νεα κρητη totalfitness news

Θωμαή Απέργη:«Τραγουδάω αλλά, άμα λάχει, δέρνω κιόλας»

Σοφία Χουντάση

Προσγειωμένη και συνειδητοποιημένη για όσα θέλει να ζήσει και να κατακτήσει, ξεδιπλώνει πτυχές του εαυτού της, παραδέχεται τα λάθη της, σχολιάζει τα αρνητικά δημοσιεύματα και μιλάει τόσο για εκείνα που θέλει να κατακτήσει όσο και για τον έρωτα που κατάφερε να την αφοπλίσει

Tο νέο hot όνομα της ελληνικής μουσικής σκηνής έχει δική της μπάντα, ένα ολοκαίνουριο digital single με τον επιτακτικό τίτλο «Γίνε γυρισμός» και πολλά χαρακτηριστικά που την κάνουν μοναδική: ευθύτητα, ταλέντο, γλυκύτητα, ευγένεια και αφοπλιστική ειλικρίνεια. Τι άλλο να ζητήσει κανείς από μια γυναίκα;  



- Tι γεύση σού άφησε η περσινή χρονιά της παρθενικής σου εμφάνισης στον κόσμο του τραγουδιού αλλά και της τηλεόρασης; 

Ηταν για μένα ένας μικρός πανικός, γι’ αυτό άλλωστε βρίσκομαι τώρα στην Panik Records. (γέλια) Αρχικά ο κόσμος με γνώρισε με το «What’s your name» και το «Keep me rolling», ένα καθαρά ροκαμπίλι κομμάτι. Στη Eurovision συμμετείχα με το «One last kiss» -τραγούδι δύσκολο για το ελληνικό αφτί- που δεν έφερε τα προσδοκώμενα αποτελέσματα. Ωστόσο, ήταν μια ωραία εμπειρία που με έκανε γνωστή στο ευρύ κοινό με τρόπο αξιοπρεπή - μάλιστα αν είχα την ευκαιρία, θα συμμετείχα και πάλι στη Eurovision.




- Αν συμμετείχες σήμερα, θα επέλεγες άλλο τραγούδι; 

Δεν θα επέλεγα ποτέ ένα ρεμπέτικο τραγούδι με βαλκανικούς ήχους. Θα προσπαθούσα να βρω κάτι που να εκφράζει εμένα και την εταιρεία μου, αλλά παράλληλα να αρέσει και στον κόσμο. Και αυτή τη φορά ίσως θα μπορούσα να τραγουδήσω ελληνικό στίχο, κάτι που δεν είχα δοκιμάσει μέχρι πέρυσι. Φέτος, μετά την παρότρυνση του Στέλιου Ρόκκου, ερμηνεύω στο «Κέντρο Αθηνών»  αγαπημένα ελληνικά τραγούδια μεγάλων ερμηνευτριών όπως της Χαρούλας Αλεξίου και της Τάνιας Τσανακλίδου. Αλλά μέχρι εκεί. Δεν έχω την πρόθεση να ερμηνεύσω κάτι αμιγώς λαϊκό.

- Δηλαδή δεν θα τραγουδούσες ποτέ λαϊκό; 
Θα το δοκίμαζα, αλλά δεν θέλω να χαρακτηριστώ λαϊκή τραγουδίστρια. Εκτός του ότι δεν με συγκινεί ιδιαίτερα, υπάρχουν άλλες που το κάνουν καλύτερα από μένα. 




- Θεωρείς ότι σου ταιριάζουν τα μπουζούκια; 
Το βλέπω ως μουσική, αλλά λαϊκά τραγούδια δεν έχω τραγουδήσει. 

- Είσαι μια τραγουδίστρια με ιδιαίτερη φωνή και με μουσικές επιρροές από την classic jazz. Πώς αποφάσισες να τραγουδήσεις σε μεγάλη πίστα και όχι σε ένα jazz club ή σε μια εναλλακτική σκηνή; 

Θα το ήθελα πολύ, αλλά στην Ελλάδα δεν μπορείς να ζήσεις μόνο από αυτό. Είναι στο πλαίσιο του… μεροκάματου. Το 90% των τραγουδιστών που δεν ασχολείται με το λαϊκό τραγούδι θα βρισκόταν σε μικρές σκηνές αν μπορούσε να ζήσει από αυτό. Προσωπικά, παράλληλα με τις εμφανίσεις μου στο «Κέντρο Αθηνών», έχω την μπάντα μου, η οποία αποτελείται από εμένα, έναν πιανίστα, έναν σαξοφωνίστα και ένα κοντραμπάσο, με την οποία κάνουμε live εμφανίσεις ανά την Ελλάδα παίζοντας classic jazz.

