Τα μέλη του Δ.Σ. του Εμποροεπαγγελματικού
& Βιοτεχνικού Συλλόγου Τήνου θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους φορείς που
ανταποκρίθηκαν στην πρόσκλησή μας για να παρευρεθούν στην υπογραφή του
Πρωτοκόλλου
Συγκεκριμένα ευχαριστούμε :
*το
Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Σύρου – Τήνου κ. Δωρόθεο τον B’
* τον
Καθολικό Αρχιεπίσκοπο Νάξου – Τήνου – Άνδρου – Μυκόνου – και
Μητροπολίτη παντός Αιγαίου κ. Νικόλαο
*τον
Περιφερειακό Σύμβουλο Τήνου κ. Βίλλα Μάνθο
* τον αρχηγό
της μειοψηφίας του Δήμου Τήνου κ. Ορφανό Σίμο και
* τον
Πρόεδρο της Ομοσπονδίας Εμπορικών Συλλόγων Αττικής, Όμορων
Νομών & Νήσων Αιγαίου κ. Αρμενάκη Δημήτρη
Να ευχαριστήσουμε, επίσης, για ακόμα μία
φορά το Δήμο Τήνου … για την αδιαφορία και την απαξίωση προς το Δ.Σ. και τους
400 σχεδόν επιχειρηματίες – μέλη του Συλλόγου μας καθώς και προς τις όποιες
προσπάθειές μας για προβολή και ανάπτυξη του νησιού μας, που με τόσο πάθος και
επιμονή υποστηρίζει ότι δεν υφίστανται. Δυστυχώς με κάθε ευκαιρία μας αποδεικνύει
το αντίθετο.
Για το Δ.Σ. του
Εμποροεπαγγελματικού &
Βιοτεχνικού Συλλόγου Τήνου
Ο
Πρόεδρος Η Γενική Γραμματέας
Ανδρέας
Τσιμέκης Λουκία
Κολλάρου

0 Comments :
Δημοσίευση σχολίου