Απαράδεκτη αλλοίωση της Ελληνικής Ιστορίας στο περιεχόμενο των βιβλίων Ιστορίας που διδάσκονται τα παιδιά μας, προωθεί εντέχνως η μνημονιακή συγκυβέρνηση, θέτοντας ευθέως θέμα αμφισβήτησης ως προς το εάν οι...
βραχονησίδες των Ιμίων ανήκουν στην Ελληνική Επικράτεια.
Ταυτόχρονα, αποσιωπά με αντεθνικό τρόπο τα ιστορικά γεγονότα. Δεν κάνει και την παραμικρή αναφορά στη θυσία των τριών Ελλήνων αξιωματικών του Πολεμικού Ναυτικού, την βραδιά του 1996, που οι Τούρκοι έκαναν την εκεί απόβασή τους, αφού είχαν προηγηθεί οι προβοκατόρικες δραστηριότητες των «δημοσιογράφων πρακτόρων» της ΜΙΤ.
Αυτό καταγγέλλει με Ερώτησή του προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο ο Βουλευτής Επικρατείας των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Τέρενς Κουίκ.
Σύμφωνα με δημοσίευση της ιστοσελίδας www.tribune.gr:
«Στο βιβλίο Ιστορίας της Γ’ Γυμνασίου τα παιδιά μας μαθαίνουν ότι τα Ίμια δεν είναι ελληνικά, αλλά τα διεκδικούμε τόσο εμείς όσο και οι Τούρκοι!»
«Πού αποσκοπεί αυτή η προσπάθεια αλλοίωσης του περιεχομένου των βιβλίων της ελληνικής Ιστορίας; Ο σκοπός είναι ο μαθητής να υιοθετήσει την θεωρία της Τουρκίας περί «γκρίζων ζωνών»;» ερωτά τον αρμόδιο Υπουργό ο Τέρενς Κουίκ και ζητά να πληροφορηθεί εάν σκοπίμως αδιαφορεί ο Υπουργός μπροστά στη διόρθωση του «λάθους» προκειμένου να δημιουργηθούν εντυπώσεις «καλής» γειτνίασης.
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ
ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟ
Κύριε Υπουργέ,
Σας προωθώ άνευ περεταίρω σχολίων την ανάρτηση της δημοσιογραφικής ιστοσελίδας www.tribune.gr σχετικά με το περιεχόμενο των εκπαιδευτικών βιβλίων Ιστορίας που διδάσκεται στα σχολεία της χώρας μας.
Παρατηρείται μια κλιμακωτή προσπάθεια τροποποίησης της Ελληνικής Ιστορίας, κυρίως στο βιβλίο που διδάσκεται στη Γ’ Γυμνασίου, προφανώς για να είναι πιο... εύπεπτη για τη γειτονική μας χώρα! Την Τουρκία, αν δεν έγινα αντιληπτός.
Στο απόσπασμα, που παραδόθηκε στο λογαριασμό του ηλεκτρονικού μου ταχυδρομείου, αναφέρονται τα εξής:
«Τα τελευταία χρόνια έχουμε συνηθίσει να διαβάζουμε «τέρατα» στα βιβλία Ιστορίας που διδάσκονται τα ελληνόπουλα στα σχολεία.
Στο βιβλίο Ιστορίας της Γ” Γυμνασίου τα παιδιά μας μαθαίνουν ότι τα Ίμια δεν είναι ελληνικά, αλλά τα διεκδικούμε τόσο εμείς όσο και οι Τούρκοι.
Επίσης, στο ίδιο απαράδεκτο βιβλίο, παραμένει ασαφές το γεγονός ότι η Τουρκία έκανε απόβαση σε αυτά και θεωρείται «ασήμαντη» - και φυσικά μη αναφερόμενη - λεπτομέρεια το ότι έχασαν τη ζωή τους τρεις αξιωματικοί του Πολεμικού μας Ναυτικού.
Ακόμα, δεν γίνεται πουθενά λόγος για πολεμική επιχείρηση, εκ μέρους της Τουρκίας, με στόχο την κατάληψή τους, πόσο μάλλον δε ότι τα Ίμια είναι δύο βραχονησίδες και όχι μία.
Στο βιβλίο «Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία» [(ΙΤΥΕ (ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ), ISBN 978-960-06-02774-9, έκδοση (2013)] στην ενότητα 58 (σελίδα 163) με τίτλο: «Η Ελλάδα στη μεταψυχροπολεμική εποχή(1989-2001)» αναφέρεται:
«Την ίδια εποχή, με αφορμή τη διεκδίκηση της βραχονησίδας Ίμια, στα Δωδεκάνησα, ξέσπασε κρίση στις ελληνοτουρκικές σχέσεις που αποκλιμακώθηκε με αμοιβαίες υποχωρήσεις (1996)».
