νεα κρητη totalfitness news

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, χαμογελάει, στέκεται

Βιογραφικό

Ονομάζομαι Μαρία Δενεκαρία, είμαι παντρεμένη με τον Γιάννη Βιδάλη με τον οποίο έχω αποκτήσει μια κόρη την Άννα Μαρία.
Στη γεννετηρά μου την Τήνο έζησα τα παιδικά μου χρόνια στο χωριό Κάμπος.
Τα τελευταία 35 χρόνια διαμένω μόνιμα στο χωριό Κώμη.
Ασχολούμαι επαγγελματικά ως επαγγελματίας στον πρωτογενή τομέα διατηρώντας αγροτική και κτηνοτροφική εκμετάλευση.
Η ενασχόλησή μου με τα κοινά ξεκινά το 2002 όταν εκλέχτηκα πρόεδρος της τοπικής κοινότητας Κώμης.
Έκτοτε 17 συνεχόμενα συναπτά έτη διατηρώ τη θέση της προέδρου έως σήμερα.
Έχω διατελέσει μέλος του δημοτικού συμβουλίου του πρώην Δήμου Εξωμβούργου , πρόεδρος της σχολικής επιτροπής του Δημοτικού Σχολείου Εξωμβούργου , μέλος της δημοτικής επιχείρησης σφαγείου, ελαιοτριβείου του τότε Δήμου Εξωμβούργου και στον ενιαίο Δήμο Τήνου μέλος της σχολικής επιτροπής.
Η συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο, ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ, ως υποψήφια δημοτική σύμβουλος πλέον αποτελεί μια σοβαρή απόφαση για να μπορέσω να συνεχίσω να προσφέρω στο τόπο μου, από μια θέση με περισσότερες αρμοδιότητες και σαφώς επιπλέον ευθύνη.

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ!! Σας παρακαλούμε πατήστε LIKE - "Μου αρέσει"!!

 
Top