing & management και στην Ανάπτυξη επιχειρηματικότητας.
Ο πολιτισμός βρίσκεται στον κάθε ένα από εμάς και ξεκινά από την μικρή ηλικία για αυτό τον λόγο συμμετείχα σε δράσεις ευαισθητοποίησης στα σχολεία του νησιού μας μέσω του Συλλόγου Έχουμε Δικαίωμα ,όπου είμαι ιδρυτικό μέλος ,και σε συνεργασία με φορείς που προάγουν τον πολιτισμό με βιωματικό τρόπο στους ενήλικες του τόπου μας.
Παρούσα και σε δράσεις εκτός Τήνου ,μιας και είμαι αντιπρόεδρος στο Σωματείο ατόμων με προβλήματα όρασης νομού Κυκλάδων Αρωγή που εδρεύει στην Σύρο.
Έχω συμμετάσχει σε διεθνή αλλά και ευρωπαϊκά προγράμματα, ως αντιπρόσωπος της Ελλάδας, στην Αθήνα , στο Βέλγιο και την Γερμανία, όπου μου δόθηκε η ευκαιρία να προτείνω το νησί μας ως τουριστικό προορισμό σε νέους σαν και μένα.

Η τεχνολογία έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας ,για αυτό το λόγο συνεργάστηκα με γνωστή εταιρεία κινητής τηλεφωνίας για να δημιουργηθεί smart phone εξειδικευμένο για ανθρώπους με προβλήματα όρασης.
Έπειτα από ώριμη σκέψη δέχτηκα την πρόσκληση του κ. Κροντηρά Παναγιώτη να λάβω μέρος στις επερχόμενες εκλογές ως υποψήφια δημοτική σύμβουλος.
Πιστεύω ακράδαντα , ότι το νησί μας μέσω της σωστής προβολής και της στροφής προς τον εναλλακτικό τουρισμό , μπορεί να αναδειχθεί ακόμη περισσότερο με κύριο αποτέλεσμα την πρόοδο όλων μας.

Σε συγκροτημένες κινήσεις σαν και αυτή, χρειάζεται να είμαστε όλοι ενωμένοι έχοντας κοινούς στόχους ,πρακτικά εφαρμόσιμους.
Εξελίσσοντας τον μικρόκοσμό μας ,δίνουμε την ευκαιρία να γίνει η Τήνος πρότυπο υγιούς διαβίωσης όλων των πολιτών χωρίς προκαταλήψεις και στερεότυπα.
Γεμάτη ενέργεια και προτάσεις , θα ήθελα να αποτελέσω ενεργό μέλος αυτής της δημιουργικής ομάδας που απαρτίζεται από νέους ανθρώπους που φέρνουν φρέσκο αέρα στα δεδομένα της Τήνου , και από ανθρώπους με εμπειρία στο κοινωνικό γίγνεσθαι προερχόμενοι από ποικίλους χώρους του τόπου μας.

Ευελπιστώ να μου δώσετε την ευκαιρία να προσφέρω και εγώ με τις υπηρεσίες και τις γνώσεις μου στον τόπο που τόσο αγαπώ ,προωθώντας αξίες όπως είναι ο σεβασμός προς τον συνάνθρωπο ,η φροντίδα προς το περιβάλλον ,και η ανάδειξη της ποικιλομορφίας που διαθέτει σε αφθονία το ξεχωριστό νησί μας.

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ!! Σας παρακαλούμε πατήστε LIKE - "Μου αρέσει"!!

 
Top