Αυτή και μόνον αυτή είναι η αναφορά που γίνεται για τα γεγονότα των Ιμίων.
Παρά το γεγονός ότι τα προηγούμενα έτη υπήρξαν έντονες διαμαρτυρίες για τα λάθη του βιβλίου, και τις σχετικές διορθωτικές κινήσεις που έκανε το Υπουργείο Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης, (αποστέλλοντας διευκρινιστική εγκύκλιο προς τους εκπαιδευτικούς λέγοντάς τους να προσθέσουν ότι η διεκδίκηση της Βραχονησίδας Ίμια έγινε από την Τουρκία), το βιβλίο ξανατυπώθηκε και το 2013 με το ίδιο «λάθος».
Θαυμάστε τους… Αυτοί μας κυβερνάνε, αυτοί μαθαίνουν στα παιδιά μας γράμματα…»
Κατόπιν τούτων ερωτάται ο κ. Υπουργός:
1. Πού αποσκοπεί αυτή η προσπάθεια αλλοίωσης της ελληνικής γεωγραφίας, αλλά και της ελληνικής Ιστορίας στα σχολικά βιβλία;
2. Ο σκοπός είναι ο μαθητής να υιοθετήσει την θεωρία της Τουρκίας περί «γκρίζων ζωνών»;
3. Από πότε η παραχάραξη της Ιστορίας και των εδαφών ενός λαού είναι θεμιτή;
4. Για ποιο λόγο δεν αναφέρεται πουθενά ότι τα Ίμια είναι ΔΥΟ βραχονησίδες ότι η Τουρκία έκανε απόβαση και ότι έχασαν τη ζωή τους εκεί τρεις αξιωματικοί του Πολεμικού μας Ναυτικού;
5. Μήπως σκοπίμως αδιαφορείτε μπροστά στη διόρθωση του «λάθους» για να δημιουργήσετε εντυπώσεις «καλής» γειτνίασης; Μήπως για να μας σερβίρετε αργότερα τις συμφωνίες που μαγειρεύονται για το Αιγαίο και τη Θράκη και να πειστεί ο λαός ότι είναι προς το συμφέρον του, αν πρώτα δεν πειστεί για το πόσο καλοί είναι οι γείτονες και «σύμμαχοι» μας;
http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2014/03/blog-post_7949.html
βραχονησίδες των Ιμίων ανήκουν στην Ελληνική Επικράτεια.
Ταυτόχρονα, αποσιωπά με αντεθνικό τρόπο τα ιστορικά γεγονότα. Δεν κάνει και την παραμικρή αναφορά στη θυσία των τριών Ελλήνων αξιωματικών του Πολεμικού Ναυτικού, την βραδιά του 1996, που οι Τούρκοι έκαναν την εκεί απόβασή τους, αφού είχαν προηγηθεί οι προβοκατόρικες δραστηριότητες των «δημοσιογράφων πρακτόρων» της ΜΙΤ.
Αυτό καταγγέλλει με Ερώτησή του προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο ο Βουλευτής Επικρατείας των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Τέρενς Κουίκ.
Σύμφωνα με δημοσίευση της ιστοσελίδας www.tribune.gr:
«Στο βιβλίο Ιστορίας της Γ’ Γυμνασίου τα παιδιά μας μαθαίνουν ότι τα Ίμια δεν είναι ελληνικά, αλλά τα διεκδικούμε τόσο εμείς όσο και οι Τούρκοι!»
«Πού αποσκοπεί αυτή η προσπάθεια αλλοίωσης του περιεχομένου των βιβλίων της ελληνικής Ιστορίας; Ο σκοπός είναι ο μαθητής να υιοθετήσει την θεωρία της Τουρκίας περί «γκρίζων ζωνών»;» ερωτά τον αρμόδιο Υπουργό ο Τέρενς Κουίκ και ζητά να πληροφορηθεί εάν σκοπίμως αδιαφορεί ο Υπουργός μπροστά στη διόρθωση του «λάθους» προκειμένου να δημιουργηθούν εντυπώσεις «καλής» γειτνίασης.
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ
ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟ
Κύριε Υπουργέ,
Σας προωθώ άνευ περεταίρω σχολίων την ανάρτηση της δημοσιογραφικής ιστοσελίδας www.tribune.gr σχετικά με το περιεχόμενο των εκπαιδευτικών βιβλίων Ιστορίας που διδάσκεται στα σχολεία της χώρας μας.
