νεα κρητη totalfitness news

Είναι γνωστό ότι είμαι φειδωλός στα λόγια. Δεν θα περίμενα λοιπόν, τώρα, παραμονή της ανάληψης των καθηκόντων της νέας δημοτικής αρχής, να αναγκαστώ να μιλήσω δημόσια.
Όμως υποχρεώνομαι. Πήγα να ορκιστώ ως δημοτικός σύμβουλος και είχα την προσδοκία ο νέος Δήμαρχος να εκτιμήσει δημόσια το έργο της απερχόμενης δημοτικής αρχής. Απέχουμε φαίνεται πολύ ακόμα από το επίπεδο αυτό, αν και οι εκλογές είναι μακριά και τίποτα δεν θα έβλαπτε λίγη παραπάνω αντικειμενικότητα.
Θα περιοριστώ σε ένα ζήτημα, στον τομέα ευθύνης μου. Το δεματοποιητή. Δεν γίνεται να λέγεται υπεύθυνα ότι ο δεματοποιητής της Τήνου, έφερε μεγαλύτερα προβλήματα από όσα έλυσε. Ο Δήμος απαλλάχθηκε από τα πρόστιμα. Παραδίδουμε ένα δεματοποιητή για τον οποίο έγινε τιτάνια προσπάθεια να εξασφαλιστεί, εγκατασταθεί, αδειοδοτηθεί και ο οποίος λειτουργεί εδώ και 9 μήνες νόμιμα. Ποτέ δεν υπήρξε πιο νόμιμη διαχείριση των απορριμμάτων στο νησί στην ιστορία της τοπικής αυτοδιοίκησης, από τότε που μπήκε η έννοια της προστασίας του περιβάλλοντος στη ζωής μας. Γι αυτό και παραδίδοντας έναν τομέα, στον οποίο έδωσα την ψυχή μου αυτούς τους 44 μήνες, εκφράζω τη λύπη μου γι αυτή τη διαγραφή μιας μεγάλης προσπάθειας. Μιας προσπάθειας που έχει εκτιμηθεί και επαινεθεί από Υπουργεία και αρμόδιους φορείς. Σε λάθος τόπο και χρόνο, ένας άστοχος μηδενισμός, δεν τιμά το νέο Δήμαρχο. Εξάλλου από Δευτέρα θα έχει την ευκαιρία να απαλλαγεί από τα «δεινά» του δεματοποιητή, καταργώντας τον.

Αυτά από έναν αθόρυβο Αντιδήμαρχο, που παραδίδει τον τομέα ευθύνης του με αίσθημα  ότι τον υπηρέτησε με ευσυνειδησία και υπευθυνότητα, μέσα σε απερίγραπτα δύσκολες συνθήκες. Εύχομαι καλή επιτυχία στον διάδοχό μου.

Αντώνης Ξενόπουλος
Αντιδήμαρχος Καθαριότητας του Δήμου Τήνου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ!! Σας παρακαλούμε πατήστε LIKE - "Μου αρέσει"!!

 
Top