νεα κρητη totalfitness news

Ο Μάρτης είναι ο μήνας μου! 
Έχουν συμβεί τα πιο όμορφα στη ζωή μου τον μήνα Μάρτη..Και τον περιμένω κάθε χρόνο πως και πως, και δεν με έχει προδώσει ποτέ ο άτιμος!

Eίπαμε...Τα λουλούδακια ανθίζουν, τα ζουζούνια σκάνε μύτη, μαζί και οι αλλεργίες, η ώρα αλλάζει, νυχτώνει αργά, η μέρα μεγαλώνει μαζί και η όρεξη για έξοδο...Αγαπώ άνοιξη .Οι μυρωδιές κάνουν πάρτυ  παντού Οι πρώτες ουζοποικιλίες στη λιακάδα, οι βόλτες στην εξοχή, το πασχαλινό τετραήμερο, τα ελαφριά ρούχα. 

Ποτάκια στα πλακώστρωτα, ατημέλητο ντύσιμο που με τον καιρό όλο και θα ζεσταίνει Έχεις να περιμένεις πράγματα. Το καλοκαίρι, τις παρέες, την όρεξη, το φως, την ενέργεια. 
Μου έφτιαξα το κέφι, πάλι, με αυτά που σκέφτομαι. Γι αυτό τα γράφω κιόλας, μήπως φτιάξω και το δικό σας, αν είναι, Την άνοιξη είναι η εποχή που..Ξαφνικά τα γυμναστήρια γεμίζουν, οι δίαιτες αστραπή παίρνουν τα πάνω τους και έχουν και πάλι την τιμητική τους Στον Έλληνα αρέσει το καλλίγραμμο σώμα. Υποθέτω και στην Ελληνίδα αρέσει το καλοσχηματισμένο κορμί. Γυμνασμένο μεν, όχι υπερβολικά δε. Ως λαός, δεν αγαπάμε τη γυμναστική, τρέφουμε, όμως, τους οφθαλμούς μας με τα αποτελέσματά της και εδώ σας  παραθέτω...."7" ακόμα λόγοι για τους οποίους η άνοιξη ... 

ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ...!!!!!

1) Γίνεται ο κακός χαμός στο γυμναστήριο...Βγήκαν όλοι οι σφίκτες σα τα σαλιγκάρια μετά τη βροχή και γίνεται το έλα να δεις...εν όψει και καλοκαιριού και παραλίας. Έχω φάει στη μάπα τόσο δικέφαλο και τρικέφαλο αυτές τις μέρες που μου φτάνει για χρόνια...Γιατί αν είναι να σηκώνεις τα 70 κιλά στο μηχάνημα πρέπει να το κάνεις με την σωστή ενδυμασία...τι ετσι με μια φόρμα και μια μπλουζίτσα δε λέει...πρέπει να έρθει να φανεί το μπράτσο και το ξυρισμένο πόδι( η τρίχα μάλλον δεν αναδεικνύει τη γυμνασμένη γάμπα)αλλά δεν έχω ρωτήσει για να είμαι κατηγορηματική...!!

2) Επανεμφανίζονται όλοι οι κουλοί...!! Φαίνεται πέφτουν σε χειμερία νάρκη όταν κάνει κρύο και κάτι που ανεβαίνει η θερμοκρασία κάτι που μεγαλώνει η μέρα...τσουπ...έρχεται και σε θυμάται το παλικάρι μετά από κάτι μήνες.. Αν δεν σου αρέσει το ξαναζεσταμένο φαγητό μαγκιά σου, μπορείς να γυρίσεις στα βραστά μπρόκολα και κουνουπίδια...


3) Δε με κρατάει το σπίτι...όχι ότι ήμουν και ποτέ πολύ fan του cocooning...αλλά τώρα να βλέπεις ωραίο καιρό και να κάτσεις μέσα...πιάνεται λίγο η ψυχή σου., Βγείτε εξώ να λιαστείτε και να πάρετε το πρώτο σας ηλιοκαμένο χρωματάκι καφεδάκι ουζάκι παραλία και ας κρατήσουμε την άνοιξη και τον ήλιο μέσα μας!


4) Αρχίζουν οι συζητήσεις..."τι θα κάνουμε το καλοκαίρι" είναι θέμα συζήτησης καυτό γιατί 
όταν φτιάχνει ο καιρός δύσκολα κάθεσαι στο σπίτι, αλλά με τόσο χάλια τα οικονομικά μας δεν λες θα χτυπήσω μια Μύκονο μια Σαντορίνη τα μασάς δεν ξέρω θα δούμε θα εξαρτηθεί... Δεν πειράζει! Υπάρχουν και τα μπαλκόνια και με καλή παρέα όλα είναι μια χαρά. Σημασία έχει ότι επιτέλους έφτιαξε ο καιρός! 

5) Αναρωτιούνται όλοι τι θα κάνουν για τις μέρες του Πάσχα.. Πρωτομαγιά... ξέρεις όλες τις αργίες απέξω και με  ρωτάνε και εμένα τι θα κάνω Πάσχα πράγμα που με αγχώνει θέλω να είμαι Αθήνα με φίλους αλλά θέλω και στο χωριό μου.. Αχ γιατί να μην μπορώ να διακτινιζομαι γμτ !!

6) Ανοίγουν και τα μαγαζιά της παραλιακής τραπεζάκια έξω λοιπόν ήδη το Ακρωτήρι άνοιξε...και όπου να ναι θα ανοίξει και το καφέ της ξεγνοιασιάς που λέει και ο φίλος μου ο Μαχαιριτσας... ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ ΕΚΕΙ ...Δες εδώ !! 

Restaurant | Beach Bar."Anemos" στην Αγαπημένη μου Τήνο !!!! 
 Αnemos -τinos *Δες εδώ ...

7) Πέφτουν προτάσεις-προσκλήσεις για εκδρομές..πάμε το σαββατοκύριακο χωριό η πάμε για φαγητό καφέ και εκεί αναφέρεται η λέξη πικ-νικ..και εγώ σε όλα αυτά προσθέτω και μια άλλη φράση "Θέλω να  φύγω ακούει κανείς;; Μπα!!"


Μάλλον  μ΄ έπιασε η άνοιξη για τα καλά, γιατί να συμμαζέψω τα μυαλά μου δεν μπορώ..Cool ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ....ΜΗ ΞΕΧΑΣΩ...Τα πουλάκια κελαηδάνε, τα λουλούδια ανθίζουν..μπλα μπλα μπλα !!! 
Που να "σφίξουν" και οι ζέστες...!!!!!!
ΥΓ.Και κάπου εδώ θα σας αφήσω, γιατί ήρθε η ώρα να πάω γυμναστήριο !!!  


- See more at: http://anemoscafe.blogspot.gr

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ!! Σας παρακαλούμε πατήστε LIKE - "Μου αρέσει"!!

 
Top