νεα κρητη totalfitness news

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, γυαλιά, selfie και κοντινό πλάνο

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ 

ΚΑΛΟΥΜΕΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΤΟΥ ΜΙΧΑΗΛ

Γεννήθηκα, μεγάλωσα και κατοικώ στον Ταραμπάδο Τήνου. Είμαι απόφοιτος Τεχνικού Επαγγελματικού Λυκείου.
Από το έτος 2003, σε ηλικία μόλις 18 ετών, δραστηριοποιήθηκα στην επιχείρηση του πατέρα μου που έφυγε πρόωρα από την ζωή.
Εξακολουθώ μέχρι και σήμερα να δραστηριοποιούμαι επαγγελματικά στην ατομική μου επιχείρηση ξυλουργικών εργασιών στον Ταραμπάδο Τήνου.
Έχω διατελέσει Πρόεδρος του «ΕΞΩΡΑΙΣΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΤΑΡΑΜΠΑΔΟΥ ΤΗΝΟΥ» από το έτος 2008 έως και το 2012 και παραμένω ενεργό μέλος του μέχρι και σήμερα. Είμαι παντρεμένος και έχω δύο κόρες.
Αγαπώ τον τόπο μου, την Τήνο, και δεν ελπίζω μόνο αλλά και προσπαθώ ενεργά για να βρουν τα παιδιά μας ένα καλύτερο αύριο για εκείνα και το νησί μας.

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ!! Σας παρακαλούμε πατήστε LIKE - "Μου αρέσει"!!

 
Top