νεα κρητη totalfitness news

ΠΡΟΣ: τους τηνιακούς συμπατριώτες μου

Αγαπητοί μου συμπατριώτες
Με την λήξη της θητείας μου ως περιφερειακού συμβούλου Νοτίου Αιγαίου της Περιφερειακής  Ενότητας Τήνου για το χρονικό διάστημα 1-1-2011 εως 31-8-2014 και συνάμα ως Επάρχου Τήνου  (δηλαδή ως εντεταλμένου από τον Περιφερειάρχη για τις υπηρεσίες της περιφέρειας στην Τήνο και  για τα θέματα που απασχολούν την περιφέρεια στην Τήνο) επιθυμώ δια της παρούσης δημόσιας επιστολής μου να σας εκφράσω τις ευχαριστίες μου για την στήριξη που μου παρείχατε όλο αυτό το διάστημα, κατά την άσκηση των καθηκόντων μου. Ειδικότερα οι υποδείξεις σας, οι προτροπές σας, οι συμβουλές σας, οι νουθεσίες σας  ακόμη- ακόμη και οι διαμαρτυρίες σας, αποδεχτήκαν  για μένα πολύτιμες στο έργο μου, δηλαδή στην  εκπροσώπηση σας στο περιφερειακό συμβούλιο και στην δραστηριοποίηση της Περιφέρειας μας στην Τήνο.

Επιθυμώ επίσης να σας εκφράσω και δημόσια τις ευχαριστίες μου για την στήριξη σας στο πρόσωπο μου κατά τις πρόσφατες περιφερειακές εκλογές και ανάδειξης μου πρώτου σε σταυρούς προτίμησης και μάλιστα με μεγάλη διαφορά από τον συνυποψήφιο μου στον συνδυασμό μας και από όλους τους  υποψηφίους όλων των περιφερειακών συνδυασμών. Επίσης  σας ευχαριστώ θερμά που εδώ στην Τήνο αναδείξατε τον συνδυασμό στο οποίο μετείχα, πρώτο μεταξύ όλων των συνδυασμών και τις δύο Κυριακές και μάλιστα στην Τήνο του δώσατε την πρωτιά μεταξύ όλων των νησιών της περιφέρειας Ν.  Αιγαίου με ποσοστό 48,5 % όταν ο συνδυασμός κατέγραψε συνολικό ποσοστό 33,5%.

Βέβαια όπως σας είναι ήδη γνωστό δεν θα είμαι περιφερειακός σύμβουλος στην νέα περίοδο, αν και έλαβα 1.489 ψήφους έναντι 1.004 του κ. Ιωάννη Γιαγιά που θα είναι ο νέος τηνιακός περιφερειακός σύμβουλος,  γιατί σύμφωνα με τον νόμο την έδρα της Τήνου στο περιφερειακό συμβούλιο καταλαμβάνει ο σύμβουλος του συνδυασμού που πλειοψήφησε  σ όλη την  περιφέρεια.

Με ήσυχη την συνείδηση και ισχυρή την πεποίθηση ότι έπραξα ότι ήταν δυνατόν για την Τήνο, τους συμπατριώτες μου τηνιακούς, τα νησιά των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου και όλους τους νοτιοαιγαιοπελαγίτες,  από την θέση που μου εμπιστευθήκατε αυτά τα 3,5 χρόνια σας ευχαριστώ και πάλι και σας εύχομαι καλή αντάμωση στο μέλλον.


Βίλλας Ματθαίος



Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ!! Σας παρακαλούμε πατήστε LIKE - "Μου αρέσει"!!

 
Top