νεα κρητη totalfitness news



Οταν ένας άνθρωπος έχει κοινωνικές ευαισθησίες,δεν περιμένει να τις αναδείξει όταν είναι περίοδος εκλογών... 

Αυτό από ότι φαίνεται δεν ισχύει για όλους...

Χθές βρεθήκαμε στην Κώμη,για να ενημερώσουμε σχετικά με τα έργα που πρόκειται να πραγματοποιείσουμε ώς δημοτική αρχή με τον συνδιασμό ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ.
Ακολούθεισε η ομιλία του κ. Σιώτου και θέλησα να παραμείνω για να ακούσω τις δικές του δηλώσεις ώστε να έχω μια σφαιρική άποψη για τα θέματα που αποσχολούν τον τόπο μου,με αυτόν τον τρόπο βρέθηκε στα ΄χερια μου το βιβλίο με τις δικές του προτάσεις.. 
Προς μεγάλη μου έκπληξη άκουσα την μητέρα μου να μου διαβάζει ότι πρόκειται να εξασφαλίσει την ασφαλή διέλευση των ανθρώπων με ειδικές ανάγκες..
Επακριβώς αναφέρετε: 
ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ,ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ Ή ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΕΥΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ. 
( ίσως χρειάζεται να γίνω και εγώ επισκέπτης για να εισακουστώ)

Αναρωτιέμαι λοιπόν και το θέτω σε όλους σας προς σκέψη..πώς γίνεται να υπάρχουν διαχωριστικές γραμμές ανάμεσα στα άτομα με ειδικές ανάγκες, για ποιό λόγο εδώ και έναν ολόκληρο χρόνο δεν έχει κάνει τον κόπο να ασχολειθεί με το αίτημά μου που στάλθηκε με δικαστικό επιμελητή πέρισυ 22 Αυγούστου 2018 να αφαιρεθούν οι κάκτοι-φραγκοσυκιές που έχουν φυτευτεί στο κεντρικότερο σημείο της πόλης μας,και με έχουν αναγκάσει να μην περνάω ανάμεσα στις ζαρντινιέρες,οι οποίες έχουν τοποθετηθεί με σκοπό την δημιουργία πεζοδρομίου ,και κινούμαι ανάμεσα στα αυτοκίνητα απο την απέναντι πλευρά, με όποιον κίνδυνο αυτό προσφέρει.
Για ποιό λόγο μου αφαιρείται την ασφαλή διέλευση που τόσο πολύ επιθυμείτε να προσφέρετε στους πολίτες του νησιού μας;
Με την δική σας αδιαφορία για το θέμα που σας έχω θέσει,με την δική σας λογική, πρέπει να τραυματίζομαι στα αγκάθια που εξέχουν απο τις ζαρντινιέρες μια και δεν έχω την δυνατότητα να τα δώ και να προστατευτώ απο αυτά.
Ζητάτε την ψήφο για να μας προστατέψετε,έδω και 1,5 χρόνια που είστε ήδη δήμαρχος γιατί δεν το έχετε κάνει;
Συναντώντας τους γονείς μου στις 2 Φεβρουαριού 2019, σας ζήτησαν για άλλη μια φορά προφορικά,και τους είπατε χαρακτηριστικά ότι θα το κοιτάξετε το θέμα ,μάλλον το κοιτάτε όπως και εγώ...
Η άρνησή σας να δεκτήτε στο γραφείο σας και τις τρείς φορές που ήρθαν οι γονείς μου,γεμάτοι ανησυχία για την ασφάλειά μου,φανερώνει την αμερόληπτη αγάπη για τους ανθρώπους με αναπηρία,προφανώς τα τηλέφωνα που σημειώθηκαν στην ατζέντα της γραμματείας δεν έφτασαν ποτέ στην οθόνη του κινητού σας.
Τί είναι αυτό που σας έχει εμποδίσει να ανοίξετε το e-mail dt@1516.syzefxis.gov.gr που σας έχουμε στείλει σε προσπάθειά μας,στις 8 Απριλίου 2019 έπειτα απο την επίδοση του εξώδικου ένα χρόνο πριν;
Ο λόγος για τον οποίο γράφω είναι γιατί δεν μου αρέσει να εκμεταλλεύονται χάριν ψηφοθηρίας τα άτομα με ειδικές ανάγκες και να δίνονται υποσχέσεις, σε θέματα που τους έχει δοθεί η ευκαιρία να τα κάνουν πράξη και απο αδιαφορία δεν το έπραξαν.
 

Σας παραθέτω φωτογραφίες,και ένα σύνδεσμο απο όπου μπορείτε να κατεβάσετε το εξώδικο που επιδόσαμε με δικαστικό επιμελητή,με δικά μας έξοδα ώστε να δοθεί στα χέρια του δημάρχου Τήνου, για να εξασφαλίσουμε την παράδοσή του το 2018, και του αποσπάσματος απο το βιβλίο των υποσχέσεων.

https://www.dropbox.com/s/z9carv39mk3ztw5/%CE%9A%CE%91%CE%9A%CE%A4%CE%9F%CE%A3.pdf?dl=0&fbclid=IwAR1QOJfXTVqsMpYKiAdi88smwjSqW8vzSEXyXQKkxI0L_rnZ2sZhFe5j1c0






Πηγή

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ!! Σας παρακαλούμε πατήστε LIKE - "Μου αρέσει"!!

 
Top