νεα κρητη totalfitness news

 
«Πρώτη φορά αποβάλλομαι στην καριέρα μου»…

Ήταν ο πρώτος σκόρερ της Α φάσης του πρωταθλήματος (και στους 3 ομίλους) και για μια ακόμη φορά ο παίκτης που κάνει την διαφορά στην ομάδα του. Ο ποδοσφαιριστής του Α.Ο Μυκόνου Γιώργος Περιάλης, μετά από 423 παιχνίδια στην καριέρα του (μαζί με τις υποδομές), στο παιχνίδι με τον Α.Ο Σύρου αντίκρισε για πρώτη φορά την κόκκινη κάρτα (δεύτερη κίτρινη).



Ο ίδιος σε δηλώσεις του στο SPORTCYCLADES24.GR, εκφράζει την δυσαρέσκεια του για την αποβολή, τονίζοντας πως ήταν άδικη και αυστηρή απόφαση του επόπτη…



«Ναι, είναι αλήθεια πως αυτή είναι η πρώτη φορά που αποβάλλομαι από αγώνα. Γενικά είμαι ήρεμος άνθρωπος για όσους με γνωρίζουν. Να σκεφτείτε πως είναι και η πρώτη φορά που αντικρίζω κίτρινη κάρτα για διαμαρτυρία!!», ήταν τα πρώτα λόγια του Γιώργου Περιάλη στην σελίδα μας..

Άρα εκφράζεις το παράπονο σου για την αποβολή;

«Ναι. Η πρώτη κάρτα ήταν για δυνατό μαρκάρισμα και ήταν σωστή. Η δεύτερη ήταν άδικη. Ελπίζω στη συνέχεια, οι διαιτητές να είναι λίγο πιο προσεκτικοί γιατί είναι άδικο για εμάς τους αθλητές. »



Εγώ πληρώνομαι. Οι περισσότεροι ποδοσφαιριστές στις Κυκλάδες ….όχι.

«Το επίπεδο νομίζω της διαιτησίας στις Κυκλάδες, δυστυχώς είναι πάρα πολύ χαμηλό. Εγώ έχω την τύχη να πληρώνομαι από τις ομάδες που αγωνίζομαι. Φανταστείτε όμως τα περισσότερα παιδιά που αφήνουν τις δουλειές τους κάθε εβδομάδα για να κάνουν το χόμπι τους να χρίζουν τέτοιας αντιμετώπισης;Είναι κρίμα…. Ακόμη και εγώ που πληρώνομαι δεν νοιώθω καλά. Δεν μου αρέσει να παίζει κάποιος με τον ιδρώτα μου.»



Πως βλέπεις τον Α όμιλο στην Β φάση μετά τα πρώτα αποτελέσματα; Έχει κάποιος προβάδισμα;

«Δυστυχώς για εμάς, με την ήττα μας στην Σύρο, χάσαμε την χαρά της νίκης στην πρεμιέρα κόντρα στην Άνω Μερά. Νομίζω στο παιχνίδι που ακολουθεί ανάμεσα σε Άνω Μερά και Α.Ο Σύρου, το ιδανικό αποτέλεσμα για εμάς θα είναι η ισοπαλία, για να μη ξεφύγει κανείς. Δικός μας στόχος είναι να κάνουμε το απόλυτο των νικών ώστε η ομάδα να περάσει στον τελικό».



Θεωρείς πως ο πρωταθλητής θα είναι από τον δικό σας όμιλο;

«Ναι. Ο Πανναξιακός είναι μια πάρα πολύ καλή ομάδα, αλλά νομίζω πως οι πιο δυνατές ομάδες βρίσκονται στον όμιλο τον δικό μας. Έχω την εντύπωση πως η ομάδα που θα κατακτήσει την πρώτη θέση στον όμιλο μας, θα είναι αυτή που θα πάρει και το πρωτάθλημα».





Πηγή

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ!! Σας παρακαλούμε πατήστε LIKE - "Μου αρέσει"!!

 
Top