Τ
Ο τουρισμός μας είναι ο μόνος τομέας που κινείται με θετικό πρόσημο, παρά τις όποιες δυσκολίες, κυρίως οικονομικές. ην έναρξη της καμπάνιας “Happening Now in South Aegean #greeksummer”, που αποσκοπεί στην ενίσχυση των κρατήσεων τελευταίας στιγμής και απευθύνεται σε κυρίες αγορές εισερχόμενου τουρισμού, όπως: Μ. Βρετανία, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Σκανδιναβικές χώρες, καθώς και την ελληνική αγορά, ανακοίνωσε επισήμως η aντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Μαριέτα Παπαβασιλείου.
Στοχεύοντας στην αναθέρμανση του τουριστικού ρεύματος και την επέκταση των κρατήσεων από τέλη Αυγούστου και μετά, στις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου σε συνεργασία με την Marketing Greece, εφαρμόζει και εξειδικεύει την Εθνική Καμπάνια, “Happening Now in Dodecanese #greeksummer” και “Happening Now in Cyclades #greeksummer” με κύριες και πιο σημαντικές αγορές στόχους τη Γαλλία, τη Γερμανία και την Αγγλία...
www.driveandtravel.gr
ΠΗΓΗ sport-fm.gr
Καμπάνια στο Νότιο Αιγαίο για τουρίστες τελευταίας στιγμής
Ο τουρισμός μας είναι ο μόνος τομέας που κινείται με θετικό πρόσημο, παρά τις όποιες δυσκολίες, κυρίως οικονομικές. ην έναρξη της καμπάνιας “Happening Now in South Aegean #greeksummer”, που αποσκοπεί στην ενίσχυση των κρατήσεων τελευταίας στιγμής και απευθύνεται σε κυρίες αγορές εισερχόμενου τουρισμού, όπως: Μ. Βρετανία, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Σκανδιναβικές χώρες, καθώς και την ελληνική αγορά, ανακοίνωσε επισήμως η aντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Μαριέτα Παπαβασιλείου. Στοχεύοντας στην αναθέρμανση του τουριστικού ρεύματος και την επέκταση των κρατήσεων από τέλη Αυγούστου και μετά, στις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου σε συνεργασία με την Marketing Greece, εφαρμόζει και εξειδικεύει την Εθνική Καμπάνια, “Happening Now in Dodecanese #greeksummer” και “Happening Now in Cyclades #greeksummer” με κύριες και πιο σημαντικές αγορές στόχους τη Γαλλία, τη Γερμανία και την Αγγλία...
www.driveandtravel.gr
ΠΗΓΗ sport-fm.gr
0 Comments :
Δημοσίευση σχολίου