νεα κρητη totalfitness news

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, χαμογελάει

Βιογραφικό

Κατερίνα Σιώτου 

Γεννήθηκα στην Αθήνα από Τηνίους γονείς. Είμαι παντρεμένη με τον Γαβριήλ Καγιώργη, που κατάγεται από το Μαρλά της Τήνου, και μητέρα δύο παιδιών, του Γιάννη 21 ετών και της Δανάης 18 ετών.
Ειμαι δικηγόρος παρ’ Αρείω Πάγω. Απόφοιτος το 1987 από τη Νομική Σχολή Αθηνών και μέλος του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών από το 1989. Είμαι επικεφαλής και διευθύνουσα εταίρος της δικηγορικής εταιρείας «Κατερίνα Σιώτου και Συνεργάτες».
Είμαι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στο δίκαιο πνευματικής ιδιοκτησίας Μεγάλης Βρετανίας και ΗΠΑ από το KING’s COLLEGE και μεταπτυχιακή φοιτήτρια στο European University of Cyprus στο Διεθνές Εμπορικό Δίκαιο.
Από τα φοιτητικά μου χρόνια και μέχρι σήμερα παραμένω ενεργός πολίτης και διακατέχομαι από το αίσθημα της δικαιοσύνης. Εμαθα να εργάζομαι σκληρά και με συνέπεια στις αρχές μου, να επιδιώκω πάντα το καλύτερο για τη ζωή μου και το κοινό καλό.
Αγαπώ την Τήνο και τους Τηνιακούς και νιώθω ότι ανήκω σε αυτό το μικρό παράδεισο ψυχή τε και σώματι. Ονειρεύομαι αυτό που της αξίζει, να γίνει ένας τόπος φιλικός για τους μόνιμους κατοίκους της, και φιλόξενος και ονειρεμένος για τους επισκέπτες χωρίς να εκποιήσει κανένα από τα στοιχεία της, του πολιτισμού και της παράδοσης, που την κάνουν ξεχωριστή.
Με γνώμονα την ηθική προσέγγιση των πραγμάτων, οδηγήθηκα στην απόφαση να συμπαραταχθώ με τον Παναγιώτη Κροντηρά, που προσωποποιεί την εικόνα που έχω για τον έντιμο, συνεπή και μαχητικό πολιτικό της αυτοδιοίκησης. Εναν άνθρωπο που δρα με περίσκεψη, αποφασιστικότητα, εξυπνάδα και διορατικότητα και που έχει την εμπειρία και τα εχέγγυα για να οδηγήσει το νησί μας σε καλύτερες μέρες.

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ!! Σας παρακαλούμε πατήστε LIKE - "Μου αρέσει"!!

 
Top