νεα κρητη totalfitness news

Magnify ImageΑύγουστος του 2006, στην μεγάλη αμμουδιά της Κολυμπήθρας στην Τήνο. Είμαι μόνος μου μέσα στο νερό. Έχω ένα μικρό longboard, περίπου οκτώ πόδια μήκος. Έχει αρκετό καιρό, μερικά sets είναι μεγάλα. Έρχεται το τέλος της ημέρας κι ο ήλιος κρύβεται πίσω απ' τα ψηλά
βράχια στην άκρη της ακτής. Το νερό σιγά-σιγά σκοτεινιάζει. Είμαι έτοιμος να βγω έξω. Και τότε βλέπω έναν γεροδεμένο πιτσιρίκο να τρέχει στην παραλία με ένα σανίδι παραμάσχαλα και να με πλησιάζει. Χαμογελαστός, όλο ενθουσιασμό, έρχεται πάνω μου και με ρωτάει αν κάνω σερφ κι εγώ, λες και δεν το πιστεύει ότι υπάρχει κι άλλος. Μου δίνει το χέρι του και λέει "Λευτέρης", με ένα τρόπο σαν να μου έλεγε το πιο σημαντικό κι αληθινό πράγμα στον κόσμο. Μπαίνει μέσα και τον βλέπω να προσπαθεί να πιάσει τα κύματα, αλλά ούτε καν να κάνει κουπί δεν ξέρει. Απογοητεύται και βγαίνει έξω. 
Διαβάστε την συνέχεια εδώ.........

Πηγή: www.lifo.gr - 

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ!! Σας παρακαλούμε πατήστε LIKE - "Μου αρέσει"!!

 
Top