νεα κρητη totalfitness news

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, κουστούμι και εσωτερικός χώρος

Βιογραφικό

Ζαλώνης Στέφανος

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Στενή Τήνου. Είμαι οικοδόμος στο επάγγελμα. Με την τοπική αυτοδιοίκηση ασχολούμαι 30 χρόνια και 21 από αυτά έχω διατελέσει πρόεδρος της Κοινότητας της Στενής.
Είμαι παντρεμένος και έχω τρία παιδιά .
Η πολύχρονη ενασχόληση μου με τα κοινά και ιδίως του τόπου όπου μεγάλωσα και ζω μου έχουν δώσει την απαραίτητη εμπειρία για να αντιμετωπίζω τα προβλήματα που ανακύπτουν.
Βοηθώντας τον Παναγιώτη στην καινούργια προσπάθεια που ξεκινά αποφάσισα να βαδίσω πλάι του, αυτή την φορά από το μετερίζι του Υποψήφιου Δημοτικού συμβούλου.

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ!! Σας παρακαλούμε πατήστε LIKE - "Μου αρέσει"!!

 
Top