νεα κρητη totalfitness news

Αυτές τις μέρες έχει γίνει θέμα συζήτησης στο μπλοκ ΞΑΝΕΜΟ  θέμα συζήτησης τα οικονομικά των μπλοκ, με αντιπαραθέσεις ανωνύμων και επωνύμων σχολίων.

Φυσικά και ως Φωνή της Τήνου δεν αναφερόμαστε κάπου ως σχόλιο  εμφανές αλλά θα  σταθώ στο σημείο : "ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΖΕΙ Η ΣΔΟΕ ΘΑ ΜΠΛΕΞΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΦΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑΡΞΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΩΝ ΚΛΠ."

Έχω να πω τα εξής :

Η Φωνή της Τήνου ΔΕΝ ΠΉΡΕ ΠΟΤΕ ΧΡΗΜΑΤΑ απο κανένα και αν βλέπετε 6 καρτάκια καταστημάτων που παίζουν σε ένα σημείο στα δεξιά του μπλοκ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ  ΔΩΡΕΑΝ. 
Το ένα είναι του αδερφού μου, το άλλο μιας πολύ καλής παιδικής μου φίλης, και τα άλλα 3 είναι φίλοι μου. Το 6ο,  όταν ξεκίνησαν την εργασία τους στη Σύρο και μου έγινε αίτημα φιλίας στο facebook, θεώρησα ότι είναι καλό να υπάρχει ένα τηλέφωνο για διεκπεραιώσεις στη Σύρο που πάνε τόσοι συμπατριώτες μας για τις υποθέσεις τους. ΕΣΟΔΑ "0" Λοιπόν.

Οι δε διαφημίσεις της google δεν είναι δικές μου αλλά είναι του μπλόκερ  που μου φτιάχνει το μπλοκ καθώς ότι χρειάζομαι το φτιάχνει δωρεάν και θεώρησα λοιπόν ότι το ελάχιστο που θα μπορούσα να κάνω ήταν να του βάλω το κωδικό του στις διαφημίσεις αυτές,  οπότε και από κει δεν παίρνω ούτε σέντς.  Όσο αφορά  τις προεκλογικές διαφημίσεις ΔΕΝ έβαλα καμία και ο λόγος που δεν έβαλα ήταν για να κρατήσω ουδέτερη σχέση διότι δεν ήθελα να εξαρτάμε από κανένα και θεωρώ, χωρίς να θέλω να περιαυτολογήσω, ότι το πετυχαίνω και προσπαθώ να κρατάω ουδέτερη σχέση, αξιόπιστη και αντικειμενική.

Τώρα όσο αφορά το σκέλος τις κάλυψης θεμάτων, αν μπορώ να πάω κάπου θα πάω να το καλύψω, όσο αφορά το οικονομικό σκέλος, όσο μπορώ να την κρατήσω χωρίς χρήματα θα την κρατήσω. Αν δεν μπορώ, προτιμώ να την κλείσω παρά να εξαρτάμε και να μην μπορώ να κάνω αυτό που κατά την δική μου κρίση είναι το σωστό.

Δεν απολογούμαι αλλά δεν μπορώ να ακούω συνέχεια πράγματα που τουλάχιστον για μένα ΔΕΝ ισχύουν. Και για την ιστορία, όταν έβγαζα παλιότερα μια εφημερίδα την περίοδο 1990 - 1998 οι λόγοι που την είχα σταματήσει τότε ήταν οικονομικοί και τότε είχαν βρεθεί άτομα συγκεκριμένου χώρου να με βοηθήσουν, όμως προτίμησα να την σταματήσω παρά να υποστηριχτώ και να κάνω αυτό που θέλουν οι άλλοι και όχι εγώ,  οπότε και τώρα αν έρθει αυτή η ώρα, το ίδιο θα πράξω. Οπότε από την στιγμή που δεν βγάζω ούτε 1 ευρώ, ούτε διαφημίσεις παίρνω, ποιος ο λόγος να κάνω έναρξη στην εφορία?


Ευχαριστώ πολύ για την φιλοξενία, Φωνή της Τήνου, Μάριος Φώσκολος.

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ!! Σας παρακαλούμε πατήστε LIKE - "Μου αρέσει"!!

 
Top