Παρατηρείται μια κλιμακωτή προσπάθεια τροποποίησης της Ελληνικής Ιστορίας, κυρίως στο βιβλίο που διδάσκεται στη Γ’ Γυμνασίου, προφανώς για να είναι πιο... εύπεπτη για τη γειτονική μας χώρα! Την Τουρκία, αν δεν έγινα αντιληπτός.
Στο απόσπασμα, που παραδόθηκε στο λογαριασμό του ηλεκτρονικού μου ταχυδρομείου, αναφέρονται τα εξής:
«Τα τελευταία χρόνια έχουμε συνηθίσει να διαβάζουμε «τέρατα» στα βιβλία Ιστορίας που διδάσκονται τα ελληνόπουλα στα σχολεία.
Στο βιβλίο Ιστορίας της Γ” Γυμνασίου τα παιδιά μας μαθαίνουν ότι τα Ίμια δεν είναι ελληνικά, αλλά τα διεκδικούμε τόσο εμείς όσο και οι Τούρκοι.
Επίσης, στο ίδιο απαράδεκτο βιβλίο, παραμένει ασαφές το γεγονός ότι η Τουρκία έκανε απόβαση σε αυτά και θεωρείται «ασήμαντη» - και φυσικά μη αναφερόμενη - λεπτομέρεια το ότι έχασαν τη ζωή τους τρεις αξιωματικοί του Πολεμικού μας Ναυτικού.
Ακόμα, δεν γίνεται πουθενά λόγος για πολεμική επιχείρηση, εκ μέρους της Τουρκίας, με στόχο την κατάληψή τους, πόσο μάλλον δε ότι τα Ίμια είναι δύο βραχονησίδες και όχι μία.
Στο βιβλίο «Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία» [(ΙΤΥΕ (ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ), ISBN 978-960-06-02774-9, έκδοση (2013)] στην ενότητα 58 (σελίδα 163) με τίτλο: «Η Ελλάδα στη μεταψυχροπολεμική εποχή(1989-2001)» αναφέρεται:
«Την ίδια εποχή, με αφορμή τη διεκδίκηση της βραχονησίδας Ίμια, στα Δωδεκάνησα, ξέσπασε κρίση στις ελληνοτουρκικές σχέσεις που αποκλιμακώθηκε με αμοιβαίες υποχωρήσεις (1996)».
Αυτή και μόνον αυτή είναι η αναφορά που γίνεται για τα γεγονότα των Ιμίων.
Παρά το γεγονός ότι τα προηγούμενα έτη υπήρξαν έντονες διαμαρτυρίες για τα λάθη του βιβλίου, και τις σχετικές διορθωτικές κινήσεις που έκανε το Υπουργείο Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης, (αποστέλλοντας διευκρινιστική εγκύκλιο προς τους εκπαιδευτικούς λέγοντάς τους να προσθέσουν ότι η διεκδίκηση της Βραχονησίδας Ίμια έγινε από την Τουρκία), το βιβλίο ξανατυπώθηκε και το 2013 με το ίδιο «λάθος».
Θαυμάστε τους… Αυτοί μας κυβερνάνε, αυτοί μαθαίνουν στα παιδιά μας γράμματα…»
Κατόπιν τούτων ερωτάται ο κ. Υπουργός:
1. Πού αποσκοπεί αυτή η προσπάθεια αλλοίωσης της ελληνικής γεωγραφίας, αλλά και της ελληνικής Ιστορίας στα σχολικά βιβλία;
2. Ο σκοπός είναι ο μαθητής να υιοθετήσει την θεωρία της Τουρκίας περί «γκρίζων ζωνών»;
3. Από πότε η παραχάραξη της Ιστορίας και των εδαφών ενός λαού είναι θεμιτή;
4. Για ποιο λόγο δεν αναφέρεται πουθενά ότι τα Ίμια είναι ΔΥΟ βραχονησίδες ότι η Τουρκία έκανε απόβαση και ότι έχασαν τη ζωή τους εκεί τρεις αξιωματικοί του Πολεμικού μας Ναυτικού;
5. Μήπως σκοπίμως αδιαφορείτε μπροστά στη διόρθωση του «λάθους» για να δημιουργήσετε εντυπώσεις «καλής» γειτνίασης; Μήπως για να μας σερβίρετε αργότερα τις συμφωνίες που μαγειρεύονται για το Αιγαίο και τη Θράκη και να πειστεί ο λαός ότι είναι προς το συμφέρον του, αν πρώτα δεν πειστεί για το πόσο καλοί είναι οι γείτονες και «σύμμαχοι» μας;
http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2014/03/blog-post_7949.html
0 Comments :
Δημοσίευση σχολίου