νεα κρητη totalfitness news

Επιστολή προς τα μέλη και φίλους του Συλλόγου Κώμης, Περάστρας, Μοναστηρίων έστειλε ο Δημοτικό Σύμβουλος κ. Παντελής Αρμάος. Η επιστολή του αναφέρει:

Καλή και δημιουργική χρονιά. 

Επιβάλλεται να διευκρινίσω την αποχώρησή μου κατά την έναρξη της κοπής της πρωτοχρονιάτικης πίττας και της γενικής συνέλευσης του συλλόγου σας στην Αδελφότητα Τηνίων στις 24 Ιανουαρίου 2016.

Προσήλθα ως εκπρόσωπος του Δημάρχου Τήνου Σίμου Ορφανού για να μεταφέρω τον χαιρετισμό του και τις ευχές του για το νέο έτος και φυσικά τις προσωπικές μου. Στην επικοινωνία μου με τον Πρόεδρο του συλλόγου του ανακοίνωσα τα παραπάνω και δεν εξέφρασε αντίρρηση. Μετά την πάροδο ολίγου χρόνου ένα μέλος του Δ. Σ. του συλλόγου και ο Πρόεδρος, μου μετέφεραν την άποψη ότι δεν θέλουν να πολιτικοποιήσουν τη συγκέντρωση και ως εκ τούτου δεν θα μου δώσουν το λόγο. 

Τους αντέτεινα ότι πρόθεσή μου ήταν η έκφραση ευχών και μόνο και ότι δεν εκπροσωπώ παράταξη αλλά το θεσμό του Δημάρχου. Όχι πολιτική, αλλά θεσμική παρέμβαση. Δεν έχω δώσει ποτέ δικαίωμα για οποιεσδήποτε παρερμηνείες και εξάλλου επανειλημμένα έχω παραστεί σε ανάλογες συγκεντρώσεις χωρίς να παρέμβω, εφόσον δεν είχα θεσμική εκπροσώπηση. Τους γνωστοποίησα ότι είμαι υποχρεωμένος να αποχωρήσω θεωρώντας αντιθεσμικό ατόπημα την ενέργειά τους.

Αποχωρώντας εις επήκοον όλων, στην έξοδο, τόνισα ότι «ελπίζω να αιτιολογηθεί η αποχώρησή μου, η οποία πάντως δεν οφείλεται σε δική μου υπαιτιότητα».

Θεωρώντας πρωτόγνωρη και ανεπίτρεπτη την ενέργεια έπραξα κατά πως θεώρησα ορθό για να προστατέψω τον θεσμό. 

Σκέπτομαι ότι, ή σκοπιμότητα (γενικότερα) υπήρχε ή είχε προσωπικό χαρακτήρα.  Έτσι κι αλλιώς χρειάζεται κάποια πειστική ερμηνεία. Άραγε υπήρχε απόφαση του Δ.Σ. του συλλόγου ή ήταν πρωτοβουλία κάποιου- κάποιων συμβούλων.  

Όπως εξήγησα στις τηλεφωνικές επικοινωνίες μου την επόμενη μέρα στον πρόεδρο του συλλόγου που μου ζήτησε συγγνώμη για το γεγονός, είναι ιδιαίτερα λυπηρό το περιστατικό σε προσωπική βάση αφού η μακροχρόνια γνωριμία μου και σχέση με όλους από μέρους μου είναι πολύ καλή. Στις πολλές παρουσίες μου των τελευταίων ετών σε πάσης μορφής εκδηλώσεις των συλλόγων του νησιού μας, έχω νοιώσει  βαθειά ικανοποίηση και χαρά με τη γνωριμία και τη φιλία που με έχουν περιβάλλει οι συμπατριώτες μου.

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ!! Σας παρακαλούμε πατήστε LIKE - "Μου αρέσει"!!

 
Top