νεα κρητη totalfitness news


Με αναφορά σε μέσω κοινωνικής δικτύωσης ο Βαγγέλης Περιάλης γνωστοποίησε την συστράτευση του με τον συνδυασμό του Σίμου Ορφανού, "Τήνος Δημιουργική Πορεία". 
Φίλες και φίλοι, αγαπητοί συμπατριώτες, μετά από πραγματικά πολλή σκέψη και με γνώμονα την αγάπη μου για τον τόπο μας, τον οποίο πραγματικά τον λατρεύω, έχοντας σύμμαχο την πείρα μου απο τη συμμετοχή μου τόσα χρόνια στα κοινά, αποφάσισα να συστρατευτώ με τον Σίμο Ορφανό και να συμμετέχω στην ομάδα "Τήνος - Δημιουργική Πορεία". 

Ελπίζοντας ότι θα με τιμήσετε με την ψήφο σας και θα μου δώσετε ξανά τη δυνατότητα από τη θέση του Δημοτικού Συμβούλου να βοηθήσω με όλες μου τις δυνάμεις να πάμε την Τήνο μας εκεί που της αξίζει, ψηλά πολύ ψηλά, για να μπορέσουν τα παιδιά μας να έχουν ένα καλύτερο αύριο!

Σας ευχαριστώ!

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ!! Σας παρακαλούμε πατήστε LIKE - "Μου αρέσει"!!

 
Top