νεα κρητη totalfitness news

Όσο ο καιρός πλησιάζει και οι διακοπές είναι πιο κοντά, τόσο το μυαλό μου ταξιδεύει καθημερινά στο νησί της Τήνου. 
Ταξιδεύω με την φαντασία μου και πιάνω τον εαυτό μου να περπατάει το σοκάκι της Ευαγγελιστρίας και της Μεγαλόχαρης το πρωί ή νωρίς το βραδάκι, να βρίσκεται στα κάθετα δρομάκια και να χαζεύει τα τουριστικά και μη μαγαζιά. 


Σαν έρθει το απόγευμα να είμαι στο Βωλάξ την ώρα που πέφτει ο ήλιος, βλέποντας τις εναλλαγές των χρωμάτων στα βράχια και να προσπαθώ με το βλέμμα μου να «ρουφήξω» το σεληνιακό τοπίο που ανοίγεται μπροστά μου. 

Θέλω και φέτος να ζήσω κάποιες από τις βραδιές του Καλοκαιρινού Φεστιβάλ του νησιού. Νησιώτικες μελωδίες, εμπνευσμένες διοργανώσεις, πολύ κρασί, πολύ φαγητό, φιλοξενία στο φουλ και κέφι που δεν έχει τέλος, θα σε βάλουν σε άλλο κλίμα!

Δεν θέλω να σας πω περισσότερα για την ώρα, θα επιστρέψω σύντομα και με άλλες σκέψεις μου για το όμορφο αυτό νησί. 

Καλή αντάμωση στα όμορφα ...



Φωτογραφίες: Aντώνης Κωνσταντόπουλος
συνεχίζεται ....

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ!! Σας παρακαλούμε πατήστε LIKE - "Μου αρέσει"!!

 
Top