νεα κρητη totalfitness news

Η εικόνα ίσως περιέχει: την Antoinette Milan, φυτό

Βιογραφικο
 
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Λίβανο. Με τον πόλεμο και μετά από πρόσκληση της Ελληνικής Πρεσβείας στην Βυρηττό επιστρέψαμε στην Ελλάδα από όπου καταγόταν η μητέρα μου Τήνια από το Κτικάδο !
 

Είμαι Τελειόφοιτη Σχολής Καλών Τεχνών με πτυχίο Διακοσμήτριας Εσωτερικού Χώρου.
Εργάστηκα ως διακοσμήτρια σε καταστήματα, σπίτια και κήπους
και παράλληλα ως Γραμματέας και Μεταφράστρια στις Εκδόσεις Παγουλάτου G.P.Publications (γνωρίζοντας άπταιστα 4 γλώσσες).
 

Κατόπιν εργάστηκα ως Υπεύθυνη Παραγωγής CD, DVD & Blu Ray στην Εταιρεία EURODISC.

Τελευταία μου δουλειά ήταν Εμπορικός Διευθυντής (χώρες Μέσης Ανατολής & Αίγυπτο) στην εταιρεία CCM GROUP Marketing and Advertising.
 

Σήμερα (μόνιμος κάτοικος Τήνου) συνταξιούχος, ασχολούμαι ενεργά με τον εθελοντισμό και την κοινωνική προσφορά.

Είμαι μέλος του Συλλόγου Γυναικών Τήνου (Γ. Γραμματέας 2016-2018) και τώρα Εκπρόσωπος του ίδιου Συλλόγου στην Ομοσπονδία Συλλόγων Γυναικών "Οι Κόρες Των Κυκλάδων".
 

Μητέρα δυο παιδιών τον Κυριάκο και τον Ηλία.
Χόμπι : Φωτογραφία, μουσική, ταξίδια και μαγειρική
 

Με εφόδιο την όρεξη για προσφορά στο κοινωνικό σύνολο, συστρατεύομαι σε αυτήν την νέα κίνηση που δημιουργείται για μια Τήνο ενωμένη χωρίς αποκλεισμούς!

Ξεκινώντας .....Θέλουμε, Πιστεύοντας ..... Μπορούμε !

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ!! Σας παρακαλούμε πατήστε LIKE - "Μου αρέσει"!!

 
Top