νεα κρητη totalfitness news

Η Ελλάδα είναι ένας προορισμός «όνειρο» για τους Κινέζους ταξιδιώτες. Τη σχετική λίστα συμπληρώνουν προορισμοί όπως οι Μαλδίβες, οι ΗΠΑ, η Γαλλία, η Αυστραλία, η Αγγλία, η Νέα Ζηλανδία και η Ιταλία.

To αποτέλεσμα αυτό προέκυψε από κοινή έρευνα που πραγματοποίησαν η Tripadvisor και η διεθνής εταιρεία συμβούλων Boston Consulting Group.

Στο μεταξύ, ξεκίνησε την προηγούμενη εβδομάδα η προβολή της νέας κινεζικής ταινίας με τίτλο «Έρωτας στο Πεκίνο», γυρίσματα της οποίας πραγματοποιήθηκαν στη Σαντορίνη.

Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι την πρώτη ημέρα προβολής της την παρακολούθησαν 2,5 εκατ. Κινέζοι.

Στο πλαίσιο της προβολής, ο ΕΟΤ προσέφερε μέσω της εταιρείας παραγωγής της ταινίας, Wanda Media, σε πέντε τυχερά νεόνυμφα ζευγάρια ένα ταξίδι με όλα τα έξοδα πληρωμένα στην Ελλάδα, συνολικής αξίας 11.000 ευρώ.

Διεθνείς έρευνες δείχνουν ότι η εξερχόμενη ταξιδιωτική κίνηση από την Κίνα θα αποτελέσει για τα επόμενα χρόνια την ατμομηχανή της παγκόσμιας τουριστικής οικονομίας.

Η τελευταία έρευνα των Τripadvisor και ΒCG αποκάλυψε ότι όλο και περισσότεροι νέοι εύποροι Κινέζοι ενδιαφέρονται για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.
Το 80% από τους πιο επιθυμητούς προορισμούς για τους Κινέζους τα επόμενα 5 με 10 χρόνια θα αφορά προορισμούς εκτός Ασίας.

Ενδεικτικό της ανάπτυξης του κινεζικού τουρισμού για τα επόμενα χρόνια είναι το συμπέρασμα της έρευνας που ανέδειξε ότι το έτος 2030 τα ταξίδια των Κινέζων εντός κι εκτός της χώρας τους θα φθάσουν σε ετήσια βάση σε 1,7 δισ. από 500 εκατ. που είναι σήμερα και οι ταξιδιωτικές τους δαπάνες σε 1,8 τρισ. δολ., σχεδόν επτά φορές πιο πάνω από τις σημερινές.

Επίσης, από την έρευνα εξάγεται το συμπέρασμα ότι ενώ η επίσκεψη στα αξιοθέατα και τα ψώνια είναι δημοφιλείς δραστηριότητες για τους Κινέζους, τα ταξίδια περιπέτειας αναδεικνύονται ως μία νέα τάση μεταξύ των ενδιαφερόντων τους.

Παράλληλα, η επικεφαλής της Tripadvisor στην Κίνα Λίλι Τσενγκ ανέφερε μεταξύ άλλων ότι η τάση για τους νέους εύπορους ταξιδιώτες είναι να μην κλείνουν νωρίς τις διακοπές τους σε σχέση με την έναρξη του ταξιδιού τους, όπως κάνουν οι αντίστοιχοι τουρίστες στη Δυτική Ευρώπη.
Καθοριστικός παράγοντας για την επιλογή του ξενοδοχείου είναι η τοποθεσία, η καθαριότητα και η τιμή.

Επιπλέον, προτιμούν να διευθετούν την πληρωμή κατά την άφιξη στο ξενοδοχείο, επιθυμούν δωρεάν Wi-Fi, κινέζικο τσάι κ.ά. Οι γλωσσικοί φραγμοί και οι πολιτισμικές διαφορές είναι δύο από τις μεγαλύτερες δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι Κινέζοι ταξιδιώτες στο εξωτερικό.

πηγή: kathimerini.gr

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ!! Σας παρακαλούμε πατήστε LIKE - "Μου αρέσει"!!

 
Top