νεα κρητη totalfitness news

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, στέκεται, ουρανός και υπαίθριες δραστηριότητες

Βιογραφικό

Φραγκίσκος Αμοιραλής

Γεννήθηκα στο χωριό Κέχρος της Τήνου. Έμαθα στην Αθήνα την τέχνη της ζαχαροπλαστικής και από το 1976 μέχρι σήμερα διατηρώ το Ζαχαροπλαστείο «Μεσκλιές» μαζί με το συνέταιρο μου Γιώργο Φώσκολο.
Η Αγάπη για το νησί μου με οδήγησε να ασχοληθώ με την πολιτική.
Το 2003 εκλέχτηκα νομαρχιακός σύμβουλος για δύο τετραετίες, ενώ από το 2011 μέχρι σήμερα είμαι Δημοτικός Σύμβουλος με τον Παναγιώτη Κροντηρά.
Τώρα πια σαν συνταξιούχος έχω περισσότερο χρόνο να ασχοληθώ γιατί αυτό το ¨χειροποίητο¨ νησί πρέπει να πάει μπροστά.
Είμαι παντρεμένος με την Μαρία Φωσκόλου- Αμοιραλή (Για πολλά χρόνια Πρόεδρο του Συλλόγου Γυναικών, τώρα Αντιπρόεδρο & εκπρόσωπο στην Ομοσπονδία Γυναικών Κυκλάδων) και έχουμε δύο παιδιά τον Μιχάλη και τον Γιώργο και μία τετράχρονη εγγονή την Γεωργία.
Ζητώ την ψήφο εμπιστοσύνης σας και δεσμεύομαι, να κάνω το καλύτερο για το νησί μας, γιατί το αξίζει, πλάι στον Άνθρωπο – Δήμαρχο των μεγάλων έργων Παναγιώτη Κροντηρά.

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ!! Σας παρακαλούμε πατήστε LIKE - "Μου αρέσει"!!

 
Top