νεα κρητη totalfitness news


βιογραφικό

Είμαι η Ιωσηφίνα (Πέπη) Βιδάλη. Γονείς μου είναι ο Ματθαίος και η Ελένη Βιδάλη. 
Μετά την ολοκλήρωση της λυκειακής μου μόρφωσης ακολούθησα σπουδές μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο ΙΔ.ΙΕΚ ΠΕΤΡΑ όπου και αποφοίτησα με εξειδίκευση τεχνικού γραφίστα.
Από το 1997 κατοικώ στην Τήνο. 

Είμαι επιχειρηματίας με τομέα δράσης τον τουρισμό. Είμαι παντρεμένη με τον Αντώνη Φώσκολο (ελεύθερο επαγγελματία) με τον οποίο έχουμε αποκτήσει μια κόρη την Ματθίλδη 15 χρονών.
Η μόνιμη επιστροφή στο νησί που λατρεύω ήταν για μένα όλα αυτά τα χρόνια επιθυμία και λαχτάρα απερίγραπτη.
Η δραστηριότητα μου στα κοινά και στην τοπική αυτοδιοίκηση ξεκίνησε πριν από 17 έτη όπου και πρόσφερα τις υπηρεσίες μου στο Δήμο Εξωμβούργου.
Την περίοδο 2002 – 2010 είχα την τιμή να υπηρετήσω στη Δημοτική αρχή του Δήμου Εξωμβούργου καθώς και στο τοπικό διαμέρισμα του Κτικάδου θητεύοντας κατά διαστήματα από τη θέση
Της Προέδρου τοπικού διαμερίσματος Κτικάδου και δημοτική σύμβουλος
της Γραμματέως δημοτικού συμβουλίου
και της Αντιπροέδρου δημοτικού συμβουλίου
Η κοινωνική μου δραστηριότητα υπήρξε ενεργή και σε άλλους φορείς
Ενδεικτικά αναφέρω ότι διατέλεσα:
Προέδρος του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του 1ου Δημοτικού σχολείου Τήνου
Πρόεδρος της επιτροπής τουρισμού του Δήμου Εξωμβούργου
Μέλος της επιτροπής υγείας του Δήμου Εξωμβούργου
Μέλος της επιτροπής καθαριότητας του Δήμου Εξωμβούργου
Μέλος της Δημοτικής Επιχείρησης Ανάπτυξης του Δήμου Εξωμβούργου (ΔΕΑΕΤ)
Επιπροσθέτως το διάστημα 2011 -2014 ήμουν μέλος της Επιτροπής Τουρισμού Δήμου Τήνου
Ενώ από το 2015 έως σήμερα είμαι μέλος της κοινωφελούς επιχείρησης υπηρεσιών Δήμου Τήνου (ΚΕΠΥΔΗΤ)



Δυο λόγια για τον συνδυασμό <<Αέρας Ελπίδας>>

Με φόντο τις επικείμενες Δημοτικές εκλογές και με αποκλειστικό γνώμονα την αμερόληπτη και ανιδιοτελή μου αγάπη για την Τήνο και ιδιαιτέρως για τα χωρια της κοινότητας Κτικάδου έλαβα την πρωτοβουλία να δημιουργήσω ένα νέο και κατ΄ουσίαν ανεξάρτητο συνδυασμό που φέρει τον τίτλο «ΑέραςΕλπίδας» με σκοπό να βοηθήσω τον τόπο που ζω και εργάζομαι. Την ελπιδοφόρα αυτή προσπάθεια πίστεψε και πλαισίωσε σε ελάχιστο χρόνο μια ομάδα εκλεκτών συνεργατών που συμμερίστηκαν τις αγωνίες μου, που τρέφουν τα ίδια οράματα για το νησί μας και τα χωρια μας, που ελπίζουν όπως και εγώ σε ένα καλύτερο παρών και μέλλον της τοπικής μας αυτοδιοίκησης. Άνθρωποι αξιόλογοι, αγαπητοί, έμπειροι και καταξιωμένοι με τους οποίους θα συνεργαστούμε αγαστά και με όλες μας τις δυνάμεις για να καρποφορήσει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
 

Οι θεαματικές αλλαγές που έφερε ο νόμος Κλεισθένης 4555/2018 στην τοπική αυτοδιοίκηση και η δυνατότητα εκλογής με αυτόνομο και ξεχωριστό ψηφοδέλτιο αποτελούν από μόνα τους μια ευκαιρία μοναδική.
Εν όψη λοιπόν των Δημοτικών εκλογών της 26ης Μαΐου σας απευθύνομαι και ζητώ την στήριξη σας στον συνδυασμό <<ΑέραςΕλπίδας>> ώστε να μας δοθεί η ευκαιρία να αποδείξουμε εμπράκτως ότι ονειρευόμαστε για την κοινότητα του Κτικάδου μας και το νησί μας, ώστε να μπορέσουμε από καρδιάς να προσφέρουμε αυτό που αγαπάμε.


Σας ευχαριστώ 

Ιωσηφίνα (Πέπη) Βιδάλη 


Υποψήφια Σύμβουλος Κοινότητας Κτικάδου
με τον συνδυασμό Αέρας Ελπίδας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ!! Σας παρακαλούμε πατήστε LIKE - "Μου αρέσει"!!

 
Top