νεα κρητη totalfitness news

Το θέμα των λιμενικών υποδομών κυριάρχησε στη συνάντηση του προεδρείου της Ενώσεως Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων και Φορέων Ναυτιλίας (ΕΕΚΦΝ) με τον Υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου,  Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη.

Παράλληλα, συζητήθηκε η δημιουργία όρων που θα μπορούσαν να λειτουργήσουν ως κίνητρο επιστροφής των πλοίων στην Ελληνική σημαία, γεγονός, που αφορά, πάντως, συγκεκριμένο αριθμό εταιρειών, μεταξύ των οποίων η Louis Cruises.

Στο σημείο αυτό αναφέρθηκε η περίπτωση κάλυψης των ναυτικών εισφορών των ναυτικών από το ΝΑΤ, σύμφωνα πάντα με τις ισχύουσες ειδικές οδηγίες της Ε.Ε. (Guide Lines on Maritime Transport)

Αναλυτικά, από πλευράς Ενώσεως σε θέματα – προβλήματα που απασχολούν τον κλάδο της κρουαζιέρας, όπως:
i.    Στις προεκτάσεις και τις προϋποθέσεις αξιοποίησης των τελευταίων Νομοθετικών ρυθμίσεων, όσον αφορά την κατάργηση του cabotage για τα κρουαζιερόπλοια που δεν φέρουν κοινοτική σημαία.
ii.    Στις λιμενικές υποδομές, για τις οποίες επισημάνθηκε η μεγάλη ανάγκη να προχωρήσει χωρίς άλλη καθυστέρηση η εκτέλεση έργων στους λιμένες της Χώρας που υπάρχουν ανάγκες εξυπηρέτησης των κρουαζιεροπλοίων, αλλά και των δι’ αυτών διακινουμένων επιβατών – τουριστών. Στο σημείο αυτό τονίστηκε ότι, η αναβάθμιση της λιμενικής υποδομής θα βοηθήσει ουσιαστικά και στην εφαρμογή των Διεθνών και Κοινοτικών απαιτήσεων, όσον αφορά το Maritime Security και τις απαιτήσεις του διεθνούς κώδικα ISPS. Επισημάνθηκε ότι, σε ορισμένες τουριστικές περιοχές, με μεγάλη κίνηση από πλευράς κρουαζιεροπλοίων, υπάρχουν ξεχωριστές ανάγκες και ιδιαιτερότητες όσον αφορά την εξυπηρέτηση των επισκεπτών που αποβιβάζονται από τα κρουαζιερόπλοια με τα σκάφη των λεμβούχων και σαν παράδειγμα αναφέρθηκε η περίπτωση της Σαντορίνης, με τη μεγάλη ανάγκη κατασκευής δεύτερης σύγχρονης και με μεγάλη μεταφορική ικανότητα μονάδος τελεφερίκ.
iii.    Στην ανάγκη αναβάθμισης των αεροδρομίων της περιφέρειας και ιδιαίτερα αυτών στις περιοχές των λιμένων που προσεγγίζουν κρουαζιερόπλοια, ώστε να μπορεί να αναπτυχθεί το home porting.
iv.    Στη δημιουργία όρων που θα μπορούσαν να λειτουργήσουν ως κίνητρο επιστροφής των πλοίων στην Ελληνική σημαία. Στο σημείο αυτό αναφέρθηκε η περίπτωση κάλυψης των ναυτικών εισφορών των ναυτικών από το ΝΑΤ, σύμφωνα πάντα με τις ισχύουσες ειδικές οδηγίες της Ε.Ε. (Guide Lines on Maritime Transport).
v.    Στη μελέτη διεύρυνσης της τουριστικής περιόδου, όσον αφορά την περίπτωση απασχόλησης των κρουαζιεροπλοίων, εκμεταλλευόμενοι το ενδιαφέρον για περιοχές κυρίως της Νότιας νησιωτικής Χώρας, όπου επικρατούν ηπιότερες καιρικές συνθήκες, προς όφελος της δραστηριότητος όλου του πλέγματος χερσαίου και θαλάσσιου τουρισμού.
vi.    Στην πύκνωση των αεροπορικών συνδέσεων απευθείας με το εξωτερικό και ιδιαίτερα με υπερατλαντικές πτήσεις.
vii.    Στη διεύρυνση των ωρών λειτουργίας των αρχαιολογικών χώρων και των μουσείων.
viii.    Στην αναδιοργάνωση της Πλοηγικής Υπηρεσίας και η μελέτη όσον αφορά το καθεστώς της υποχρεωτικής πλοήγησης.
ix.    Στη χορήγηση visa με απλοποιημένες διαδικασίες προκειμένου για τους επισκέπτες τουρίστες από Χώρες εκτός Schengen.

Ο υπουργός δήλωσε ότι θα παρακολουθήσει στενά την μελέτη κάθε θέματος που απασχολεί τον κλάδο της κρουαζιέρας, προκειμένου να μπορέσουν να γίνουν οι αναγκαίες ρυθμίσεις.
Είπε επίσης ότι, θα υπάρχει συνεχής επικοινωνία με την ΕΕΚΦΝ, προκειμένου να επιβεβαιώνεται η πρόοδος επίλυσης των θεμάτων και να επισημαίνονται τυχόν δυσκολίες που προκύπτουν, για τις οποίες θα ανταλλάσσονται απόψεις για την εξεύρεση των αναγκαίων λύσεων.

ΠΗΓΗ http://www.pireas2day.gr

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ!! Σας παρακαλούμε πατήστε LIKE - "Μου αρέσει"!!

 
Top