νεα κρητη totalfitness news

Παρακολουθώντας το τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο χθες βράδυ αποσπασματικά, διαπίστωσα δύο σημεία στα οποία θα ήθελα να αναφερθώ. Πρώτον, στο θέμα του προϋπολογισμού του Δημοτικού Νομικού Προσώπου ρωτήθηκε για ποιο λόγο ψήφισα παρών.
Ενώ θα έπρεπε να διαβαστεί το σχετικό σημείο στα πρακτικά, δόθηκε μια εντελώς αόριστη απάντηση. Για να διευκρινιστεί το σημείο αυτό, παραθέτω τον λόγο όπως ακριβώς τον διατύπωσα και είναι καταγεγραμμένος στα πρακτικά: «Ψηφίζω Παρών στον Προϋπολογισμό, διότι πιστεύω ότι θα έπρεπε να είχε προηγηθεί συζήτηση για κατάθεση προτάσεών μας. Επίσης, θεωρώ πως έχουμε υποχρέωση απέναντι σ αυτούς που εκπροσωπούμε να έχουμε πρώτον γνώση αυτού που έρχεται προς ψήφιση και δεύτερον να το έχουμε μελετήσει. Το πρώτο τυγχάνει να το πληρώ καθώς σπουδάζω λογιστική, το δεύτερο όμως δεν συμβαίνει γιατί δεν δόθηκε ο απαραίτητος χρόνος να μελετηθεί πριν την συζήτηση και την ψήφισή του, κάτι που μου είχε πει ο πρόεδρος αλλά δεν τηρήθηκε.» Πιθανόν να οφείλεται στην απειρία μου το ότι θέλω να τηρείται η δεοντολογία.

Το άλλο σημείο που θέλω να σταθώ είναι η αναγγελία του προγράμματος της τουριστικής επιτροπής. Πριν λίγο καιρό όπως θυμάστε είχα λάβει μια επίθεση σχετικά με τις προτάσεις μου για κάποια τουριστικά θέματα. Παρατήρησα ότι αρκετές από τις προτάσεις αυτές έχουν ληφθεί υπόψη και βρίσκονται στο πρόγραμμα (χαρακτηριστικό παράδειγμα «Visit-Tinos»). Από την μία χαίρομαι που θα υλοποιηθούν πράγματα που είχα προτείνει κι εγώ, απ την άλλη όμως δεν καταλαβαίνω γιατί κατηγορήθηκα και παραγκωνίστηκα εγώ και οι προτάσεις μου, ενώ επρόκειτο να ληφθούν υπόψη.

 Τέλος, για να προλάβω τους κακοπροαίρετους που θα πουν πως οι λόγοι για τους οποίους έγραψα το κείμενο αυτό είναι για να πάρω τα εύσημα, να κάνω διαξιφισμούς, να αυτοπροβληθώ και να κυνηγήσω εντυπώσεις, θέλω να διευκρινίσω πως ο ΜΟΝΟΣ λόγος είναι να αποκατασταθεί η αλήθεια και να γίνει αντιληπτή η πραγματικότητα. Το μόνο μέσο για να το πετύχω αυτό είναι το διαδίκτυο, από το οποίο όλοι έχουν βήμα κι όλοι πληροφορούνται. Όσο κι αν θέλουν κάποιοι να φιμώσουν την μειοψηφία, επειδή βλέπω την επικρότηση της προσπάθειάς μου από τον κόσμο, η φίμωση δεν θα περάσει ΤΟΛΜΑΜΕ ΜΑΖΙ και συνεχίζουμε…


Βαγγέλης Κρητικός
Σύμβουλος στη Δημοτική Κοινότητα Τήνου
με τον συνδυασμό "Τήνος-Τολμάμε Μαζί"
Μέλος στο Δημοτικό Νομικό Πρόσωπο Δήμου Τήνου
Φοιτητής στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ!! Σας παρακαλούμε πατήστε LIKE - "Μου αρέσει"!!

 
Top