νεα κρητη totalfitness news

Αποτέλεσμα εικόνας για επιστρεψαμε
Η Φωνή της Τήνου επανέρχεται και πάλι στην καθημερινή ενημερωτική γραμμή. 

Θέλω να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου όσους με τα μηνύματα τους αναρωτιόνταν αν είμαι καλά, τι συμβαίνει και δεν λειτουργεί η Φωνή, καθώς και για τα μηνύματα στήριξης, τέλος επίσης θέλω να ευχαριστήσω όσους με τις καθημερινές τους επισκέψεις τους στο μπλοκ,  παρόλο που δεν υπήρχαν νέες αναρτήσεις και που πολλές φορές ξεπερνούσαν και τις 1000 επισκέψεις την ημέρα, διότι αυτό μου δίνει το κουράγιο να συνεχίσω αυτό που ξεκίνησα το Μάρτιο του 2013. 

Κάθε μέρα εδώ και 5 μήνες επισκέπτονται  περίπου 1000 με 1500 φίλοι  της Φωνής. Αυτοί οι άνθρωποι παρόλο που έβλεπαν ότι δεν έμπαινε νέο υλικό συνέχιζαν και συνεχίζουν να την επισκέπτονται, αυτοί οι αναγνώστες μου δίνουν το κουράγιο να συνεχίσω την λειτουργία της. 

Έχω λάβει πάρα πολλά e-mail που αφορούν τοπικά νέα και τα οποία είναι αδύνατον να ανέβουν καθώς ο χρόνος είναι πιεσμένος. Η Φωνή θα ξεκινήσει από αύριο να ανεβάζει ότι νέο έρχεται πλέον από εδώ και στο εξής, χωρίς να γυρίσει στα παρελθόντα e-mail. Θα παρακαλούσα λοιπόν, όσους είχαν στείλει και δεν έχει παρέλθει η ημερομηνία τους, εάν το επιθυμούν να τα ξανά στείλουν και θα ανέβουν άμεσα.

Κοντά σας και πάλι αδέσμευτοι, πιστοί στα ιδανικά μας. 

Με εκτίμηση
Μάριος Φώσκολος
Φωνή της Τήνου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ!! Σας παρακαλούμε πατήστε LIKE - "Μου αρέσει"!!

 
Top