νεα κρητη totalfitness news

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, κοντινό πλάνο

Βιογραφικο

Γκίζης Νικόλαος

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Τήνο. 
Αποφοίτησα από τη Ναυτική Ακαδημία Εμπορικού Ναυτικού και έκανα ένα διετές πέρασμα από τα μποστάλια της γραμμής για την απόκτηση του διπλώματος του ανθυποπλοιάρχου Ε.Ν. 
Είμαι πολιτισμολόγος απόφοιτος του τμήματος Ευρωπαϊκού Πολιτισμού της Σχολής Ανθρωπιστικών Σπουδών του Ε.Α.Π. και τελειόφοιτος μεταπτυχιακών σπουδών στην Ορθόδοξη Θεολογία της ίδιας Σχολής. 
Από το 2000 εργάζομαι στο Π.Ι.Ι.Ε.Τ. ως επιμελητής της Βιβλιοθήκης του. Είμαι παντρεμένος και έχω ένα παιδί.
Βασικό μου μέλημα για το Νησί μας είναι ο άνθρωπος – δημότης και μη, όσο το δυνατόν, καλύτερη και απρόσκοπτη διαβίωσή του στον τόπο μας, αντίληψη που έμπρακτα υιοθετεί και υιοθέτησε ο συνδυασμός, τον οποίο υποστηρίζω.

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ!! Σας παρακαλούμε πατήστε LIKE - "Μου αρέσει"!!

 
Top