- Γιατί «στράβωνες» τόσο πολύ στο show «Your Face Sounds Familiar»; 


Πέρυσι πήρα το βάπτισμα του πυρός στο τραγούδι και στην τηλεόραση. Ολοι ήταν πιο έμπειροι από μένα και δεν ήξερα πώς να το διαχειριστώ. Δούλευα για ώρες, τα έδινα όλα και μέσα σε τρεις ημέρες έπρεπε να τραγουδήσω και να υποδυθώ. Δεν σου κρύβω ότι δεν είμαι και ο πλέον διπλωματικός άνθρωπος. Είμαι αληθινή και θεωρώ ότι η ευθύτητα και η ειλικρίνειά μου μού έκαναν κακό, καθώς δημιουργήθηκε για το πρόσωπό μου μια εικόνα που δεν ήμουν εγώ.
- Μετάνιωσες;  Οχι, γιατί εξέφρασα τα αληθινά μου συναισθήματα και, αν θέλεις, πήρα ένα μάθημα. Από δω και στο εξής ξέρω ότι πρέπει να διαχειριζόμαστε τα πράγματα και τις καταστάσεις πιο διπλωματικά. 

- Το νέο σου τραγούδι «Γίνε γυρισμός» κυκλοφορεί σε digital μορφή από την Panik Records. Γιατί επέλεξες να ερμηνεύσεις ένα ιταλικό τραγούδι; 
Πρόκειται για μια διασκευή του Μπιάτζιο Αντονάτσι σε στίχους Νίκου Μωραΐτη και παραγωγή Νίκου Μακράκη. Μου άρεσε η μουσική, αλλά και ο στίχος που αναφέρεται στη φυγή και τις ανθρώπινες σχέσεις, υποστηρίζοντας ότι πρέπει να τις παλεύουμε και να μη λιποτακτούμε. 

- Εσύ δίνεις δεύτερη ευκαιρία στις σχέσεις; 

Οταν φεύγω, συνήθως δεν επιστρέφω, εστιάζω στο μέλλον. Το παρελθόν το αφήνω πίσω. 

- Εχεις ερωτευτεί πραγματικά; 
Εχω νιώσει δυνατά συναισθήματα, έχω κάνει τρελά πράγματα για τον πρώτο μου έρωτα και έχω συνειδητοποιήσει ότι δεν πρόκειται να ξαναζήσω την ένταση και την αθωότητά του. Οσο περνάνε τα χρόνια, το συναίσθημα φθίνει. 

- Ποιο ήταν το πιο τρελό που έχεις κάνει για εκείνον τον πρώτο σου έρωτα; 
Ζούσα στην Τήνο, είπα ψέματα στους γονείς μου ότι θα πάω σε ένα πάρτι του Κολλεγίου Αθηνών με κάποιες φίλες μου και ήρθα μόνη μου στην Αθήνα. Διανυκτέρευσα σ’ ένα ξενοδοχείο και την επομένη τα ξημερώματα πήγα στο αεροδρόμιο για να του κάνω έκπληξη, καθώς επέστρεφε από μια εκδρομή που είχε πάει με τη σχολή του στην Ταϊλάνδη. Για μένα ήταν μεγάλη υπέρβαση, αφού δεν έκανα ποτέ κάτι εκτός ορίων.  

- Είσαι ερωτευμένη; 
Αυτό που μπορώ να πω είναι πως διανύω μια περίοδο που νιώθω πολύ καλά. Δεν θα ήθελα να αναφερθώ περισσότερο στα προσωπικά μου, καθώς είναι ένα θέμα που αφορά πάντα σε δύο…
  
- Τι αναζητάς από έναν σύντροφο; 
Επικοινωνία, ασφάλεια, προσοχή και μακροπρόθεσμα αγάπη πέρα από κάθε όριο.

- Σε φλερτάρουν οι άνδρες; 
Οχι, γιατί δεν με βρίσκουν! (γέλια) Δεν πηγαίνω ποτέ για ποτό ή για καφέ γιατί δεν έχω χρόνο. Το μαγαζί, τα live και η εκπομπή μου στο MAD TV με τίτλο «Nu schoοl - Old school» μού αφήνουν μόνο μία Δευτέρα ελεύθερη για μένα και τους ανθρώπους μου. 

