νεα κρητη totalfitness news

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, χαμογελάει, ουρανός, ωκεανός, υπαίθριες δραστηριότητες, νερό και κοντινό πλάνο

Ζώταλης Γεώργιος 

Υποψήφιος σύμβουλος για την τοπική κοινότητα του Δήμου Τήνου με τον συνδυασμό 
Τήνος - Πόλη, Άνθρωπος και Περιβάλλον.
Γεννήθηκα το 1983, ζω και δραστηριοποιούμαι επαγγελματικά στην Τήνο και συγκεκριμένα στην οικογενειακή μας επιχείρηση στο χώρο της εστίασης!
Το 2003 αποφοίτησα από το Τεχνικό Επαγγελματικό Λύκειο Τήνου και το 2005 ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στην Δημοσιογραφία.


Η ενασχόληση μου στον κλάδο της επικοινωνίας όλα αυτά τα χρόνια μέσω της τακτικής μου αρθρογραφίας σε εφημερίδες, site και περιοδικά, αποτέλεσε το μεράκι μου και μια αγαπημένη συνήθεια.
Μια συνήθεια που είναι ταυτόσημη με την αλήθεια, την ακεραιότητα, τον σεβασμό την ανιδιοτέλεια, την εντιμότητα. Αρετές που μου δίδαξε ο πιο αυστηρός μου κριτής, η ίδια μου η μητέρα… Αναστασία Κούλη ( ΜΠΟΥΡΟΥ ). ΜΙΑ ΔΙΔΑΧΗ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ.


Έχοντας ως παρακαταθήκη τις παραπάνω αξίες και αυξημένο το αίσθημα της προσφοράς για τον τόπο μου δηλώνω παρών στον αγώνα για τις δημοτικές μας εκλογές στις 26 Μαΐου.
Αποδεχόμενος την πρόσκληση της κοινωνίας μας για αλλαγή, αποδέχομαι αυτόματα και την ευθύνη με την οποία οφείλω να ανταποκριθώ στο ακέραιο και να αγωνιστώ με τους συνεργάτες μου για την πόλη που οραματιζόμαστε.


Επαναπροσδιορίζουμε μαζί το μέλλον μας...

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ!! Σας παρακαλούμε πατήστε LIKE - "Μου αρέσει"!!

 
Top