νεα κρητη totalfitness news



Φίλες και φίλοι, κάπου εδώ το ταξίδι της προεκλογικής μάχης έφτασε στο τέλος του. Όλη αυτή η πορεία προς τις Δημοτικές Εκλογές μου έδωσε πολλά... Ήρθα σε επαφή με ανθρώπους που δε γνώριζα μέχρι πριν κάποιες, λίγες, εβδομάδες, αλλά γνώρισα καλύτερα και τον εαυτό μου. 

Προσδιόρισα καλύτερα τους λόγους συμμετοχής μου στα κοινά του τόπου μας. Έμαθα ποιος θέλω να είμαι απέναντι στους συμπολίτες μου και πως μπορώ να γίνω μέρος των λύσεων στα προβλήματα τους, όχι για το θεαθήναι, ουσιαστικά! Είδα πως δε θέλω να γίνω για να είμαι πραγματικά χρήσιμος για την τοπική κοινωνίας μας. 

Ενθουσιάστηκα για να προσφέρω. Διαπίστωσα ότι κάποιες φορές η πρόθεση και η διάθεση μπορεί να μην αρκούν. Αυτό το ανάμεικτο μωσαϊκό σκέψεων και συναισθημάτων με έκανε πιο δυνατό για την επόμενη μέρα! Θα είμαι εδώ, στην πρώτη γραμμή! Υποστηρικτής σε ό,τι θετικό θα κάνει η νέα δημοτική αρχή και πολέμιος σε ό,τι μπορεί να πάει την Τήνο μας “πίσω”... Έξω από το Δημοτικό Συμβούλιο, αλλά στην καρδιά των εξελίξεων! 

Η δράση και η προσφορά αρχίζουν μετά τις εκλογές και χρειάζονται ενεργούς πολίτες! Θα είμαι εδώ τιμώντας την πρόσκληση του Παναγιώτη Κροντηρά και την εμπιστοσύνη όσων με στήριξαν, αλλά και για να γίνω μέρος της προσπάθειας για την ικανοποιήση των αναγκών όλων μας! 

Σας ευχαριστώ! 

Γιώργος Δελατόλας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ!! Σας παρακαλούμε πατήστε LIKE - "Μου αρέσει"!!

 
Top