- Σου αρέσει η παρουσίαση; Μου αρέσει, γιατί έχει σχέση με τη μουσική και φέτος, σε αντίθεση με πέρυσι, νιώθω άνετα απέναντι στον φακό. 

- Εχεις σκεφτεί νυφικό, πάρτι γάμου και τον εαυτό σου πρωταγωνίστρια; 
Μου αρέσει το παραμυθάκι του γάμου και θα ήθελα να το ζήσω με τον άντρα μου και τους φίλους μου. Οπως θέλω να γίνω κάποτε μάνα, διότι η οικογένεια είναι η μόνη μας αλήθεια. Ονειρεύομαι να γυρίζω σπίτι και να βρίσκω τους δικούς μου ανθρώπους γιατί ο χώρος στον οποίο κινούμαι είναι… κάπως… 

- Πώς δηλαδή; 
Σε όλους τους χώρους υπάρχει ανταγωνισμός, αλλά στον καλλιτεχνικό είναι πιο έντονος. Αυτό που λέω μπορεί να μην ακούγεται ωραίο, αλλά είναι ειλικρινές. Αν και έχω πολύ μικρή πείρα, με όσα βλέπω γύρω μου θα ήθελα να χτίσω στο μέλλον κάτι πολύ αληθινό, όπως μια οικογένεια. 

- Τι σε έχει ενοχλήσει περισσότερο από όσα έχουν γραφτεί για σένα; 
Στην αρχή επειδή δεν είχα ιδέα για το τι συμβαίνει στον χώρο άκουγα διάφορα. Ελεγαν για τα δόντια μου, ότι είναι ψεύτικα, κάτι που δεν ισχύει. Μετά έλεγαν για τα κιλά που είχα μικρή και πώς τα έχασα. Στην αρχή όλα με πείραζαν. Εκλαψα, στεναχωρήθηκα, αλλά μετά συνήθισα. Τώρα, ας λένε ό,τι θέλουν.

-  Εχεις ανασφάλεια μήπως παχύνεις ξανά; 
Μικρή είχα παραπανίσια κιλά, η μητέρα μου μού έλεγε να μην τρώω αλλά δεν της έδινα σημασία. Τα κιλά μου άρχισαν να με ενοχλούν στο σχολείο όταν με κορόιδευαν τα υπόλοιπα παιδιά. Στην πορεία θέλησα να αδυνατίσω. Με δίαιτα και υπομονή τα κιλά χάθηκαν. Ανασφάλεια υπάρχει ακόμα, αλλά προσπαθώ να γυμνάζομαι και να είμαι όσο το δυνατόν πιο ισορροπημένη. 

- Πώς μια όμορφη και κομψή γυναίκα ασχολήθηκε με το μποξ; Δέρνεις κιόλας; Συνέβη κατά τύχη, γιατί μου άρεσε πολύ η γυμναστική. Εκανα χρόνια μπάσκετ και όταν πήγα να σπουδάσω Φιλολογία στην Πάτρα, πέρασα από μια σχολή μποξ, μου άρεσε το άθλημα και κόλλησα. Κι άμα λάχει, δέρνω. (γέλια)

- Από φιλόλογος, τραγουδίστρια. Δεν απέχει πολύ; 
Δεν είχα σκοπό να ασκήσω τη φιλολογία. Ηθελα να ασχοληθώ με τη γλωσσολογία και με τραβούσε και η δημοσιογραφία, την οποία άσκησα στην εφημερίδα «Κόσμος» και στο περιοδικό «Image», στην Πάτρα. Ωστόσο, η μουσική ήταν πάντα στη ζωή μου. Μάλιστα, εκεί τραγουδούσα με μια μπάντα όταν με είδε ο Γιώργος Αρσενάκος και μου έκανε την πρόταση να πάω στην Panik Records.   

- Ποιο είναι το τίμημα της αναγνωρισιμότητάς σου; Οτι εκεί που μπορούσα να κάνω οτιδήποτε μου κατέβαινε στο κεφάλι, αναγκάστηκα να περιοριστώ. Στην αρχή ήταν λίγο περίεργο, αλλά σήμερα μου αρέσει. 


http://www.protothema.gr

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ!! Σας παρακαλούμε πατήστε LIKE - "Μου αρέσει"!!

 
Top