νεα κρητη totalfitness news

Η εικόνα ίσως περιέχει: τον George Delatolas, χαμογελάει, στέκεται

Στις 26 Μαΐου σας ζητώ να με εμπιστευτείτε με τον έναν από τους 3 σταυρούς προτίμησης σας και να μου δώσετε την δύναμη να παλέψω με όλες μου τις δυνάμεις να πάει το Νησί της καρδιάς μας ΞΑΝΑ ΨΗΛΑ.
Η συμμετοχή μου στα κοινά δεν είναι παρόρμηση της στιγμής, ούτε προσωπικό στοίχημα, αλλά συνειδητή επιλογή.
Βρίσκομαι στην πιο παραγωγική ηλικία και έχω όρεξη να εργαστώ για τον τόπο μου.

Ο Δήμος χρειάζεται συγκρουσιακές φωνές και όταν συνεργαστεί με την εμπειρία τα αποτελέσματα μπορούν να γίνουν εκπληκτικά.
Στόχος μου είναι να εργαστώ με εντιμότητα, ακεραιότητα, δυναμισμό, ειλικρίνεια και δικαιοσύνη για την ομαλή καθημερινότητα του τόπου μου, ανιδιοτελώς για τις ανάγκες του Δημότη!
Τολμώ να σας κοιτάζω στα μάτια, όπως έκανα πάντα άλλωστε, διεκδικώντας την ψήφο σας με ήθος και αξιοπρέπεια.
Στις 26 Μαΐου ζητώ την ψήφο σας ώστε να προχωρήσω διπλά στον Παναγιώτη Κροντηρά, τον επόμενο Δήμαρχο του τόπου μας, τον Δήμαρχο των μεγάλων έργων για την Τήνο της καρδιάς μας!!

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ!! Σας παρακαλούμε πατήστε LIKE - "Μου αρέσει"!!

 
Top