νεα κρητη totalfitness news

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, χαμογελάει, ωκεανός, ουρανός, υπαίθριες δραστηριότητες και κοντινό πλάνο

Βιογραφικο

Παρασκευά Ευθυμία

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Τήνο. Είμαι απόφοιτη του Τ.Ε.Ε. Πληροφορικής.
Έχω εργαστεί σε ερευνητικά προγράμματα του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, όπως «Προσβασιμότητα Φοιτητών με Αναπηρία» και «Εκπαιδευτικές Επισκέψεις Μαθητών Τ.Ε.Ε.».

Ως υπάλληλος της Η.ΔΙ.Κ.Α. Α.Ε. (2008 έως 2016) υπηρέτησα με απόσπαση στο Ι.Κ.Α. Τήνου (2010 έως 2013). 
Σήμερα υπηρετώ τον πολίτη ως μόνιμη υπάλληλος και προϊσταμένη του Ταχυδρομικού Καταστήματος Τήνου των ΕΛ.ΤΑ. 
Είμαι παντρεμένη με τον Γιάννη Σγουρό (Μηχανολόγο Μηχανικό) και έχουμε δύο παιδιά, ένα αγόρι δέκα ετών και ένα κορίτσι έξι ετών.
Είμαι ευαισθητοποιημένο άτομο σε θέματα προστασίας του περιβάλλοντος, νοιάζομαι για τον συνάνθρωπό μου και ιδίως για άτομα με ειδικές δεξιότητες.

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ!! Σας παρακαλούμε πατήστε LIKE - "Μου αρέσει"!!

 
Top